search
menu

اقامتگاه بوم گردی کلبه آقامیر پاسارگاد شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی کلبه آقامیر پاسارگاد شیراز
اتاق های این اقامتگاه وامکانات آن ها
رستوران اقامتگاه
امکانات و خدمات کلی اقامتگاه
امکانات و خدمات تفریحی اقامتگاه
فاصله اقامتگاه بومگردی کلبه آقامیر پاسارگارد تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بوم گردی کلبه آقامیر پاسارگاد شیراز


اقامتگاه بوم گردی کلبه آقامیر، در شهر سعادت شهر مرکز شهرستان پاسارگاد و در ۱۰ کیلومتری شمال شرقی شیراز قرار دارد و بازدید از آن بایدی برای گردشگران و علاقه مندانی است که برنامه سفر شیراز ریخته اند. این شهر دارای پیشینه تاریخی بسیار کهن و قدمتی صد ساله می باشد که به لطف همین قدمت تاریخی اش سالانه میزبان گردشگران علاقه مند به تاریخی است که با خرید بلیط هواپیما شیراز به پاسارگارد سفر می کنند. با رزرو این اقامتگاه، شما با سبک زندگی پیشینیان و دکوراسیون خاص آن زمان آشنا می شوید. وجود پنجره های رنگی و تابیدن نور آفتاب و انعکاس نورهای پنجره به درون اتاق ها، شمعدانی های کنار حوض، حس عجیب خاطرات خانه مادربزرگ را تداعی می کند. در و پنجره های چوبی با طاقچه های تزئین شده با کتاب و کوزه های سفالی و همچنین کرسی و فرش های دستبافت همراه با دیوار های کاه گلی و حوض آب داخل حیاط، همه ی اینها حس ناب نوستالژیک را به گردشگران یادآور می شود. سبک معماری این اقامتگاه به صورت بالاخانه است.

اتاق های این اقامتگاه وامکانات آن ها


اقامتگاه بوم گردی آقامیر ، دارای هفت اتاق است که یکی از اتاق ها ۵ نفره و دیگری ۳ نفره و بقیه ۲ نفره اند و ظرفیت کلی این اقامتگاه بیست نفر می باشد. تمامی اتاق ها دارای تخت خواب، اینترنت رایگان و همراه وعده ی صبحانه رایگان رزرو می شوند. صبحانه کامل سرد و گرم با تنوع بالا و محصولات ارگانیک مثل پنیرو سرشیر و شیر و کره و تخم مرغ محلی و غیره... مهیا است. سرویس اضافه برای اتاق ها، به صورت کاناپه تخت شو می باشد. همه ی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی اختصاصی، سرویس گرمایشی بخاری، اتو و میز اتو، سشوارهستند.

رستوران اقامتگاه


اقامتگاه بوم گردی آقامیر، مجهز به رستوران و کافی شاپ است. مهمانان می توانند انواع غذاهای محلی شهر پاسارگاد را با مواد اولیه تازه و ارگانیک نوش جان کنند. از غذاهای محلی می توان به نان های محلی، کلم پلو شیرازی، قنبرپلو، دمپختک و انواع نوشیدنی های محلی مثل دوغ گوسفندی، عرقیات سنتی و دم نوش های محلی اشاره کرد. تنوع غذایی بالا با وعده های اصلی و میان وعده ها و نوشیدنی ها، نظر خیلی از گردشگران را به خود جلب کرده است. تولید و ترویج استفاده از محصولات سبز و ارگانیک، از اهداف این اقامتگاه است و به خاطر همین موضوع، پرورش انواع مرغ خانگی و محلی، تولید و پرورش سبزی ارگانیک و بومی، پرورش گوسفند و بوقلمون در فضای باغ شخصی خود ایجاد کرده اند که چیزی کم از سوغات، غذاهای محلی و صنایع دستی شیراز کم ندارند.

امکانات و خدمات کلی اقامتگاه


اقامتگاه آقامیر، مجهز به صندوق امانات است، مهمانان می توانند وسایل قیمتی خود را با خیال راحت به این صندوق بسپارند و راهی گشت و گذار شوند. این مجموعه دارای ۳ سرویس بهداشتی سنتی و فرنگی و یک حمام مشترک می باشد. اقامتگاه مجهز به کتابخانه ای بزرگ با انواع کتاب های ایرانی و خارجی بوده و برای کسانی که اهل کتاب و کتاب خوانی حتی در سفر هستند مناسب است. آشپزخانه مرکزی با تجهیزات یخچال، ماکروفر، ظروف پخت و پز، قهوه/ چای ساز برقی برای گردشگران مهیا شده است. در این اقامتگاه، جلسات نیز برگزار می شوند. اگر با ماشین شخصی سفر کرده اید ، نگران پارک خودروی خود نباشید، این اقامتگاه با ظرفیت پارک ۱۰ خودرو در خدمت گردشگران است.

امکانات و خدمات تفریحی اقامتگاه


خدمات کلبه آقا میر به پذیرایی از مهمانان ختم نمیشود، مهمانان می توانند با توجه به علایق و خواسته های خود از خدمات پرهیجان این اقامتگاه بوم گردی برخوردار شوند. طبیعت گردی، رصد مهتاب در تخت جمشید و پاسارگاد، تور دیدن عشایر، لذت بردن از موسیقی زنده محلی و تماشای پرندگان همه ی اینها اقامتی خوش و تجربه متفاوتی را برای گردشگران رقم می زند. اقامت برای کودکان زیر پنج سال رایگان است. لازم به ذکر است که کلبه آقامیر متعلق به امیرمیری، مدیر مجموعه و طراح و بنیاگذار آستروتوریسم در ایران است که بصورت حرفه ای به توسعه و ترویج و احیاء ارزش های بومی، سنتی و عشایری می پردازد. با خرید بلیط هواپیما و رزرو این اقامتگاه، لذت اقامت در این اقامتگاه بوم گردی با امکانات عالی را از دست ندهید.

فاصله اقامتگاه بومگردی کلبه آقامیر پاسارگارد تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک شهرداری: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز شهر سعادت شهر: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی کوهپایه: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه کوروش کبیر: ۲۰ کیلومتر
فاصله تا محوطه جهانی پاسارگاد: ۲۱ کیلومتر
فاصله تا کاروانسرای مظفری: ۲۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است