search
menu

هتل غدیر رشت

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل غدیر رشت
امکانات عمومی هتل غدیر رشت
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل غدیر رشت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل غدیر رشت


هتل غدیر رشت در منطقه کوچصفهان رشت واقع شده است. این هتل دو ستاره در سال ۱۳۹۳ افتتاح گردیده و برای ارتقای کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته است. کوچصفهان یکی از مناطق خوش آب و هوا در شمال کشور به شمار می رود که تا شهر رشت ۱۵ کیلومتر فاصله دارد، با اقامت در این هتل زیبا مطمئنا لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. همچنین یکی از مزایای این هتل دسترسی آسان به شهرهای دیگر استان است، همچنین به دلیل قرارگیری در خارج از محدوده ترافیک با خیال راحت و بدون هیچ ترافیکی می توانید به جاذبه های دیدنی شهر رشت دسترسی داشته باشید. هتل غدیر رشت دارای ساختمانی یک طبقه همراه با همکف است، به همین دلیل نیازی به آسانسور ندارید.
لازم به ذکر است، در این هتل ۱۷ باب اتاق وجود دارد و همگی در طبقه اول واقع شده اند. در حالت کلی این هتل دارای ظرفیت ۴۰ نفره است. همانطور که پیش تر نیز اشاره شد در هتل غدیر برای دسترسی آسان به شهرهایی مانند انزلی یا لاهیجان کمتر از ۱ ساعت زمان نیاز دارید. توجه داشته باشید که مسافت هتل تا فرودگاه رشت نیز حدودا ۱۴ دقیقه است، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما به راحتی می توانید با تاکسی های فرودگاه به هتل غدیر بروید.

امکانات عمومی هتل غدیر رشت


این هتل جزو هتل های مقرون به صرفه و اقتصادی در شهر رشت است که طرفداران زیادی دارد و سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند. این هتل با پرسنل مجرب و آموزش دیده خود آماده میزبانی از میهمانان گرامی است. در لابی این هتل گنجایش ۱۰ نفر وجود دارد، همچنین در لابی Ghadir Hotel از اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون، نمازخانه و دستگاه واکس کفش بهره مند خواهید شد. در هنگام رزرو هتل غدیر رشت اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. اگر با ماشین شخصی سفر می کنید، جای نگرانی نیست و برایتان پارکینگ تعبیه شده است که این پارکینگ دارای ظرفیت ۵۰ ماشین است. در ضمن برای رفت و آمد می توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. علاوه بر امکانات گفته شده به دلیل یک طبقه بودن این هتل دسترسی معلولان و افراد با مشکلات جسمانی آسان است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل غدیر رشت دو تخته و سه تخته هستند و هریک از اتاق ها امکانات و تسهیلات لازم برای رفاه حال مسافران را دارند. با اقامت در این هتل می توانید صبحانه به صورت رایگان و سلف سرویس میل کنید. زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است. در داخل اتاق ها تلویزیون و تلفن، یخچال، رخت آویز، سیستم سرمایش و گرمایش، آب رایگان، رخت آویز، روم سرویس وجود دارند، همچنین همه اتاق ها حمام اختصاصی وجود دارد که این حمام ها شامل دوش، لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حوله هستند.
اطمینان داشته باشید که اتاقتان همه روزه نظافت می شود. همچنین اقامت برای کودکان زیر ۸ در صورت عدم استفاده از سرویس خواب جداگانه رایگان است و برای افراد بالای ۸ سال نیز به صورت نفر کامل محاسبه می شود، در صورت نیاز به ظرفیت اضافی در هریک از اتاق ها نیز تشک ارائه می شود.

رستوران هتل


برای سرو غذا یا میان وعده می توانید به رستوران سر بزنید و این رستوران با ظرفیت ۱۰۰ نفر و کافی شاپ غذاهای بی نظیری ارائه می دهند. برای وعده های ناهار و شام باید هزینه پرداخت نمایید.

فاصله هتل غدیر رشت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا رودخانه سفید رود: ۱۰.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار رشت: ۱۸.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ قدیمی محتشم: ۱۹.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی رشت: ۱۹.۹ کیلومتر
فاصله تا چشمه چشماگل: ۲۰ کیلومتر
فاصله تا عمارت کلاه فرنگی: ۲۰.۳ کیلومتر
فاصله تا مرداب عینک: ۲۴.۷ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است