search
menu

اقامتگاه بوم گردی وانکوه رامسر

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی وانکوه
امکانات اقامتگاه بوم گردی وانکوه
فاصله اقامتگاه بوم گردی وانکوه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بوم گردی وانکوه


اقامتگاه بوم گردی وانکوه کلبه ای دوخوابه و چوبی در اربه کله رامسر قرار دارد و دارای منظره ای رو به دریا و جنگل است. شهرستان رامسر در نزدیکی دریای خزر و دامنه رشته کوه البرز قرار دارد که شامل طراوت و سرسبزی فراوانی است و اربه کله جزو ارتفاعات مشرف به رامسر، سادات شهر و دریا است و موقعیت این منطقه با چشم انداز بی نظیر خود در اطراف هتل از نظر توریستی بسیار پرطرفدار و خاص است که به رزرو بلیط هواپیما مشتاق می شوند. این خانه روستایی دارای معماری بومی شمال از جنس چوب است و فاصله ۴ کیلومتری تا سادات شهر و ۷ کیلومتری تا رامسر این اقامتگاه سبب شده تا مورد توجه گردشگران زیادی قرار گیرد. اقامتگاه بوم گردی وانکوه به صورت ویلای جنگلی در باغ میوه درخت های پرتقال و آلوچه قرار دارد و همچنین آلاچیقی در این باغ به چشم می خورد که می توانید در فضای بیرون اقامتگاه از هوای بی نظیر این منطقه لذت ببرید و از تراس این اقامتگاه نیز طبیعی سرسبز و زیبا را تماشا کنید و طبیعی بکر توام با سکوت و آرامش در جنگل زیبای نزدیک را در این اقامتگاه لمس کنید.
همچنین فانوس هایی از ستون نرده های چوبی این خانه آویزان کرده اند تا در تاریکی شب با نور خود مناظر زیبایی ایجاد کنند. این ویلا همزمان چشم اندازی رو به کوه و دریا دارد و تا مرکز شهر رامسر فاصله ۱۰ دقیقه ای دارد. طراحی داخل ساختمان نیز چوبی وسنتی است و شامل امکانات مدرن با لوازم نو وآکبند است، در حالت کلی ویلای چوبی وانکوه نوساز بوده و شامل اثاثیه با کیفیت و کاملی است. همچنین کولری در این اقامتگاه وجود دارد، در قسمت آشپزخانه نیز دو دست لوازم آشپزخانه قرار داده شده است. در حیاط این اقامتگاه می توانید انواع میوه ها مانند پرتقال، نارنگی، سیب و خرمالو بچینید و از طعم لذیذشان لذت ببرید. همچنین در این اقامتگاه می توانید شیر و ماست محلی، تخم مرغ و عسل طبیعی تهیه کنید. فاصله اقامتگاه بوم گردی وانکوه تا فروشگاه مواد غذایی ۲ کیلومتر است که در صورت نیاز به وسایل و خوراکی می توانید از این فروشگاه تهیه کنید.

امکانات اقامتگاه بوم گردی وانکوه


در اقامتگاه بوم گردی وانکوه می توانید به مبلمان، پارکینگ، سیخ و منقل کباب، آلاچیق، تلویزیون، بخاری گازی، کولر گازی، یخچال، لوازم آشپزخانه، کتری، اجاق گاز، پارکینگ، میلمان، میز، بالکن، تشک، پتو و حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی دسترسی داشته باشید. همچنین با دسترسی آسان به دریا، جنگل، کوهستان، شهر، روستا همواره مورد توجه گردشگران شهر رامسر قرار می گیرد. توجه داشته باشید که دسترسی به استخر، باربیکیو، پنکه در این اقامتگاه وجود ندارد.
همچنین به ساعت ورود و خروج به Vankouh Ecolodge توجه داشته باشید که باید در ساعت ۲ ظهر اتاق را تحویل بگیرید و در ساعت ۱۲ ظهر اتاق را تحویل دهید.
در این اقامتگاه بوم گردی دو تخت دو نفره، پتو و تشک قرار داده شده است. دقت کنید اجازه بردن حیوانات خانگی را به داخل اقامتگاه بوم گردی وانکوه ندارید، همچنین امکان برگزاری جشن در این اقامتگاه بوم گردی را دارید ولی در داخل ساختمان اجازه سیگار کشیدن ندارید، ولی در محوطه می توانید سیگار بکشید. نکته بسیار مهم در مورد این اقامتگاه اینست که به دلیل چوبی بودن ساختمان، از روشن کردن آتش نزدیک ویلا یا برپایی منقل در تراس چوبی ویلا پرهیز کنید.

فاصله اقامتگاه بوم گردی وانکوه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله اقامتگاه بوم گردی وانکوه تا آبگرم سادات شهر: ۷٫۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی وانکوه تا قلعه تاریخی مارکوه: ۸٫۴ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی وانکوه تا کاخ موزه رامسر: ۱۲٫۴ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی وانکوه تا جنگل دالخانی: ۱۷ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی وانکوه تا بوستان جنگلی صفارود: ۲۱٫۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی وانکوه تا تله کابین رامسر: ۲۲٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است