search
menu

هتل آپارتمان فانوس سرعین

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان فانوس سرعین
امکانات و خدمات عمومی هتل فانوس
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل آپارتمان فانوس سرعین تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان فانوس سرعین


هتل آپارتمان فانوس از هتل های ۲ ستاره و اقتصادی شهر سرعین است که در مرکز شهر و در میدان گاومیش گلی واقع شده است. قرارگیری در این میدان یعنی دسترسی راحت و آسان به اکثر مجتمع های آبدرمانی و مراکز خرید شهر. Fanoos Hotel Apartment Sarein در سال ۸۲ افتتاح شده و در دهه اخیر برای رضایت بیش تر مهمانانش دستخوش تغییراتی شد و سطح کیفی امکانات و خدماتش به روزتر شد. از امتیازات دیگر این هتل تجربه پرسنل هتل در میزبانی از مهمانانشان است، اگر می خواهید تعطیلات خود را در اقامتگاهی بگذرانید که کم ترین فاصله را با استخر آبگرم گاومیش گلی داشته باشید و در عین از مراکز خرید دور نباشید، هتل آپارتمان فانوس سرعین را انتخاب کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل فانوس


وقتی با خودروی شخصی به شهر شلوغ و پرگردشگری همچون سرعین می روید، طبیعی است که نگران جای پارک باشید و یکی از معیارهایی که در انتخاب هتل برایتان اهمیت دارد وجود پارکینگ است. هتل آپارتمان فانوس سرعین این دغدغه را برای شما از بین برده و پارکینگی هر چند با ظرفیت محدود را در اختیارتان می گذارد.
این پارکینگ در محوطه هتل قرار دارد و به صورت مسقف و روباز ارائه می شود. اگر هم با خودروی شخصی به این هتل نیامده اید، می توانید با استفاده از خدمات تاکسی سرویس هتل به نقاط مختلف شهر بروید. ضمنا امکان دسترسی به اینترنت نیز در همه اتاق ها و لابی هتل فراهم شده است و هزینه ای بابت آن دریافت نمی شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آپارتمان فانوس سرعین در ۵ طبقه ساخته شده و واحدهای اقامتی آن در مجموع به ۲۰ واحد می رسند و در قالب آپارتمان های ۱ خوابه و ۲ خوابه ارائه می شوند. این واحدها دارای بخش نشیمن جدا و آشپزخانه مجهزی هستند که مهمانان می توانند غذاهای خود را آنجا طبخ کنند.
هر واحد بالکن اختصاصی دارد که از آنجا می توان نظاره گر چشم انداز شهر شد یا هوایی تازه کرد. مبلمان و اثاثیه اتاق ها قدیمی ولی تمیز هستند و از وضعیت مطلوبی برخوردارند؛ درست همانطور که از یک هتل ۲ ستاره و قدیمی انتظار می رود. از دیگر امکاناتی که در اتاق ها گنجانده شده، تلویزیون های قدیمی، آینه و میز،‌ سیستم گرمایشی، چای ساز، سشوار و حمام است. در برخی واحدها اتو قرار داده شده و نیازی نیست برای دریافت آن به پذیرش درخواست دهید.

امکانات و خدمات دیگر هتل


اقامت در هتل آپارتمان فانوس همراه با ارائه صبحانه است، به این صورت که سرو صبحانه برای تورهای گروهی به سبک سلف سرویس و برای مهمانان دیگر به صورت سفارشی خواهد بود. این هتل دارای رستوران است و انواع غذاهای محلی و ایرانی را در محیط ساده ای سرو می کند. البته در هر قدمی که بیرون از هتل بیاندازید، رستوران های متنوعی را سر راه خود می بینید. در طول اقامت خود می توانید برای انجام امور کامپیوتری به کافی نت کوچک هتل سر بزنید. برای استفاده از صندوق امانات هتل هم باید به پذیرش مراجعه کنید و حتی در اموری مثل خدمات تور و تهیه بلیط هواپیما نیز از آن ها راهنمایی بخواهید.

فاصله هتل آپارتمان فانوس سرعین تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

:
فاصله تا استخر گاومیش گلی: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار حافظ: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پردیس: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید اطلس: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا مجتمع آبدرمانی سبلان:‌ ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا مجتمع آبدرمانی قهوه سوئی: ۰.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است