search
menu

هتل مهتاب جواهرده رامسر

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مهتاب رامسر
امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل مهتاب رامسر تا اماکن و جاهای نزدیک

درباره هتل مهتاب رامسر


هتل مهتاب رامسر هتلی دو ستاره در رویایی ترین روستای تاریخی ایران، جواهرده است. تعریف و توصیف از روستای جواهرده فراوان در سایت ها و صفحات مجازی مختلف وجود دارد و نیازی به تکرار این ویژگی ها نیست اما بد نیست کمی در مورد موقعیت هتل صحبت کنیم که بر فراز کوه های سرسبز منطقه قرار گرفته و صبح هنگام وقتی پنجره اتاقتان را باز کنید خود را میان ابرها حس خواهید کرد. این موقع زمانی است که باید دوربین خود را برداشته و عکس های فوق العاده از منظره و محیط اطرافتان بگیرید. اقامت در این هتل یعنی تنفس اکسیژن خالص و تجربه تماشای طبیعتی که نظیرش کمتر جایی پیدا می شود. هتل مهتاب از نظر دسترسی به رامسر دسترسی آسانی دارد و شما تنها با صرف ۳۰ تا ۴۵ دقیقه به رامسر می رسید. هتل مهتاب امکانات و خدمات مختلفی را ارائه داده و کادر خوش برخورد آن تمامی تلاش خود را برای آرامش و آسایش مهمانان می کنند.

امکانات اتاق های هتل


این هتل دو ستاره ۴۰ واحد اقامتی مختلف و متنوع دارد که هر یک از اتاق ها چشم اندازی متفاوت رو به جنگل، کوه، دشت و خیابان های اطراف دارد. همه اتاق های این هتل خدماتی مانند روم سرویس و صبحانه دریافت می‌ کنند. برخی از واحدهای اقامتی این هتل دو ستاره دارای بالکن هستند و پیشنهاد می شود هنگام رزرو اتاق های دارای بالکن را انتخاب کنید چون نشستن در بالکن و تماشای مناظر سرسبز جنگلی اطراف تجربه ای است که کمتر پیش می آید حال فرض کنید در این بالکن بنشینید و ساعاتی را به میل کردن قهوه و آرامش ذهنی خود بپردازید.
می توان گفت تمام دلخوشی های کوچک زندگی را در همان چند ساعت تجربه خواهید کرد. همه اتاق های هتل مهتاب جواهرده مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش و سیستم اطفاء حریق هستند. سرویس بهداشتی تمام واحد ها سرویس است اما می‌توانید به سرویس ایرانی بین طبقات هم دسترسی داشته باشید. سرویس حمام علاوه بر دوش دارای لوازم بهداشتی مانند صابون و شامپو است. اگر فراموش کردید که حوله و سشوار همراه خود بردارید اصلاً نگران نباشید این دو وسیله را می توانید در اتاق های هتل داشته و استفاده کنید. سایر امکانات موجود در اتاق های هتل مهتاب عبارتند از یخچال، آباژور، میز تحریر، تلفن، رخت آویز و تلویزیون.

امکانات و خدمات هتل


قطعاً نمی توان با خرید بلیط هواپیما به جواهرده سفر کرد و بیشتر مسافران این روستا با خودروی شخصی به این سمت سفر می کنند و بدون شک وجود پارکینگ برای بسیاری از مهمانان اهمیت فراوانی خواهد داشت. به همین دلیل است که هتل مهتاب جواهرده رامسر فضایی را به عنوان پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته و آن را به صورت رایگان در اختیار مهمانانش قرار داده است. مهمانانی که وسیله ارزشمندی همراه خود دارند می توانند آن را در صندوق امانات هتل به امانت بگذراند.
خانواده هایی که کودک همراه خود دارند نگران سرگرمی کودکانشان نباشند چون هتل مهتاب فضایی را به عنوان اتاق بازی کودکان در نظر گرفته است. مهمانان با اقامت در هتل مهتاب به اینترنت رایگان و نامحدود هتل هم خواهند داشت. سایر خدمات امکانات ارائه شده توسط هتل مهتاب شامل پذیرش ۲۴ ساعته، آژانس مسافرتی، کافی شاپ، مینی بار با هزینه، تلفن، فتوکپی، پرینتر، فکس و خدمات خانه داری. اقامت در این هتل به مهمانانی که دنبال هتلی با قیمتی معقول و مناسب همراه خدمات و امکانات خوبی هستند پیشنهاد می شود.

فاصله هتل مهتاب رامسر تا اماکن و جاهای نزدیک


فاصله تا مسجد آدینه: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا امامزاده سیده فاطمه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا آبشار جواهرده: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا دریاچه قو: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا زیپ لاین رامسر: ۳۷.۱ کیلومتر

همچنین می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما به مقاصد مختلف داخلی و خارجی را از سفرمارکت تهیه کنید.
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است