search
menu

هتل آسمان شهر ساری

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آسمان شهر ساری
امکانات عمومی هتل آسمان شهر ساری
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آسمان شهر ساری تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آسمان شهر ساری


هتل ۳ ستاره آسمان ساری در سال ۱۳۹۹ افتتاح گردیده است. این هتل در خارج از شهر و در منطقه خوش آب و هوا در حد فاصل شهرهای نکا و ساری و نزدیک پارک جنگلی شهید زارع واقع شده است. هتل آسمان شهر دارای ۳ طبقه و ۱۹ باب اتاق و سوئیت است و با پرسنل مجرب و آموزش دیده خود آمادگی میزبانی از میهمانان سراسر کشور را دارد. هتل آسمان شهر با ارائه خدمات و امکانات رفاهی خاطره ای به یاد ماندنی در ذهن مسافران خطه سرسبز شمال به ارمغان می آورد. همواره استان مازندران با طبیعت بی نظیر و مناظر خیره کننده جزو اصلی‌ ترین مقاصد سفر برای ایرانیان به شمار می رود. شهر زیبای ساری نیز به عنوان مرکز استان مازندران یکی از مهم ترین شهرهای شمال کشور است و در طی سال میزبان سیل عظیمی از مسافران و گردشگران می شود که برای گذراندن اوقات خوش راهی این شهر می‌ شوند. شما نیز در هنگام خرید بلیط هواپیما با رزرو این هتل اقامتی خوش برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

امکانات عمومی هتل آسمان شهر ساری


هتل جدید الاحداثی که در همین بازه زمانی کوتاه توانسته رضایت میهمانان را جلب کند. موقعیت جغرافیایی بی نظیر هتل آسمان شهر بسیار خاص است و به دلیل قرارگیری در میان جنگل‌ های ساری به دور از آلودگی‌ ها و ازدحام شهر با آب و هوای دل‌ انگیز برایتان اقامتی بی نظیر رقم می زند. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، پارکینگ اختصاصی در اختیارشان قرار داده می شود که دارای ظرفیت ۲۰۰ خودرو است. این هتل مجهز به امکانات رفاهی خوبی است و تجربه اقامتی راحت و همراه با آرامش خواهید داشت، همچنین این هتل زیبا با برخورداری از پرسنل حرفه ای و آموزش‌ دیده دارای فضای بسیار شیک و دنجی است. سالن همایش هتل آسمان شهر یکی از مهم‌ ترین امتیازات این هتل به شمار می رود و با تجهیزات کامل و مدرن انواع مراسم‌ رسمی، میهمانی ها و جشن‌ها به بهترین شکل ممکن برگزار می شود.
از جمله امکانات ارائه شده در این هتل اینترنت وای فای رایگان در لابی است، همچنین به دلیل نوساز بودن این هتل و موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع نسبت به سایر هتل‌ ها در این منطقه از قیمت مناسبی برخوردار است و برای مسافران با مشکلات جسمانی نیز امکانات رفاهی مناسبی تدارک دیده شده است. از جمله امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل می توان به آسانسور، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی و لباسشویی، ترانسفر گشت با هزینه جداگانه، اتاق چمدان، نمازخانه و اتاق مخصوص سیگاری هاست. در لابی نیز تلویزیون و سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی قرار دارند. علاوه بر اینها، در قسمت ورودی هتل نیز دستگاه واکس کفش تعبیه شده است. به یاد داشته باشید در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را نخواهید داشت.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی و ورزشی هتل آسمان شهر می‌ توان به فضای سبز و محوطه باصفای هتل اشاره کرد که چندین آلاچیق‌ و پارک بازی مخصوص کودکان وجود دارد و لحظاتی شاد برای خانواده‌ ها و فرزندان فراهم می شود. همچنین سالن ورزشی و مجموعه آبی نیز در دست ساخت هستند و به‌ زودی در اختیار مهمانان قرار داده می شوند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آسمان شهر در محیطی جنگلی و آرام واقع شده و دارای واحدهای اقامتی لوکس و مجهزی است که انواع اتاق‌ در این هتل عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و سوئیت‌ های یکخوابه ۵ تخته و سه‌خوابه ۶ تخته. در همه اتاق‌ ها تراس اختصاصی با دکوراسیون و طراحی بسیار شیک وجود دارند و اتاق ها دارای تجهیزات و امکانات متنوعی مانند سیستم تهویه مطبوع هوا، تختخواب های راحت، تلویزیون، تلفن، یخچال، اسپلیت، میزکار، صندلی، کمد لباس، رخت آویز، مینی بار با هزینه، گاوصندوق همچنین اتاق ها به طور مرتب روزانه نظافت می شوند و در داخل اتاق ها نیز حمام های اختصاصی با دوش، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، وسایل بهداشتی وجود دارند که جزئی از امکانات اتاق‌ های هتل آسمان شهر شهر ساری به شمار می روند. اقامت کودکان زیر ۴ سال در هتل آسمان شهر شهر ساری رایگان است و برای افراد بالای ۴ سال به صورت کامل دریافت می گردد. در سوئيت های Aseman Shahr Hotel Sari امکان ظرفیت اضافی وجود دارد که به صورت کف خواب هستند.

رستوران هتل


این هتل زیبا شامل رستوران و کافی شاپ است که وعده های غذایی خوشمزه و محلی نوش جان خواهید کرد. این رستوران با ظرفیت ۸۰ نفر انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود و نوشیدنی‌ ها و دسرهای خوش‌ طعم و مرغوب برای میهمانان سرو می‌ کند. همچنین با اقامت در این هتل صبحانه خوشمزه و رایگان سرو می شود.

فاصله هتل آسمان شهر ساری تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک جنگلی شهید زارع: ۵ کیلومتر
فاصله تا میدان ساعت ساری: ۹.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه ساری: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی کلبادی: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا عمارت فاضلی ساری: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا پناهگاه حیات وحش دشت ناز: ۲۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است