search
menu

هتل آپارتمان متین سرعین

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
معرفی هتل آپارتمان متین سرعین
امکانات هتل آپارتمان
خدمات هتل آپارتمان
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله امکان مهم و گردشگری تا هتل آپارتمان متین سرعین

معرفی هتل آپارتمان متین سرعین


شهر سرعین در ۳۰ کیلومتری اردبیل قرار گرفته است و با طبیعت بکر و بی نظیری که دارد از مقاصد بسیار محبوب گردشگری کشور به حساب می آید. جاذبه های فراوانی که در این شهر وجود دارند به ندرت در مکان های دیگر به صورت یکجا گرد هم آمده است. شهر سرعین به چشمه های آب گرمی معروف است که خاصیت درمانی دارند. اما این تنها دلیل سفر به شهر جذاب سرعین نیست. مسافرت به این منطقه فرصتی است برای آرامش و دوری از هیاهو و سروصدای زندگی روزمره. سفر به این شهر، یعنی تجربه تماشای یک طبیعت دلچسب و بی نظیر به همراه استفاده از چشمه های آب گرمی که خستگی را از روح و تن می زدایند و همچنین تجربه ناب چشیدن طعم لذیذ سرشیر محلی و عسل طبیعی کوهستان. همه این ها باعث می شوند هرکسی برای یک بار هم که شده بخواهد سفر به این منطقه را تجربه کند.
هتل آپارتمان متین سرعین در قلب شهر سرعین قرار گرفته و به تمام جاذبه های گردشگری شهر اشراف دارد. این هتل آپارتمان با امکانات و خدمات خوبی که به مسافران ارائه می دهد همواره مورد توجه گردشگران بوده و به مقصد نهایی بسیاری از مسافران شهر سرعین تبدیل شده است. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به این شهر جذاب و استفاده از طبیعت بکر و رؤیایی اطراف آن، در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و در بهترین لحظات را در سفر خود تجربه کنید.

امکانات هتل آپارتمان


هتل آپارتمان متین سرعین امکانات متنوع و گوناگونی را در اختیار مهمانان قرار می دهد به گونه ای که توانسته اعتماد بسیاری از مسافران شهر سرعین را جذب کند و هدف نهایی سفر آن ها باشد. بزرگترین مزیت این هتل موقعیت دسترسی بسیار عالی آن است و از آنجایی که در مرکز شهر قرار گرفته به مسافران این امکان را می دهد که بدون صرف وقت و هزینه اضافه در همان اطراف هتل از چشمه های آب گرم دیدن کنند، در بازارهای شهر گشت و گذار داشته باشند و به خرید سوغاتی های جذاب این شهر بپردازند، و یا حتی با طی فاصله ای اندک به خارج از شهر رفته و به تماشای طبیعت بکر و خیره کننده اطراف بنشینند. پارکینگ هتل به صورت شبانه روزی در اختیار مسافران قرار دارد.
در لابی هتل نیز صندوق امانات وجود دارد که مهمانان می توانند اشیاء قیمتی و گرانبها خود را در آن به امانت بسپارند و نگرانی از بابت نگهداری از وسایل خود نداشته باشند. این هتل دارای وای فای نیز است که به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد. از امکانات دیگر موجود در هتل نیز می توان به داشتن آسانسور، نمازخانه و... اشاره کرد.

خدمات هتل آپارتمان


هتل آپارتمان متین سرعین علاوه بر امکانات رفاهی خوبی که دارد خدمات متنوعی را نیز به مهمانان خود ارائه می دهد. کادر مجرب و آموزش دیده هتل به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مسافران هستند و با روی باز و فرهنگ مهمانوازی غنی که دارند از مسافران استقبال می کنند. این هتل دارای تاکسی سرویس است که مهمانان را برای رساندن به مقاصد دلخواهشان یاری می کند. علاوه بر آن، این امکان نیز برای مسافران فراهم شده است تا بتوانند از هتل، خودرو اجاره ای تهیه کنند و به تماشای شهر و گشت و گذار در اطراف آن بپردازند.
صبحانه در هتل به صورت رایگان سرو می شود و مهمانان می توانند از طعم لذیذ سرشیر محلی، عسل و نان ایرانی آن لذت ببرند. همچنین از خدمات جذاب این هتل می توان به داشتن روم سرویس ۲۴ ساعته آن اشاره کرد که به مهمانان اجازه می دهد در هر ساعتی از شبانه روز غذا یا خوراکی مورد نظر خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل کنند. لازم به ذکر است که هتل دارای خشکشویی نیز است.

واحدهای اقامتی هتل


Matin Apartment Hotel در چهار طبقه بنا شده است و دارای ۱۰ سوئیت یکخوابه و دو خوابه است که بین ۳ تا ۶ نفر ظرفیت دارند. تمامی این واحدها نوساز و تمیز هستند و حس خوبی از اقامت را به مسافران منتقل می کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، امکانات لباسشویی، اتو، میز اتو، تلویزیون معمولی، سشوار، کتری برقی، سرویس فرنگی و ایرانی، حمام و... از جمله امکانات رفاهی موجود در واحدهای هتل آپارتمان متین سرعین هستند که اقامت دلچسبی را برای مسافران رقم می زنند.

فاصله امکان مهم و گردشگری تا هتل آپارتمان متین سرعین


فاصله تا پارک لونا: ۲۳۰ متر
فاصله تا بازار اطلس: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا چشمه آبگرم ساری سو: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا چشمه آبگرم گاومیش گولی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک آناهیتا: ۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است