search
menu

هتل دامون شهرکرد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل دامون شهرکرد
اماکن نزدیک هتل دامون شهرکرد

درباره هتل دامون شهرکرد


هتل دامون شهرکرد از جمله هتل‌های ارزان و دو ستاره شهر کرد است که چندی است با ارائه امکانات رفاهی مطلوب و خدماتی متنوع، طرفداران بسیاری را برای خود دست و پا کرده است. این هتل در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در زمینه میزبانی از گردشگران آغاز کرد و توانست در مدت زمانی کوتاه به موفقیت در این زمینه دست یابد.
البته موفقیت هتل دامون شهرکرد در زمینه جذب و میزبانی از گردشگر اتفاقی نبوده است، این هتل با بکارگیری از کارکنانی مجرب و خوش برخورد و با برخورداری از کلیه امکانات رفاهی توانسته است مکانی آرام برای اقامتی آسوده و راحت را برای گردشگران فراهم آورد و تجربه سفر به شهرکرد را به تجربه‌ای به یادماندنی مبدل سازد.
همان طور که گفته شد، هتل دامون شهرکرد از امکانات فراوانی برخوردار است. از کافی شاپ گرفته تا کتابخانه، هر آنچه گردشگران برای تجربه اقامتی لذت بخش بدان نیاز دارند، در هتل دامون شهرکرد یافت می‌شود. از جمله امکانات هتل دامون شهرکرد می توان به پارکینگ رایگان آن اشاره کرد. پارکینگ این هتل که از ظرفیتی محدود اما فضایی امن دارد، قادر است خیال میهمانان را از بابت پارک خودروی شخصی آسوده سازد.
آسانسور، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و تلویزیون (در لابی) از دیگر امکانات هتل دامون شهرکرد به شمار می‌روند. خوب است بدانید که هتل دامون شهرکرد، مانند سایر هتل‌های خوب دو ستاره کشورمان، از رستورانی باکیفیت و تمیزی برخوردار بوده که با غذاهای لذیذ و فضای دلنشین و آرام خود قادر است طعم شیرین اقامت در هتل دامون شهرکرد را دوچندان کند.
غذاهای سنتی رستوران این هتل چنان باکیفیت و خوشمزه هستند که رضایت مشکل پسندترین افراد را نیز جلب خواهند کرد. علاوه بر رستوران، کافی شاپ هتل نیز انواع و اقسام نوشیدنی ها و کیک‌های خوشمزه را به میهمانان هتل ارائه داده و در اکثر ساعات روز به آنان سرویس می‌دهد. کتابخانه‌ای نیز برای میهمانان کتابخوان هتل در نظر گرفته شده تا اوقات فراغت آن ها با خواندن آثار ارزشمند نویسندگان جهان پر شود.
حال شاید بپرسید که واحدهای اقامتی هتل دامون شهرکرد از چه امکاناتی برخوردارند. در پاسخ باید گفت که کلیه اتاق‌های این هتل به وسایل و تجهیزاتی از قبیل یخچال، مبلمان، کمدلباس، تلویزیون، تلفن، رخت آویز، آباژور، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجهز شده اند. همچنین سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسبی نیز در تک تک واحدهای اقامتی هتل دامون شهرکرد نصب گردیده تا میهمانان از رفاه کامل بهره مند گردند.
ناگفته نماند که خدماتی نظیر خانه داری و روم سرویس نیز هرروز به طور منظم صورت می گیرد و از بابت پاکیزگی و نظافت نیز جای هیچ گونه نگرانی نیست. جالب است بدانید که میهمانان هتل دامون شهرکرد از بدو ورود قادر خواهند بود که از اینترنت پرسرعت و رایگان هتل استفاده کرده و به گشت و گذار در فضای مجازی بپردازند.
در مجموع باید گفت که هتل دامون شهرکرد میزبانی شایسته و درخور برای اقامت گردشگرانی است که تمایل دارند در مکانی آرام و ساکت با هزینه ای اندک اقامت کنند. بنابراین اگر شما نیز جز چنین افرادی هستید، در رزرو واحدهای اقامتی هتل دامون شهرکرد تردید نکنید.

اماکن نزدیک هتل دامون شهرکرد


فاصله هتل دامون شهرکرد تا امامزاده حلیمه و حکیمه خاتون: ۱ کیلومتر
فاصله هتل دامون شهرکرد تا پایانه مسافربری: ۵ کیلومتر
فاصله هتل دامون شهرکرد تا فرودگاه: ۷ کیلومتر
فاصله هتل دامون شهرکرد تا قلعه چالشتر: ۱۰ کیلومتر
فاصله هتل دامون شهرکرد تا گرداب بن: ۲۹ کیلومتر
فاصله هتل دامون شهرکرد تا پل زمان خان: ۲۹ کیلومتر
فاصله هتل دامون شهرکرد تا تونل کوهرنگ: ۸۸ کیلومتر
فاصله هتل دامون شهرکرد تا آبشار آتشگاه: ۲۱۷ کیلومتر
می‌توانید برای هر نوع رزرو بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است