search
menu

هتل آتا سلماس

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آتا سلماس
امکانات عمومی هتل آتا سلماس
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آتا سلماس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آتا سلماس


هتل آتا به عنوان هتل سه ستاره میان رده در شهر سلماس واقع شده است. سلماس، یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که تا شهر ارومیه ۸۰ کیلومتر فاصله دارد که از طریق ماشین های مسافربری دسترسی آسانی به شهر سلماس خواهید داشت. این هتل زیبا از سال ۱۳۹۴ در حال ارائه خدمات به گردشگران و مسافران از سراسر کشور است. هتل آتا دارای چهار طبقه و ۲۰ باب اتاق است. این هتل که در بلوار امام رضای شهر سلماس واقع شده است، دسترسی آسانی به جاهای دیدنی منطقه دارد، همچنین این هتل سه ستاره با برخورداری از پرسنل مجرب و ارائه خدمات با کیفیت خود به طور شبانه روزی در جلب رضایت گردشگران تلاش می کنند. از جمله جاهای دیدنی نزدیک این هتل عبارتند از حمام شیخ، آبشار ممکان، گول تپه. فاصله این هتل تا جاهای دیدنی ذکر شده از طریق ماشین بسیار اندک است.

امکانات عمومی هتل آتا سلماس


از جمله مهم‌ ترین امکانات ارائه شده در هتل آتا می توان به رستوران، اینترنت وای فای رایگان در لابی، پارکینگ رایگان و روم سرویس اشاره کرد. در لابی هتل آتا می توانید از آسانسور بهره مند شوید و به طبقات مختلف دسترسی داشته باشید. همچنین هر روز روزنامه در اختیارتان قرار داده می شود. لازم به ذکر است در لابی این هتل مبلمان چیده شده و تلویزیون نیز وجود دارد. از دیگر خدمات لابی این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، تاکسی سرویس و اتاق چمدان اشاره کرد. برای آن دسته از مسافرانی که به قصد سفرکاری اقدام به خرید بلیط هواپیما می کنند، سالن مخصوصی برای برگزاری جلسات و کنفرانس ها وجود دارد که استفاده از آن ها با پرداخت هزینه جداگانه امکان پذیر است. پارکینگ رایگان نیز در هتل آتا به صورت سرپوشیده بوده و دارای ظرفیت ۱۵ ماشین است.
در محوطه بیرونی هتل آتا نیز فضای سبز همراه با محلی برای نشستن و مسیر پیاده روی وجود دارد که برای گذران اوقات فراغتتان محل بسیار مناسبی است. از نکات قابل توجه در این هتل می توان به مسلط بودن کارکنان به زبان ترکی استانبولی اشاره کرد. خدمات مربوط به پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته انجام می گیرد. در قسمت ورودی هتل نیز دستگاه واکس کفش به صورت رایگان قابل استفاده است. بهتر است بدانید با توجه به قوانین این هتل بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در اتاق های این هتل اقامت آسوده ای خواهید داشت، انواع اتاق ها در این هتل عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دوتخته دوبل یا توئين و اتاق سه تخته. هیچ یک از اتاق های این هتل ظرفیت اضافی ندارند و باید براساس تعداد نفراتتان اتاق مورد نظر را رزرو نمایید. همه اتاق‌ ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، یخچال، مینی بار باهزینه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان، میز و صندلی، رخت آویز هستند، همچنین در داخل اتاق ها حمام اختصاصی وجود دارد که این حمام ها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند.
براساس قوانین و مقررات هتل آتا سلماس ساعت تحویل اتاق ۲ ظهر و ساعت تخلیه ساعت ۱ ظهر است.در رابطه با هزینه اقامت نیز لازم به ذکر است که برای کودکان زیر ۷ سال رایگان و برای بالای ۸ سال به طور کامل دریافت می گردد.

رستوران هتل


رستوران موجود در هتل آتا نیز دارای ظرفیت ۲۷۰ نفری است و در طبقه همکف هتل قرار دارد. در این رستوران در ساعات کاری مشخص در وعده های صبحانه، ناهار و شام در حال ارائه خدمات هستند، به طوری می توانید انواع غذاهای ایرانی و محلی نوش جان کنید. همچنین با اقامت در این هتل صبحانه به صورت رایگان در اختیارتان قرار داده می شود، اما برای وعده های ناهار و شام باید هزینه جداگانه پرداخت نمایید.

فاصله هتل آتا سلماس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه کوه پیر چاووش: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا حمام تاریخی شیخ: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای هفتوان: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا کتیبه خان تختی: ۲۶.۴ کیلومتر
فاصله تا تپه اهرجان: ۴۴.۳ کیلومتر
فاصله تا آبشار ممکان: ۴۶.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است