search
menu

خانه مسافر وصال شاهرود

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره خانه مسافر وصال شاهرود
امکانات عمومی خانه مسافر وصال شاهرود
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی خانه مسافر
فاصله خانه مسافر وصال شاهرود تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره خانه مسافر وصال شاهرود


خانه مسافر وصال شاهرود به عنوان یکی از اقامتگاه های درجه یک در خیابان ابن یمین شهر شاهرود واقع شده است. این خانه مسافر از سال ۱۳۹۴ افتتاح گردیده و آماده میزبانی از مسافران سراسر کشور است، همچنین این اقامتگاه با فراهم نمودن اقامتی به یاد ماندنی طرفداران زیادی در میان گردشگران دارد. ساختمان این خانه مسافر در ۲ طبقه ساخته شده و دارای ۲ باب آپارتمان است که یک مورد در طبقه همکف و مورد دیگر در زیر زمین با ظرفیت ۱۰ نفر در خدمت مسافران است، مطمئن باشید پرسنل این خانه مسافر در فراهم نمودن اقامتی دلنشین برای میهمانان به صورت شبانه روزی در تلاش هستند. هر دو واحد این اقامتگاه مجهز به امکانات رفاهی مناسبی هستند و موقعیت مکانی بسیار عالی این اقامتگاه سبب دسترسی آسان به مرکز شهر، مراکز خرید و جاهای دیدنی مانند بازار تاریخی سرپوشیده شاهرود شده است. در هنگام سفر به این شهر و اقامت در این خانه مسافر به دوستداران تاریخ و خرید پیشنهاد می شود تا از این بازار قدیمی بازدید کنند.

امکانات عمومی خانه مسافر وصال شاهرود


خانه مسافر وصال شاهرود یکی از محل های اقامت مقرون به صرفه و اقتصادی در شهر شاهرود به شمار می رود. از جمله مهم‌ ترین امکانات این خانه مسافر عبارتند از پارکینگ رایگان، اینترنت وای فای رایگان در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته است، بدین جهت در هر ساعتی از شبانه روز می توانید نسبت به تهیه بلیط هواپیما اقدام کنید. پارکینگ موجود در این خانه مسافر نیز با ظرفیت ۳ خودرو به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد. به یاد داشته باشید که با اقامت در این محل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. از لحاظ تعداد پله نیز برای واحد زیرزمین باید از پله ها پایین بروید، بنابراین اگر نزد خود افراد کنهسال یا کودک دارید یا اینکه افرادی با مشکلات جسمانی و ویلچری دارید، بهتر است طبقه همکف را انتخاب کنید تا رفت و آمد آسانی داشته باشید. همچنین در خارج از واحدها نیز سرویس بهداشتی ایرانی در هر طبقه وجود دارد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی خانه مسافر


واحدهای این خانه مسافر نیز مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا، یخچال، تلویزیون، چای ساز، رخت آویز، تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی و مبلمان هستند. همچنین در هریک از واحدها حمام اختصاصی دایر است و در داخل حمام ها نیز دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی و حوله و دمپایی موجود هستند. همان طور که اشاره شد این خانه مسافر وصال مورد توجه گردشگران است و با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان در حال ارائه خدمات به مسافران و گردشگران است. مطمئنا خودتان نیز با مشاهده امکانات رفاهی مناسب این محل و قیمت مناسب در کنار سایر امکانات از انتخابتان احساس رضایت خواهید داشت. دو اتاق خواب مجزا همراه با تختخواب های استاندارد در این خانه مسافر وجود دارند. از لحاظ زمان تحویل واحد اقامتی ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر اعلام شده است.
ظرفیت واحدهای اقامتی این خانه مسافر بدین صورت است: واحد دو خوابه چهار نفره و واحد دوخوابه شش نفره. توجه داشته باشید که هیچ یک از واحدهای اقامتی شامل ظرفیت اضافی نیستند. همچنین به دلیل نبود امکاناتی مانند رستوران در داخل این خانه مسافر باید برای صرف وعده های غذایی به رستوران های اطراف مراجعه کنید یا اینکه با خرید اقلام مورد نیاز در آشپزخانه موجود در واحدهای اقامتی آشپزی کنید.

فاصله خانه مسافر وصال شاهرود تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بوستان بلوار: ۵۰۰ متر
فاصله تا موزه شاهرود: ۹۰۰ متر
فاصله تا مسجد جامع شاهرود: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار قدیمی شاهرود: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه بایزید بسطامی: ۷.۹ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است