search
menu

هتل آپارتمان رویای شیرین رامسر

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان رویای شیرین رامسر
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان رویای شیرین رامسر
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان رویای شیرین رامسر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان رویای شیرین رامسر


هتل آپارتمان یک ستاره رویای شیرین در شهر دیدنی و کم نظیر رامسر، در استان مازندران قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده است و به بسیاری از جاهای دیدنی رامسر دسترسی عالی دارد. هتل آپارتمان رویای شیرین، هتلی با صرفه و مدرن است و برای اقامتی خانوادگی بسیار قابل قبول و مناسب است. همانطور که از نامش پیداست، اقامتی شیرین و فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می آورد. از این هتل آپارتمان، تنها با ۴ دقیقه پیاده روی می توانید به ساحل نقره ای رامسر بروید و از تفریح در کنار دریای خزر لذت ببرید؛ همچنین این هتل به سواحل و اسکله های دیگر شهر رامسر هم نزدیک است. اگر بلیط هواپیما چارتر تهیه کرده اید، این هتل آپارتمان انتخابی مناسب برای اقامت است و فاصله آن تا فرودگاه رامسر، ۷.۵ کیلومتر است.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان رویای شیرین رامسر


در هتل آپارتمان رویای شیرین رامسر بهترین امکانات و خدمات برای مسافران فراهم است تا اقامتی خوش و آسوده را تجربه کنند. امکانات این هتل شامل رستوران، لابی شیک و چشم نواز با تلویزیون و مبلمان، پارکینگ سرپوشیده و رایگان، آسانسور، اینترنت رایگان با حجم نامحدود در لابی، صبحانه، صندوق امانات، تاکسی سرویس، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، نمازخانه، پرینتر، لاندری و سرویس بهداشتی ایرانی در لابی هستند. این هتل آپارتمان خدماتی مانند پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه داری و خدمات تشریفات ویژه(CIP) را هم ارائه می کند. اگر بلیط هواپیما رامسر دارید، از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل آپارتمان رویای شیرین استفاده کنید تا رفت و آمد راحت تری را داشته باشید. اگر علاقه دارید از خدمات مسافرتی مانند تهیه بلیط یا تور استفاده کنید، این هتل یک آژانس مسافرتی هم دارد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آپارتمان رویای شیرین رامسر در ۴ طبقه ساخته شده است و دارای ۲۰ اتاق می باشد. اتاق های این هتل شامل انواع اتاق های دو نفره، آپارتمان های یک خوابه، آپارتمان های دو خوابه دو نفره، آپارتمان های دوخوابه چهار نفره و آپارتمان دو خوابه VIP هستند. برخی از واحدهای اقامتی، چشم انداز خیره کننده دریا و یا جنگل را دارند که از ویژگی های محبوبیت این هتل آپارتمان است. در اتاق های این هتل آپارتمان، تجهیزات و امکانات خوبی برای یک اقامت راحت و به یادماندنی تعبیه شده است تا باعث رضایت مسافران باشد. این امکانات شامل این موارد هستند: یخچال، تلویزیون، مبلمان، میز، کمد لباس، رخت آویز، دراور، مینی بار با هزینه، چای ساز، حمام با دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم اطفا حریق، سیستم سرمایشی و گرمایشی شامل اسپلیت و شوفاژ، دمپایی و پاور سوئیچ. در برخی از واحد ها بالکن هم وجود دارد. دکوراسیون اتاق ها سبکی مدرن دارد و بسیار چشم گیر و روح نواز است. در اتاق هایی که نمای دریا دارند، با هر روز از خواب بیدار شدن، با تماشای دریای زیبای خزر، حس آرامشی خاص و حسی مثبت به شما دست می دهد که بسیار دلپذیر است.

رستوران هتل


در طبقه همکف هتل آپارتمان رویای شیرین رامسر، رستورانی با فضایی دنج و دلنشین وجود دارد که انواع خوراک های لذیذ ایرانی، محلی، دریایی، بین المللی، فست فود و گیاهی را با منویی انتخابی به مسافران و میهمانان ارائه می کند. در این رستوران در کنار همراهان خود اوقاتی خوش و به یادماندنی را داشته باشید و در آرامش، خوراک های خوش پخت و خوش طعمی را میل کنید.

فاصله هتل آپارتمان رویای شیرین رامسر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا موزه مردم شناسی رامسر: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا تله کابین رامسر: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا کاخ موزه رامسر: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا پارک جنگلی صفا رود: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا جنگل دالخانی: ۵۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا روستای جواهر ده: ۵۲ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است