search
menu

هتل جهانگردی سراب

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی سراب
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل جهانگردی سراب

درباره هتل جهانگردی سراب


هتل جهانگردی سراب (به انگلیسی: Sarab Tourist Hotel) بهترین گزینه اقامتی برای آن دسته از گردشگرانی است که با تهیه بلیط هواپیما چارتر ارزان سفرمارکت، راهی شهر دیدنی سراب می شوند تا اقامتی ارزان اما آسوده را در مکانی با نرخ اقامتی منصفانه و امکاناتی قابل قبول تجربه کنند. این هتل که بیش از ۵۰ سال سابقه میزبانی از گردشگران را در کارنامه خود ثبت کرده، آماده است تا با واحدهای اقامتی مجهز و پرسنل کارآزموده و مجرب خود، سفری بیادماندنی و لذت بخش را برای گردشگران رقم بزند و آن ها را در تجربه اقامتی آسوده در شهر دیدنی سراب، شهر خوش آب و هوایی که چون نگینی در آذربایجان شرقی می درخشد، یاری رساند.

امکانات رفاهی هتل


امکانات رفاهی هتل جهانگردی سراب، محدود اما باکیفیت بوده و برای اقامتی آسوده مکفی است. کلیه امکانات رفاهی اعم از نمازخانه، پارکینگ، کافی شاپ، رستوران و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در این هتل گنجانده شده تا هیچ کمبودی وجود نداشته باشد. گفتنی است که این هتل فاقد آسانسور است، اما از آنجایی که فقط از دو طبقه تشکیل شده، نبود آسانسور در این هتل، قابل چشم پوشی است. ناگفته نماند که به منظور رفاه مطلق میهمانانی که به خواندن کتاب علاقه دارند، کتابخانه مناسبی در هتل تعبیه شده تا دوستداران کتاب نیز قادر باشند اوقات فراغت خود را به بهترین شکل ممکن در این هتل سپری کنند.

رستوران هتل


برای تامین نیازهای خورد و خوراک گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت، رستوران باکیفیتی با ظرفیت ۱۰۰ نفر گنجانده شده که از محیطی وسیع و پاکیزه برخوردار بوده و فضایی دلپسند را برای صرف غذایی لذیذ برای میهمانان فراهم آورده است. ناگفته نماند که کارکنان رستوران به خوبی به آداب پذیرایی مسلط بوده و قادرند لحظات خوش و شیرینی را برای میهمانان هتل رقم بزنند.

خدمات هتل


خدماتی از قبیل: نظافت، فکس، پرینت و اینترنت پرسرعت وایفای به میهمانان هتل ارائه خواهد شد تا هیچ کمبودی را در طول اقامت در این مکان احساس نکنند. لازم است ذکر گردد که حجم رایگان اینترنت پرسرعتی که برای هر میهمانان در نظر گرفته شده است، محدود است.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۱۹ واحد اقامتی مبله در این هتل گنجانده شده که هر یک با کلیه تجهیزات اقامتی نظیر یخچال، تلویزیون، مبل و صندلی، کمد لباس و رخت آویز چیدمان گردیده است. کلیه اتاق های هتل به سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب مجهز بوده و به سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی تجهیز شده اند. وجود آشپزخانه ای مجهز به کلیه اسباب و وسایل پخت و پز در برخی واحدهای اقامتی هتل موجب گردیده که میهمانان قادر باشند غذای مورد علاقه خود را در واحد اقامتی خود طبخ کنند و بی نیاز به رستوران هتل، خود سرآشپز خود باشند. ناگفته نماند که کلیه واحدها از چیدمانی جذاب و محیطی دلباز برخوردار بوده و از نظر ظاهری به گونه ای دکور شده اند که برای اقامتی طولانی مدت نیز مناسب باشند.

موقعیت مکانی هتل


هتل جهانگردی سراب در مکانی مناسب و خوش آب و هوا در بلوار شهید بهشتی شهر دیدنی سراب واقع شده و در شرف برخی از جاذبه های گردشگری و جاهای تفریحی سراب نظیر ورزشگاه تختی، پارک بهشتی، پارک مسافر سراب و در نزدیکی شماری از اماکن مهم شهر چون بیمارستان آموزشی درمانی پژوهشی امام خمینی سراب قرار گرفته است. به لطف وجود ایستگاه اتوبوسی در نزدیکی هتل، امکان سفر به مناطق دورتر و بازدید از برخی جاهای دیدنی دیگری که در نقاطی دورتر از هتل واقع شده، فراهم گردیده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل جهانگردی سراب


فاصله هتل تا ورزشگاه تختی: ۴۵۰ متر
فاصله هتل تا پارک بهشتی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع فرهنگی هنری ارشاد: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک مسافر سراب: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک معلم: ‌۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است