search
menu

هتل آپارتمان نیستان رامسر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان نیستان رامسر
اماکن نزدیک به هتل آپارتمان نیستان رامسر

درباره هتل آپارتمان نیستان رامسر


هتل آپارتمان نیستان رامسر از هتل‌های ۳ ستاره شهر رامسر است که با خدمات و امکانات منحصر به فرد خود، سفر به شهر رامسر را برای همیشه در ذهن شما به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کند. این هتل آپارتمان که در ساختمانی ۳ طبقه، با ۲۳ باب اتاق شیک و دلنشین منتظر مهمانان خود است، چشم‌اندازی رو به کوه‌ و شهر رامسر را می‌تواند به شما هدیه دهد تا هنگامی که صبح از خواب بیدار می‌شوید، مناظری حیرت‌انگیز را در مقابل چشمان شما قرار گیرد.
البته جذابیت آغاز روز در Neyestan Apartment Hotel بیشتر با خوردن صبحانه در این هتل آپارتمان گره خورده است. صبحانه دلچسب و خوشمزه‌ای که با نهایت عشق و اشتیاق در ساعات اولیه روز توسط کارکنان هتل آپارتمان نیستان رامسر برای مهمانان سرو شده و باعث می‌شود که مهمانان این هتل آپارتمان از انرژی و انگیزه بسیار زیادی برای گردش در شهر برخوردار باشند.
جالب است بدانید که در اتاق‌های باصفای هتل آپارتمان نیستان رامسر، رِنج گسترده‌ای از امکانات بسیار خوب و درجه یک فراهم شده است. برای مثال، مهمانان این هتل می‌توانند از یخچال، تلفن، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی هتل نهایت استفاده را ببرند. لازم به ذکر است که تک تک اتاق‌های این هتل آپارتمان به خوبی نظافت می‌شوند تا محیط اتاق‌های همیشه تر و تمیز باشد.
از دیگر امکانات ارائه شده در هتل آپارتمان نیستان رامسر می‌توان به امکان استفاده از آسانسور اشاره کرد. همچنین در هتل آپارتمان نیستان رامسر، امکان برخورداری از دستگاه فکس وجود دارد. در لابی این هتل که مساحتی بالغ ۱۲۰ متر دارد و در طبقه اول اقامتگاه واقع شده، می‌توان ساعات بسیار زیادی را به آسودگی گذراند.
این لابی که ظرفیت ۱۱ مهمان را دارد، فرصت برقراری تماس‌های تلفنی و همچنین وصل شدن به فضای مجازی با استفاده از اینترنت بی‌سیم رایگان را برایتان فراهم کرده و مطمئنا به یکی از جذاب‌ترین نقاط هتل آپارتمان نیستان رامسر برای شما تبدیل خواهد شد. اقامت در هتل آپارتمان نیستان رامسر فرصت استفاده از یک پارکینگ امن را نیز در اختیار شما می‌گذارد.
جالب است بدانید که پارکینگ مد نظر که دارای ظرفیت ۲۳ خودرو است به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. از دیگر مزیت‌های هتل آپارتمان نیستان رامسر می‌توان به امکان انجام آشپزی در اتاق‌های آن اشاره کرد. لازم به ذکر است که این هتل آپارتمان مجهز به فضای سبز هم هست. کارکنان Neyestan Apartment Hotel سرویس‌های متنوعی را در اختیار مهمانان این هتل می‌گذارند که از آن جمله می‌توان به خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.
ناگفته نماند که با اقامت در هتل آپارتمان نیستان رامسر می‌توان از صندوق امانات این اقامتگاه نیز نهایت استفاده را برد. ضمنا، کپسول آتشنشانی و سایر موارد برای افزایش ایمنی اقامت در هتل آپارتمان نیستان رامسر، به خوبی در طبقات مختلف هتل تامین شده است تا رفاه و راحتی اقامت در این هتل ۳ ستاره در حد چشم گیری افزایش یابد.
بدون تردید انتخاب شهر رامسر برای مسافرت، نشانگر سلیقه بی‌نظیر یک فرد است. حال اگر شما چنین سلیقه‌ای دارید، مطمئنا عجین شدن سلیقه‌تان با اقامت در هتل آپارتمان نیستان رامسر معجزه‌ای به یاد ماندنی در زندگی‌تان خلق خواهد کرد. این هتل در کنار مجتمع گردشگری هالیدی پارک رامسر، جزو برترین گزینه‌های اقامت در این شهر ساحلی به شمار می‌روند.

اماکن نزدیک به هتل آپارتمان نیستان رامسر


فاصله هتل آپارتمان نیستان رامسر تا موزه تماشاگه خزر رامسر: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان نیستان رامسر تا هتل قدیم رامسر: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان نیستان رامسر تا آبگرم هتل آزادی رامسر: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان نیستان رامسر تا فرودگاه: ۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان نیستان رامسر تا پارک جنگلی صفارود: ۴.۱ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان نیستان رامسر تا تله کابین رامسر: ۱۰ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان نیستان رامسر تا قلعه مارکوه: ۱۲ کیلومتر


علاوه بر این می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است