search
menu

هتل آپارتمان صبوری رشت

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان صبوری رشت
اماکن نزدیک هتل آپارتمان صبوری رشت

درباره هتل آپارتمان صبوری رشت


هتل آپارتمان صبوری رشت، هتلی بسیار نوساز در قلب شهر زیبای مرکز استان گیلان است. هتل آپارتمان صبوری رشت در سال ۱۳۹۴ در ۷ طبقه افتتاح شده است. بهتر است بدانید که هتل آپارتمان صبوری رشت شامل دو نوع سوئیت فرست کلاس و وی آی پی است. هر کدام از این واحدها نیز امکانات کاملی دارند. جالب است بدانید که پنجره اتاق برخی از سوئیت ها روبه پارک کودک شهید گلستانی است.
در یک چشم به هم زدن نیز از هتل آپارتمان صبوری می توان به جاهای دیدنی، ترمینال مسافربری و فرودگاه رشت رسید. یکی از بهترین ویژگی های هتل آپارتمان صبوری رشت نزدیکی به برخی اماکن تاریخی و مذهبی، همچون ساختمان تاریخی شهرداری سابق رشت می‌باشد. همچنین آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی و باغ پرندگان آستارا در ۲۰ دقیقه‌ای هتل آپارتمان صبوری رشت قرار گرفته‌اند.
هتل آپارتمان صبوری رشت با قرارگیری در استان سرسبز گیلان، میزبان گردشگران زیادی از نقاط مختلف می باشد. منوی رستوران هتل آپارتمان صبوری رشت تنوع زیادی دارد و با انواع غذاهای ایرانی و محلی لذیذ آماده پذیرایی از مهمانان گرامی می‌باشد. هتل آپارتمان صبوری رشت امکانات خوبی را جهت رفاه حال و آسایش به مهمانان خود ارائه می‌‌کند.
فضای سبز برای پیاده روی، خشکشویی، خدمات تهیه بلیط و آکواریوم آب شیرین در لابی از جمله امکانات هتل آپارتمان صبوری رشت هستند. مسافرین گرامی توجه نمایند که می توانند بعد از ساعت ۱۴ اتاق خود را تحویل گیرند و قبل از ساعت ۱۲ اقامتگاه خود در هتل آپارتمان صبوری رشت را تحویل دهند. بهتر است اطلاع داشته باشید که هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن ۷ سال رایگان محاسبه خواهد شد.
شایان ذکر است که قوانین کنسلی هتل‌ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت. پرسنل آموزش دیده و مجرب هتل آپارتمان صبوری رشت در تلاش هستند تا اقامتی خوش و به یاد ماندنی را در اختیار شما میهمانان گرامی قرار دهند. کاربرانی که تمایل به اقامت در اقامتگاه‌های بومگردی داشته باشند هم می‌توانند در اقامتگاه بوم‌گردی شیرین و فرهاد رشت چند شبی را سپری کنند.

اماکن نزدیک هتل آپارتمان صبوری رشت


فاصله تا ترمینال مسافربری رشت: ۱۰ دقیقه با با ماشین
فاصله تا آرامگاه‌ میرزا كوچک خان‌ جنگلی رشت: ۱۶ دقیقه با با ماشین
فاصله تا فرودگاه رشت: ۱۷ دقیقه با با ماشین
فاصله تا باغ پرندگان آستارا: ۲۱ دقیقه با با ماشین
فاصله تا پارک جنگلی بندر انزلی: ۳۸ دقیقه با با ماشین
فاصله تا منطقه آزاد بندر انزلی: ۴۰ دقیقه با با ماشین
فاصله تا مجتمع تفریحی موج شکن بندر انزلی: ۴۷ دقیقه با با ماشین

علاوه بر این می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت رزرو اینترنتی بلیط هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است