search
menu

هتل پارسیان آزادی رامسر

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارسیان رامسر
امکانات عمومی هتل پارسیان رامسر
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پارسیان رامسر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل پارسیان رامسر


هتل پارسیان رامسر یکی از هتل‌های باسابقه و چهار ستاره در شهر رامسر است. ساخت این هتل به پیش از انقلاب برمی‌گردد که در سال ۹۶ موردبازسازی کامل قرارگرفته است. هتل پارسیان رامسر دارای دو ساختمان است که این ساختمان‌ها به نام‌های هتل قدیم و هتل جدید شناخته می‌شوند. هتل قدیم رامسر در دامنه کوه‌های سرسبز با پیرامونی زیبا در سال ۱۳۱۲ ساخته‌شده و یکی از پیشگامان صنعت مدرن هتلداری است. هتل قدیم رامسر در ۵ هزار مترمربع ساخته‌شده و دارای ۳ طبقه است. هتل جدید رامسر نیز دارای ۳ طبقه بوده و با طراحی مدرن در سال ۱۳۳۷ ساخته‌شده است، این هتل میز چشم‌انداز زیبایی از جنگل و دریا دارد. هتل پارسیان رامسر موقعیت مکانی بسیار مناسبی در شهر دارد و دسترسی خوبی به مناطق دیدنی زیبا دارد که همین امر موردتوجه گردشگران زیادی قرار می‌گیرد. پارک ملی رامسر در کنار هتل پارسیان قرارگرفته و در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید به این پارک بروید و لحظات خوشی را برای خود رقم بزنید. منطقه آبگرم و موزه تماشاگه خزر نیز در فاصله ۳ کیلومتری این هتل قرار دارند و بازدید از آن‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود. علاوه بر این‌ها، فرودگاه شهر رامسر نیز در حدود ۳ کیلومتری این هتل واقع‌شده و تنها کافی است با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری رویایی و به‌یادماندنی آماده کنید. همچنین ساحل دریا و پلاژهای رامسر با ۴ کیلومتر فاصله از هتل پارسیان جزو جاذبه‌های دیدنی دیگر در این شهر هستند.

امکانات عمومی هتل پارسیان رامسر


هتل پارسیان دارای پارکینگ اختصاصی است و به دلیل گسترده بودن محوطه هتل ظرفیت حدوداً ۵۰۰ خودرو به‌صورت رایگان دارد. چندین سالن همایش‌ نیز در این هتل وجود دارند که همگی مجهز به سامانه صوتی و تصویری هستند. همچنین مهمانان هتل رامسر می‌توانند از خدماتی مانند تاکسی‌سرویس و پذیرش شبانه‌روزی، خدمات باربری، خدمات تور گردشگری، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه نیز بهره‌مند شوند. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان و محدود در لابی هتل ارائه می‌شود. همچنین در لابی می‌توانید از خودپرداز، اتاق چمدان، ویلچر و مرکز خرید و لباسشویی بهره‌مند شوید.

امکانات تفریحی هتل


در هتل پارسیان رامسر امکانات تفریحی مانند استخر، سونا و جکوزی، آبگرم‌های معدنی و طبی وجود دارند که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. همچنین پارک و زمین‌بازی کودک و زمین ورزش برای بزرگ‌سالان تعبیه‌شده است. بی‌شک با اقامت در این هتل می‌توانید لحظات خاطره‌انگیزی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید و برای سفرهای بعدی‌تان نیز مشتاق شوید. سایر امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از سونا،

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل پارسیان رامسر دارای ۱۵۰ واحد اقامتی است که این واحدها شامل اتاق‌های دونفره توئین و دوبل، سوئیت‌های ماه‌عسل و دونفره، اتاق‌های سه تخته و سوئیت‌های دو خوابه چهار نفره هستند. در اتاق‌های هتل‌ پارسیان رامسر امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون صفحه تخت و شبکه پخش فیلم، چای‌ساز، آب‌معدنی رایگان، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایشی و سرمایشی وجود دارند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از حمام اختصاصی مجهز، یخچال، صندوق امانات، کمد لباس و تلفن.

رستوران هتل


رستوران و سفره‌خانه سنتی در هتل پارسیان رامسر نیز انواع غذاهای ایرانی و محلی را در وعده‌های غذایی مختلف ارائه می‌دهد.

فاصله هتل پارسیان رامسر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه کاخ رامسر: ۶۰۰ متر
فاصله تا پارک ملی رامسر: ۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل توسکا سارا: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی رامسر: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر: ۱۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است