search
menu

مجتمع گردشگری هالیدی پارک رامسر

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مجتمع گردشگری هالیدی پارک رامسر
امکانات عمومی هتل هالیدی رامسر
واحدهای اقامتی و امکانات واحدها
امکانات تفریحی هتل هالیدی رامسر
رستوران هتل هالیدی رامسر
فاصله مجتمع گردشگری هالیدی پارک رامسر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره مجتمع گردشگری هالیدی پارک رامسر


مجتمع گردشگری هالیدی پارک یکی از بهترین و شیک‌ترین مجتمع‌های گردشگری شهر رامسر در استان مازندران است. مجتمع گردشگری هالیدی پارک رامسر در ارتفاعات رامسر با چشم‌انداز باورنکردنی واقع‌شده است تا به مسافران تجربه اقامت بر روی ابرها در دل جنگل را هدیه کند. این هتل زیبا در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است. از جاذبه‌های گردشگری در نزدیک به این هتل می‌توان به قلعه مار کوه و سد میجران اشاره کرد که برای بازدید از این مناطق باید حدوداً ۷ کیلومتر مسافت بپیمایید. بد نیست بدانید که مجتمع گردشگری هالیدی پارک رامسر دارای ۵ طبقه بوده و در هر طبقه دو واحد دوخوابه قرارگرفته است.

امکانات عمومی هتل هالیدی رامسر


شایان ذکر است که مسیر دسترسی به مجتمع گردشگری هالیدی آسفالت بوده و پارک ماشین در محوطه عقب‌نشینی جلوی مجتمع امکان‌پذیر است. در هنگام رفتن به این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی به مسافران داده نمی‌شود. بهتر است بدانید که اینترنت فقط در لابی و کافی‌شاپ قابل‌استفاده است. پرسنل در این مجموعه در هر چه بهتر شدن اقامت مسافران در حال تلاش هستند.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها


در هتل هالیدی پارک رامسر با ۱۰ واحد دو خوابه و شیک با ارائه امکانات رفاهی و تفریحی آماده پذیرایی از شما مسافران گرامی هستند. واحد‌های دو خوابه دارای تیپ یک و تیپ دو هستند که امکانات رفاهی یکسانی دارند. واحد‌های دوخوابه تیپ دو دارای تعداد پنجره‌های بیشتری نسبت به واحدهای تیپ یک هستند، همین دلیل سبب می‌شود تا چشم‌انداز زیباتری نسبت به واحدهای تیپ یک را تماشا کنند. واحدهای دو خوابه دارای امکاناتی نظیر میز و صندلی، فرش، کمد و رخت‌آویز، مبلمان، حمام اختصاصی با سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، یخچال و اجاق‌گاز هستند. لازم به ذکر است که واحدهای اقامتی در این هتل فاقد سرویس بهداشتی ایرانی بوده و فقط سرویس فرنگی در واحدها تعبیه‌شده است. واحدهای دو خوابه برای سفرهای گروهی، مهمانی‌ها و دورهمی بسیار مناسب است و سالانه مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور با خرید بلیط هواپیما و رزرو این واحدها در هتل هالیدی خودشان را برای اقامتی به‌یادماندنی آماده می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل هالیدی رامسر


جالب است بدانید که استخر روباز در پشت‌بام مجتمع گردشگری هالیدی پارک رامسر تعبیه‌شده است و شرط استفاده از این استخر به صورت دو ساعته و خصوصی و خانوادگی است. همچنین برای سرگرمی مسافران میز فوتبال دستی، بیلیارد در طبقه همکف مجموعه وجود دارند که بزرگسالان می‌توانند در این قسمت سرگرم شوند.

رستوران هتل هالیدی رامسر


مهمانان عزیز می‌توانند حس خوب پرواز و صبحانه روی ابرها را در مجتمع اقامتی هالیدی تجربه کنند. مجتمع گردشگری هالیدی پارک رامسر برای صرف غذا و نوشیدنی دارای فست‌ فود و کافی‌شاپ است. اگر هم علاقه به سرو غذا در رستوران دیگری داشته باشید، به راحتی می‌توانید به رستوران‌های نزدیک این هتل بروید و انواع غذاهای ایرانی، فست فودی و محلی را سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله مجتمع گردشگری هالیدی پارک رامسر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه‌ مار کوه: ۱۴ دقیقه با ماشین
فاصله تا سد میجران: ۱۹ دقیقه با ماشین
فاصله تا موزه‌ شمال: ۲۵ دقیقه با ماشین
فاصله تا موزه‌ تاریخ طبیعی: ۲۵ دقیقه با ماشین
فاصله تا هتل قدیم، موزه‌ عاج و کاخ مرمر: ۲۵ دقیقه با ماشین
فاصله تا جنگل دالخانی : ۳۶ دقیقه با ماشین
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است