search
menu

هتل آپارتمان متین ترنج رامسر

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ترنج متین رامسر
امکانات اتاق ها
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل ترنج متین تا اماکن و جاذبه های اطراف

درباره هتل آپارتمان ترنج متین رامسر


هتل آپارتمان ترنج متین رامسر از مراکز اقامتی نسبتاً تازه تاسیس رامسر است که در مهر ماه سال ۱۳۹۶ برای اولین بار پا به میدان هتلداری گذاشت. این هتل آپارتمان دو بلوکه ۵ طبقه دارد که توسط راهرویی به یکدیگر وصل شده‌ اند. فرقی نمی کند با خرید بلیط هواپیما و سفر هوایی به شمال رفته باشید یا با خودروی شخصی، قطعاً معیار تان برای اقامت در شهرهای شمالی نزدیکی یا حداقل دسترسی آسان به ساحل و جنگل خواهد بود. اگر نزدیکی به ساحل مد نظرتان است هتل آپارتمان ترنج نه اقامتی فوق العاده ای با قیمتی مناسب برایتان خواهد بود.
این هتل آپارتمان آن در فاصله ای ۶۵۰ متری تا ساحل دریا قرار گرفته و به اماکنی مانند دانشگاه علوم پزشکی، شهربازی و مراکز خرید رامسر دسترسی آسانی دارد. جاهای تفریحی رامسر هم از هتل چندان دور نیستند و شما تنها با ۱۵ دقیقه رانندگی به تله کابین رامسر خواهید رسید. ترنج خدمات و امکانات مختلفی را ارائه می دهد و بد نیست قبل از رزرو هتل و ثبت اقامت آن نگاهی به این خدمات و امکانات داشته باشید.

امکانات اتاق ها


هتل آپارتمان ترنج متین رامسر ۲۵ واحد اقامتی در هر پنج طبقه و هر دو بلوک خود دارد. واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان فضایی ۱۰۰ تا ۳۰۰ متری داشته و هر کدام امکاناتی مانند امکانات پخت و پز و آشپزی دارند و مهمانان می توانند غذای مورد علاقه خود را به روش مورد نظر خود طبخ کند. چشم انداز پیش روی پنجره ها منظره ای از دریای آبی خزر، سواحل پر شور و نشاط منطقه و جنگل های سرسبز شمال است و برخی اتاق ها که بالکن دارند قطعا ویوی بهتری را هم تجربه خواهند کرد. همه اتاق ها خدمات روم سرویس دریافت می کنند و دارای امکاناتی مانند دراور، یخچال، آباژور، آب رایگان، کمد لباس، تلفن و غیره هستند. تمامی واحدهای اقامتی هتل ترنج مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایش هستند. سرویس بهداشتی داخل اتاق ها فرنگی و ایرانی و سرویس حمام آن ها دوش است.
البته یکی از واحدها جکوزی دارد و اگر تمایل دارید که واحد اقامتیتان دارای جکوزی باشد حتماً به این مسئله هنگام رزرو دقت داشته باشید. مهمانان داخل واحدهای اقامتی امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت (هتل حجم محدودی را برای اینترنت خود در نظر گرفته است). هر اتاق از این هتل آپارتمان دارای صندوق امانات جداگانه و مخصوصی داخل اتاق است و از آنجا که قفل درب ها کارتی می باشد امنیت اتاق ها در بالاترین حد ممکن است. تلویزیون، صابون، شامپو، مسواک، خمیر دندان، حوله، سشوار، مبلمان و چای ساز از دیگر امکانات موجود در اتاق هستند.

امکانات و خدمات هتل


یکی از امکانات جالب هتل آپارتمان ترنج متین روف گاردن است که در کمتر هتلی مشاهده می‌ شود. علاوه بر روف گاردن هتل فضای سبزی هم دارد که مناسب پیاده روی و ورزش های صبحگاهی تان خواهد بود. اگر از ورزش و یا پیاده روی خسته شدید بد نیست سری به سونا و جکوزی زده و کمی استراحت کنید. گزینه بعدی برای استراحت و تجدید قوا استفاده از صندلی های ماساژ هتل است که آرامش ذهنی را برایتان به همراه خواهد داشت. مهمانانی که دارای معلولیت های جسمی هستند بدون هیچ دغدغه ای این هتل را برای اقامت خود رزرو کنند؛ چون هتل علاوه بر رمپ، دارای آسانسور بین طبقات است و رفت آمد این دسته از مهمانان به هتل بدون هیچ دردسری خواهد بود. با آنکه کارکنان بخش پذیرش هتل تلاش خواهند کرد تا تاخیر در تحویل اتاق ها ایجاد نشود اما با این حال اگر تحویل اتاق دیر یا زود شد می توانید چمدان هایتان را در بخش اتاق چمدان هتل به امانت گذاشته و سری به ساحل زده یا با کوچه پس کوچه های اطراف هتل آشنا شوید. همچنین می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما را به کمک سفرمارکت تهیه کنید.

فاصله هتل ترنج متین تا اماکن و جاذبه های اطراف


فاصله تا شهربازی رامسر: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی رامسر: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا بلوار کازینو: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه رامسر: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا هتل قدیم رامسر: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل طلایی رامسر: ۵.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است