search
menu

هتل لاله سرعین

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل لاله سرعین

درباره هتل لاله سرعین


هتل لاله سرعین در سال ۱۳۷۹ افتتاح شد. هتل لاله سرعین، متعلق به مجموعه هتل های بین المللی لاله و دارای امکانات کامل اقامتی و رفاهی است.هتل لاله سرعین ۵ ستاره در جهت بهبود و ارتقا سطح کیفی خدمات، در سال ۱۳۹۴ مجددا بازسازی شد. هتل لاله سرعین در بهترین نقطه شهر و نزدیک ترین فاصله تا مجتمع آب درمانی سرعین قرار گرفته است.
هتل لاله سرعین با ۹۷ اتاق و سوئیت، یکی از مجهز ترین و مدرن ترین هتل های سرعین است. در بهترین نقطه شهر و نزدیک ترین فاصله تا مجتمع آب درمانی سبلان و آب هاي معدنی سرعين قرار دارد.
از دیگر جاهای دیدنی سرعین، می توان به مجموعه توريستی و ورزشی آلوارس که بزرگ‌ ترين پيست اسکی ايران است اشاره کرد که در ۲۳ كيلومتری این شهر قرار دارد. همچنین در فاصله نه چندان دور از هتل لاله سرعین، دهکده صخره ای ویند کلخوران قرار گرفته است که دسترسی به آن از هتل لاله بسیار آسان است.
هتل لاله سرعین، یکی از بهترین هتل های ایران است که با داشتن کادری باتجربه، حرفه ای و آموزش دیده، آماده میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی است.
هتل لاله سرعین در بهترین منطقه‌ی شهر توریستی سرعین قرار دارد. هتل لاله سرعین علاوه بر این که کمترین فاصله را تا آب‌های معدنی سرعین دارد، رو به روی مجتمع آب درمانی سبلان است و مسافران می‌تواند بلیت این مجموعه را با تخفیف از صندوق هتل خریداری کنند.

مجموعه‌ی توریستی آلوارس که بزرگترین پیست اسکی ایران است، تنها ۱۲ کیلومتر با هتل لاله سرعین فاصله دارد. از آنجا که هتل لاله سرعین با در نظر داشتن استانداردهای بین‌المللی فعالیت خود را شروع کرده، برای پذیرایی از مهمانان خارجی هم مناسب است. اجرای موسیقی زنده در فصول پرگردشگر و پذیرایی با منوهای متنوع هم برای گردشگران خارجی جاذبه‌ی توریستی دارد و هم برای مسافران داخلی جذاب است.

هتل لاله سرعین دارای ۴ طبقه و دارای ۹۷ اطاق است که زمان تحویل آنها ساعت ۱۵ و تخلیه اطاق ها ساعت ۱۳ است.

فاصله تا روستای بیله درق (۴ کیلومتر و ۵۳۶ متر)
فاصله تا روستای ویند کلخوران (۴ کیلومتر و ۷۹۲ متر)
فاصله تا پيست اسكي آلوارس (۲۲ کیلومتر و ۳۲۷ متر)
فاصله تا مجتمع تجاری لاله (۶۰ متر)
فاصله تا مجتمع آبدرمانی سبلان (۶۱ متر)

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است