search
menu

هتل سالار دره ساری

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سالار دره ساری
امکانات عمومی هتل سالار دره ساری
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سالار دره ساری تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل سالار دره ساری


هتل سالار دره یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های شهر ساری است که فعالیت خود را از سال ۱۳۵۲ آغاز کرده و تاکنون از مسافران زیادی میزبان می‌کند. این هتل زیبا چهار ستاره بوده و در منطقه جنوبی شهر و در ۱۲ کیلومتری جاده ساری به سمنان و در نزدیکی جنگل‌های بکر استان مازندران قرارگرفته است. هتل سالار دره دارای ۲ طبقه بوده و ظرفیت ۱۳۰ نفر است. همان‌طور که می‌دانید مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور با خرید بلیط هواپیما عازم استان مازندران می‌شوند و از جاهای دیدنی مانند مجموعه گردشگری عباس‌آباد، دریاچه چورت، پناهگاه حیات‌وحش دشت ناز بازدید می‌کنند. لازم به یادآوری است که این هتل به منظور خدمت‌رسانی بهتر به مسافران در سال ۱۳۸۸ موردبازسازی قرارگرفته است. محوطه هتل سالار دره ساری را فضای سبز تشکیل‌شده است.

امکانات عمومی هتل سالار دره ساری


این هتل دارای ظرفیت ۷۰ نفر است که در هنگام ورود پذیرش دایر شده و از میهمانان استقبال می‌کنند. پارکینگ رایگان بوده و دارای ظرفیت ۱۰۰ است و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، به صورت رایگان می‌توانند از این پارکینگ استفاده کنند. اینترنت نیز در لابی رایگان بوده و به صورت نامحدود ارائه می‌شود. برای گشت‌وگذار می‌توانید از تاکسی‌سرویس بهره‌مند شوید. برای نگهداری وسایل و چمدان‌هایتان می‌توانید در لابی به اتاق چمدان بسپارید. سالن آمفی‌تئاتر هتل سالار دره ساری گزینه مناسبی برای برگزاری کنفرانس است و ظرفیتی حدوداً ۷۷ نفر دارد. مسافرانی که به قصد کار و تجارت عازم این شهر می‌شوند، با خیال راحت می‌توانند در این سالن جلسات کاری‌شان را برگزار می‌کنند. با فراهم کردن امکانات و تجهیزات موردنیاز، آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی هتل سالار دره می‌توان به سالن ورزشی مجهز است که پیشرفته‌ترین دستگاه‌های ورزشی در این سالن دایر شده است. علاوه بر این‌ها، استخر، سونا دایر گردیده شده و مسافران می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. همچنین زمین ورزشی برای ورزش دوستان وجود دارد. مسافران می‌توانند به صورت رایگان از زمین تنیس هم استفاده نمایند. برای سرگرمی کودکان نیز زمین‌بازی و پارک کودک در مجموعه هتل در نظر گرفته‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل زیبا دارای ۵۶ واحد اقامتی است. انواع واحدهای اقامتی عبارت‌اند از اتاق یک‌تخته، اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته توئين، سوئیت معمولی سه نفره، سوئيت دوبلکس سه نفره، اتاق کانکت چهار نفره، آپارتمان دوخوابه پنج نفره، سوئيت رویال پنج نفره، ویلا سه خوابه شش نفره، ویلای دوبلکس سه خوابه شش نفره. بخشی از اتاق‌های هتل دارای چشم‌اندازی رو به طبیعت سرسبز شمال ایران هستند. از جمله امکانات رفاهی که در تمامی این اتاق‌ها تعبیه‌شده است، می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، یخچال، مبلمان راحتی و حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی جداگانه اشاره کرد. سایر امکانات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از رخت‌آویز، کمد لباس، روم سرویس، آب رایگان، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع هوا.

رستوران هتل


در رستوران این هتل وعده صبحانه به صورت رایگان ارائه می‌شود. این رستوران دارای ظرفیت بیش از ۳۰۰ نفر است و این رستوران آماده برگزاری جشن‌ها و مراسم متفاوت است. برای سرو وعده‌های ناهار و شام می‌توانید با پرداخت هزینه مجزا انواع غذاهای ایرانی و محلی را نوش جان کنید.

فاصله هتل سالار دره ساری تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد جامع: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی کلبادی: ۱۲.۸ کیلومتر
فاصله تا خانه فاضلی: ۱۲.۸ کیلومتر
فاصله تا حمام وزیری: ۱۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است