search
menu

هتل آپارتمان دریا سرعین

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان دریا سرعین
امکانات کلی هتل آپارتمان دریا سرعین
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل آپارتمان
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان دریا سرعین تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان دریا سرعین


هتل آپارتمان دریا سرعین از هتل آپارتمان های دو ستاره سرعین است که در خیابان ولیعصر و در نزدیکی آبگرم گاومیش گلی واقع شده است. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۹۰ ساخته شد و در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته است. موقعیت مکانی هتل و دسترسی آسان به جاهای دیدنی سرعین مانند تپه باستانی آناهیتا، دهکده سنگی ویند کلخوران، پیست اسكی آلوارس، مجتمع آب درمانی سبلان و مجتمع آب درمانی قهوه سویی باعث محبوبیت بیشتر و جذب گردشگران بسیاری به این هتل آپارتمان شده است. با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت می‌توانید به راحتی به این شهر سفر کنید.

امکانات کلی هتل آپارتمان دریا سرعین


ساختمان Darya Apartment Hotel ۵ طبقه است و برای جا به جایی بین طبقات می توانید از آسانسور استفاده کنید. این هتل آپارتمان از امکانات رفاهی متعددی از جمله رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، کتابخانه، پذیرش ۲۴ ساعته و اتاق چمدان برخوردار است. برای افرادی که دارای نا توانی جسمانی هستند امکاناتی مانند ویلچر در نظر گرفته شده است تا اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. لابی هتل دارای ظرفیتی معادل ۶۰ نفر است و امکاناتی از قبیل اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، تلویزیون و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی را در اختیار میهمانان قرار می دهد.
برای گشت و گذار در شهر می توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. پول و اشیای گرانبهای خود را می توانید به صندوق امانات هتل سپرده و با خیالی آسوده به تفریح بپردازید. هتل دارای پارکینگی با ظرفیت ۴۰ خودرو است و کسانی که با اتومبیل شخصی خود سفر می کنند از این بابت نگرانی نخواهند داشت. برای جلوگیری از بروز هر گونه حوادث احتمالی، کپسول آتش نشانی و سیستم اعلام حریق موجود است. علاوه بر خدماتی که ذکر شد، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، خدمات پزشکی و خشکشویی نیز در دسترس هستند. هتل آپارتمان دریا سرعین دارای محیطی بسیار تمیز بوده و خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. کارکنان مجرب هتل بسیار خوش اخلاق بوده و با برخوردی خوب آماده استقبال و پذیرایی از میهمانان گرامی هستند. موقعیت مکانی خوب، قیمت مناسب، کیفیت اتاق ها و تمیزی هتل از جمله دلایل انتخاب هتل آپارتمان دریا برای اقامت در شهر سرعین است. توجه داشته باشید که برای اقامت کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس هزینه ای دریافت نمی شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل آپارتمان


هتل آپارتمان دریا دارای ۴۰ اتاق و سوئیت شیک و تمیز با امکانات مناسب است. انواع اتاق های این هتل عبارتند از: اتاق دو تخته تویین، اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته، آپارتمان یک خوابه سه نفره، سوئیت چهار نفره و آپارتمان دو خوابه چهار نفره.
برای آسایش و راحتی میهمانان امکاناتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، مبلمان، کمد، دراور، تلفن، تلویزیون، یخچال، گاز، وسایل آشپزی و فلاسک در اتاق ها تعبیه شده است. امکان شارژ وسایل الکترونیکی نیز در اتاق ها وجود دارد. هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. لوازم بهداشتی رایگان و دمپایی نیز در اختیار مسافران قرار می گیرد. سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب دمای اتاق ها را در حد مطلوب نگه می دارد.

رستوران هتل


رستوران هتل آپارتمان دریا سرعین در طبقه همکف قرار دارد و با ظرفیت ۱۲۰ نفر و انواع غذاهای لذیذ ایرانی از میهمانان پذیرایی می کند. برای رفع خستگی می توانید به چایخانه سنتی یا کافی شاپ هتل رفته و از نوشیدنی های خوشمزه آن سفارش دهید.

فاصله هتل آپارتمان دریا سرعین تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع آب درمانی گاومیش گلی: ۸۱ متر
فاصله تا آب درمانی سبلان: ۱۶۰ متر
فاصله تا تپه باستانی آناهیتا: ۸۵۰ متر
فاصله تا روستای ویلا دره: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا دهکده سنگی ویند کلخوران: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا پیست اسكی آلوارس: ۲۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است