search
menu

خانه مسافر مهر رشت

[ پنهان کردن ]
درباره خانه مسافر مهر رشت
امکانات عمومی خانه مسافر مهر رشت
واحد اقامتی و امکانات واحد اقامتی خانه مسافر
رستوران خانه مسافر
فاصله خانه مسافر مهر رشت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره خانه مسافر مهر رشت


خانه مسافر مهر رشت یکی از اقامتگاه های شهر زیبای رشت به شمار می رود که در طول سال از مسافران استقبال می کند. این خانه مسافر با امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از گردشگران سراسر کشور است. بی شک با انتخاب این محل اقامتی سرشار از آرامش و لحظات خوش را تجربه خواهید کرد. خانه مسافر مهر رشت از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است و شکل ظاهری این مسافرخانه به صورت یک واحد دوبلکس است که از امکانات رفاهی مناسب برخودار بوده و در اختیار گردشگران قرار می گیرد. همچنین خانه مسافر مهر رشت از نظر موقعیت مکانی در مرکز شهر رشت واقع شده است و بدین جهت دسترسی آسانی به نقاط مختلف شهر دارد.

امکانات عمومی خانه مسافر مهر رشت


در قسمت پذیرش این خانه مسافر آقا و خانمی را خواهید دید که صاحب این مکان هستند و بسیار مودب و منظم برای فراهم نمودن اقامتی بهتر تلاش می کنند. همچنین برای گشت و گذار در سطح شهر و تماشای جاذبه های دیدنی رشت به عنوان راهنما به مسافران کمک می کنند. چشم انداز بی نظیری از پنجره های این خانه مسافر دیده می شود که روحتان را نوازش می دهد. همچنین در محوطه این خانه مسافر ظرفیت ۲ خودرو وجود دارد که به عنوان پارکینگ به صورت رایگان قابل استفاده است. اگر در هنگام خرید بلیط هواپیما قصد دارید روزهای زیادی را در رشت سپری کنید، این خانه مسافر به تمامی مسافرین پیشنهاد می شود تا با قیمتی مقرون به صرفه و امکاناتی مناسب لحظات خوشی را همانند خانه خودتان تجربه کنید. برای رفت و آمد در میان جاذبه های دیدنی شهر می توانید از تاکسی سرویس موجود استفاده کنید. لازم به ذکر است که اجازه بردن حیوانات خانگی را به داخل این خانه مسافر ندارید.

واحد اقامتی و امکانات واحد اقامتی خانه مسافر


خانه مسافر مهر رشت از نظر موقعیت مکانی و جغرافیایی دسترسی مناسبی به نقاط مختلف شهر مخصوصا مراکز خرید و جاهای دیدنی و گردشگری دارد. این خانه مسافر ظرفیت ۴ نفری دارد و برای تعداد بیشتر از ۴ نفر امکان پذیر نیست. بدین جهت به دلیل ظرفیت اندک این مسافرخانه بهتر است چند روز قبل از سفرتان اقدام به رزرو نمایید، زیرا تنها یک خانواده امکان اقامت در این خانه مسافر را دارند. پس بهتر است با هماهنگی قبلی با مدیریت این خانه مسافر و اعلام زمان رسیدنتان برای سفری بی نظیر آماده شوید. وسایل و لوازم موجود در این خانه مسافر بسیار تمیز بوده و چیدمان منظمی دارند. همچنین ممکن است امکانات و وسایل موجود در این خانه مسافر در حد هتل نباشند، اما در فراهم نمودن اقامتی بی نظیر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. در داخل این خانه مسافر امکاناتی نظیر یخچال، آب رایگان، رخت آویز، تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان، کمدلباس وجود دارند. همچنین لازم به ذکر است که در داخل این خانه مسافر حمام اختصاصی وجود دارد و این حمام نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی و حوله و دمپایی است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سال رایگان بوده ولی برای بالای ۳ سال به طور کامل دریافت می گردد.

رستوران خانه مسافر


توجه داشته باشید که در این خانه مسافر رستوران وجود ندارد و باید برای صرف وعده های غذایی به رستوران های اطراف مراجعه کنید و غذاهای خوشمزه و محلی شمالی را نوش جان کنید.

فاصله خانه مسافر مهر رشت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ملت رشت: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت رشت: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه ابریشمی رشت: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه میرزا کوچک خان رشت: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی رشت: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا عمارت کلاه فرنگی رشت: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی سراوان: ۲۳.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه میراث روستایی گیلان: ۲۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service
details
menu
local_bar
restaurant
toys
attach_money
pool
pets
import_export
live_tv
fiber_pin
store
spa
fitness_center
accessible
airport_shuttle
directions_car
wifi
child_care
pool
pool
beach_access
pool
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است