search
menu

هتل پدرام سرعین

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پدرام سرعین
امکانات و خدمات عمومی هتل پدرام سرعین
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
رستوران های هتل
فاصله هتل پدرام سرعین تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل پدرام سرعین


هتل پدرام سرعین یکی از هتل های ۴ ستاره شهر است که در سال ۹۳ به ظرفیت های اقامتی شهرستان سرعین اضافه شده است. کسانی که با خرید بلیط هواپیما اردبیل به دنبال اقامتگاه لوکس و مجللی در سرعین می گردند، می توانند با خیال راحت این هتل را رزرو کنند چرا که هتل پدرام شایسته میزبانی از مهمانان سخت پسند است. این هتل دارای مجموعه آبدرمانی اختصاصی است و اقامتی فراموش نشدنی را برای مسافران شهر توریستی سرعین رقم می زند. Pedram Hotel مزیت های دیگری دارد که موجبات رفاه و آسایش مهمانانش را فراهم می کند، یکی طراحی ساختمان به صورت آکوستیک است که ۲ جداره بوده و مانع ورود هرگونه آلودگی صوتی به داخل اتاق می شود. بعدی تراس های اتاق های هتل پدرام است که نسبتا بزرگ هستند و زیبایی خاصی به واحدها داده‌اند.

امکانات و خدمات عمومی هتل پدرام سرعین


هتل پدرام یکی از تمیزترین و لوکس ترین اقامتگاه های سرعین به حساب می آید و خدمات آن منطبق با استانداردهای هتلداری ارائه می شوند. به غیر از دسترسی آسان و راحت به مجتمع های آبدرمانی سرعین، هتل از مزیت های دیگری برخوردار است که از جمله آن ها می توان به پارکینگ های سرپوشیده و غیرمسقف هتل اشاره کرد. کسانی که با خودروی شخصی به این سفر آمده اند با دغدغه جای پارک خودرو روبرو خواهند بود ولی این هتل با پارکینگ های نسبتا بزرگش این نگرانی را رفع می کند. ضمنا هتل در مجموعه آبدرمانی خود دارای استخر، سونای خشک، جکوزی، سالن ورزشی و امکانات ماساژ است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل در ۱۰ طبقه ساخته شده و واحدهای اقامتی آن در ۷ طبقه جای گرفته اند. برای رزرو اتاق های هتل پدرام سرعین می توانید از بین اتاق های ۲ تخته، ۳ تخته و ۴ تخته، واحدی را انتخاب کنید و یا اگر با خانواده به این سفر آمده اید و فضای بزرگ تری برای اقامت خود لازم دارید، آپارتمان های یک خوابه ۴ نفره، ۲ خوابه ۵ نفره یا ۳ خوابه ۷ نفره را انتخاب کنید. درباره تمیزی اتاق ها باید گفت که نظافت روزانه هر زمان که مهمانان درخواست بدهند، انجام می شود.
در این اتاق ها تمامی امکانات مورد نیاز برای اقامتی آسوده فراهم شده است. لوازم بهداشتی که در اتاق ها گنجانده شده شامل شامپو، مسواک، خمیردندان، دستمال کاغذی، حوله حمام و حوله دست و صورت است. با وجود چای ساز در اتاق ها مهمانان هر زمانی که بخواهند می توانند خود را مهمان یک فنجان چای دلچسب کنند و به تماشای تلویزون بنشینند یا از تراس نظاره گر چشم اندازهای کوه سبلان باشند.

امکانات و خدمات دیگر هتل


باید گفت که استفاده از اینترنت در هتل پدرام تنها در لابی هتل ممکن است و البته به صورت نامحدود در اختیار مهمانان قرار می گیرد و هزینه ای بابت آن دریافت نمی شود. از دلایل دیگری که این اقامت را راحت تر ساخته، پرسنل هتل است؛ پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده راهنمایی در امور مربوط به خدمات است و در تهیه بلیط، تشریفات ویژه، خدمات تور و روزنامه شما را راهنمایی می کند. بعلاوه مهمانان می توانند در اوقات فراغتشان به سالن ورزشی یا سالن بیلیارد هتل بروند و در این بازه زمانی اعضای خردسال را در اتاق بازی هتل سرگرم کنند.

رستوران های هتل


در این هتل مهمانان می توانند برای صرف صبحانه به سالن صبحانه خوری واقع در طبقه اول بروند، رستوران هتل نیز در ورودی واقع شده و محیط دلنشین و زیبایی دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در آن طبخ و سرو می شود. این رستوران ۱۵۰ نفر ظرفیت دارد و با بهره مندی از نیروی مجرب میزبانی شایسته ای از مهمانانش می کند. در طبقه هشتم هتل نیز کافه عربی در سالن شیشه ای واقع شده که برای صرف چای و قلیان عربی از ظهر تا نیمه های شب دایر است.

فاصله هتل پدرام سرعین تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

:
فاصله تا مجتمع آبدرمانی سبلان: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری لاله: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار اطلس: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری تفریحی آدنامال: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا روستای بیله درق: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است