search
menu

هتل مهرگان رشت

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مهرگان رشت
امکانات عمومی هتل مهرگان رشت
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مهرگان رشت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل مهرگان رشت


هتل مهرگان یکی از هتل های سه ستاره و جزو بزرگترین مجتمع های اقامتی در غرب گیلان است که فاصله ۱۵ کیلومتری تا جنگل و ییلاقات ماسال دارد و به دلیل نزدیکی به ساحل دریای خزر مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد و سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور است. مجتمع گردشگری مهرگان در سال ۱۳۸۹ با ۱۰ واحد ویلایی در ۳۵ کیلومتری جاده رشت به ضیابر و ۳ کیلومتری شهر ضیابر احداث گردید که به دلیل نزدیکی و سهولت دسترسی به جاذبه های دیدنی این منطقه همواره در طول سال مملو از گردشگر است، گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر می شوند، اما برخی افراد نیز به وسیله ماشین شخصی سفر می کنند، برای این دسته از مسافران در هتل مهرگان پارکینگ احداث گردیده است تا با خیال راحت ماشین هایشان را پارک کنند. از جمله جاذبه های نزدیک به این هتل عبارتند از پل‌ مناره‌ بازار، تالاب سیاه کشیم، تالاب هندخاله، پناهگاه حیات وحش سلکه و شهر تاریخی هفت‌ دغنان و پل‌ خشتی گوراب‌‌ تولم.

امکانات عمومی هتل مهرگان رشت


امکانات ارائه شده در این هتل متنوع است که برخی از این امکانات عبارتند از رستوران، اینترنت وای فای رایگان قابل دسترس در لابی. در صورت نیاز به خشکشویی می توانید با پرداخت هزینه جداگانه از این خدمات بهره مند شوید. اگر به قصد کار به این خطه سفر می کنید، با انتخاب هتل Mehregan برای اقامت می توانید از سالن کنفرانس برای برگزاری جلسات کاری تان استفاده کنید. اگر خودتان وسیله نقلیه نداشته باشید، برای گشت‌ و ‌گذار در میان جاذبه های شهر می‌ توانید از سرویس گشت غیر رایگان موجود در این هتل استفاده کنید. بردن حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است و امکانات رفاهی مناسبی برای آن دسته از مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند فراهم گردیده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل مهرگان شامل اتاق های دلبازی است که این اتاق ها چشم اندازی رو به جنگل دارند. انواع واحدهای اقامتی در این هتل عبارتند از سوئيت دوتخته، ویلای تکخوابه چهارتخته دوبلکس با چشم انداز رو به جنگل. اتاق ها روزانه و به طور مرتب نظافت می شوند. همچنین اینترنت به صورت نامحدود در داخل اتاق ها ارائه می شود. در داخل واحدهای اقامتی امکاناتی از قبیل کولرگازی، شومینه، تلویزیون، یخچال، مبلمان، چای ساز، مینی بار غیررایگان، کمدلباس، رخت آویز، میز و صندلی ارائه می شود.
در داخل اتاق ها حمام اختصاصی وجود دارد و این حمام ها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند. اقامت کودکان زیر ۳ سال در این هتل رایگان است و برای بالای ۴ سال هزینه اقامت به طور کامل دریافت می گردد. لازم به ذکر است زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات تفریحی هتل


در محیط بیرونی هتل می توانید از فضای سبز دلنواز بهره مند شوید، همچنین امکانات تفریحی ارائه شده در این هتل پارک بازی کودکان است تا لحظات خوشی برای کودکان رقم بزنند و از دغدغه سختی سفر برای آنهایی که بچه دارند کم می شود، زیرا در این فضای بازی سرگرم خواهند شد. همچنین برای دوستداران ورزش نیز در هتل مهرگان سالن ورزش دایر است که با رزرو این مجتمع گردشگری می توانید از سالن بازی سرپوشیده و فوتبال‌ دستی رایگان بهره مند شوید.

رستوران هتل


رستوران هتل مهرگان با ظرفیت ۱۵۰ نفر و با سرو انواع غذاهای ایرانی و محلی خوشمزه از میهمانان پذیرایی می کند. در صورت اقامت در این هتل می توانید وعده های صبحانه، ناهار و شام را با پرداخت هزینه جداگانه میل نمایید.

فاصله هتل مهرگان رشت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا تالاب سیاه کشیم: ۱۳.۸ کیلومتر
فاصله تا پل‌ خشتی گوراب‌‌ تولم: ۲۱.۳ کیلومتر
فاصله تا تالاب هندخاله: ۲۲.۷ کیلومتر
فاصله تا پناهگاه حیات وحش سلکه: ۲۴.۹ کیلومتر
فاصله تا پل‌ مناره‌ بازار: ۲۸.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل دریا: ۳۶.۳ کیلومتر
فاصله تا رودخانه زرجوب: ۳۶.۸ کیلومتر

همچنین اگر در سفرتان به استان گیلان، قصد داشتید مسیر اسالم به خلخال را طی کنید، می توانید مقاله برنامه سفر اسالم به خلخال را مطالعه کنید.
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است