search
menu

مجتمع تفریحی اقامتی خزر آباد ساری

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
معرفی مجتمع تفریحی رفاهی خزرآباد ساری
امکانات مجتمع تفریحی رفاهی خزرآباد ساری
خدمات مجتمع تفریحی رفاهی خزرآباد ساری
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری از مجتمع تفریحی رفاهی خزرآباد ساری

معرفی مجتمع تفریحی رفاهی خزرآباد ساری


استان مازندران یکی از محبوب ترین قطب های گردشگری کشور است که با طبیعت بکر و آب و هوای بی نظیری که دارد هر ساله مسافران زیادی را به سمت خود جذب می کند تا علاوه بر استفاده از آب و هوای خوب از جاهای دیدنی ساری هم بازدید کنند. ساحل خزر آباد یکی از زیباترین و دنج ترین سواحل این استان است که ۳۵ کیلومتر تا شهر ساری فاصله دارد. منظره های طبیعی فوق العاده ای که در این ساحل وجود دارد حقیقتا زیبا و تماشایی هستند. در این سواحل امکانات تفریحی و رفاهی بسیار زیادی وجود دارد که بدون شک برای مسافران تجربه ای شگفت انگیز خواهد بود.
همچنین این سواحل به گونه ای هستند که امکان شنا در دریای زیبای خزر را برای مسافران فراهم می کنند. مجتمع تفریحی رفاهی خزر آباد در این منطقه قرار گرفته و با امکانات و خدمات بی نظیری که دارد اقامتی سرشار از هیجان وشگفت انگیز را برای مهمانان خود فراهم می کند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای ساری و استفاده از طبیعت بکر و بی نظیر آن، در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و سفری فوق العاده لذت بخش را تجربه کنید.

امکانات مجتمع تفریحی رفاهی خزرآباد ساری


مجتمع تفریحی رفاهی خزرآباد ساری با امکانات رفاهی بی نظیری که دارد بدون شک مهمانان خود را شگفت زده خواهد کرد. این مجتمع به دلیل نزدیک بودن به دریا و داشتن ساحل اختصاصی این امکان را برای مسافران فراهم می کند تا ساعت ها در کنار ساحل دریا بنشینند و از زیبایی های بی نظیر آن لذت ببرند. رستوران مجتمع با غذاهای لذیذ و خوش طعمی که دارد به خوبی از مهمانان پذیرایی می کند. کافی شاپ مجتمع نیز با انواع دسرها و نوشیدنی های سرد و گرم در اختیار مسافران قرار دارد و طعم لذیذ میان وعده هایی دوست داشتنی را چاشنی سفر مهمانان می کند. دریاچه مصنوعی که در مجتمع ساخته شده است دارای امکانات قایق رانی است و مهمانان می توانند به عنوان تفریحی جذاب از آن بهره مند شوند. همچنین این مجتمع دارای پارکینگ اختصاصی نیز است که خیال مهمانان را از بابت خودرو راحت می‌کند. در محوطه مجتمع نیز آلاچیق های زیبایی تعبیه شده که برای دورهمی های دوستانه بسیار عالی هستند. برای اجاره ویلا نیز روی سفرمارکت حساب کنید.

خدمات مجتمع تفریحی رفاهی خزرآباد ساری


مجتمع تفریحی رفاهی خزرآباد ساری علاوه بر امکانات رفاهی فوق العاده ای که دارد خدمات گسترده ای را نیز به مهمانان خود ارائه می دهد تا مسافران در طول اقامت کمبودی را احساس نکنند و به بهترین نحو ممکن از سفر خود لذت ببرند. پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل بسیار مهمانواز هستند و صمیمانه و محترمانه از مسافران استقبال می کنند. مجتمع دارای خدمات خشکشویی است و خیال مسافران را از بابت شست و شوی لباس هایشان راحت می کند. تاکسی سرویس آن نیز به صورت شبانه روزی فعال است و مهمانان خدمت رسانی می کند. وجود خودپرداز در مجتمع امکان برداشت وجه نقد در محل را برای مسافران فراهم می کند. مهمانان می توانند برای سرگرم کردن کودکان خود از پارک کودک موجود در محل استفاده کنند و سفر را برای آن ها نیز لذت بخش و زیبا نمایند. همچنین مجتمع دارای خدمات غریق نجات خانم و آقا است که به مهمانان اجازه می دهد با خیال راحت و بدون نگرانی به گردش و تفریحات آبی بپردازند.
در ساحل مجتمع نیز زمین فوتبال و والیبال قرار گرفته شده تا مسافران بتوانند از ورزش و تفریحات گروهی و دورهمی های دوستانه استفاده کنند و لحظاتی زیبا و دوست داشتنی را برای خود رغم بزنند. از خدمات رفاهی دیگری که این مجتمع به مسافران خود ارائه می دهد می توان به فعالیت هایی مانند پاراگلایدر، قایق موتوری گشت دریا، موتور چرخ ساحلی، جت اسکی و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی


Khazar Abad Residential entertainment complex محیطی امن و سرشار از آرامش را برای یک اقامت عالی فراهم می کند. واحدهای اقامتی این مجتمع همگی زیبا و شیک هستند و منظره بسیار زیبایی دارند که اقامت را برای مهمانان شیرین تر و دوست داشتنی تر می کند. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل سوئیت یا اتاق خصوصی، اتاق با ظرفیت ۵ نفر و اتاق دو تخته است که مسافران می توانند یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی مجتمع تفریحی رفاهی خزرآباد ساری تمامی امکانات لازم برای یک سفر چند روزه را دارا هستند. از جمله این امکانات می توان به حمام، چای ساز، یخچال، بخاری، کولر، تختخواب، سرویس اضافه به صورت کف خواب و... اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری از مجتمع تفریحی رفاهی خزرآباد ساری


فاصله تا امامزاده عباس: ۲۵ دقیقه
فاصله تا حمام وزیر: ۲۸ دقیقه
فاصله تا پل تجن ساری: ۲۸ دقیقه
فاصله تا سد سلیمان: ۱ ساعت و ۱۳ دقیقه
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است