search
menu

اقامتگاه بوم گردی ماه تی تی رامسر

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی ماه تی تی رامسر
اماکن نزدیک اقامتگاه بوم گردی ماه تی تی رامسر

درباره اقامتگاه بوم گردی ماه تی تی رامسر


اقامتگاه بوم گردی ماه تی تی در روستای جنت رودبار، رامسر، استان مازندران واقع شده است که قدمت آن به ۳۰ سال پیش بر می‌گردد. بهتر است بدانید که پس از مرمت و بازسازی در سال ۱۳۹۷ برای اقامت گردشگران و مسافران عزیز آماده و به بهره برداری رسید. روستای جنت رودبار با ییلاق‌های فراوان خود مانند نمکدره، جیررود، ایزکی، چرته، اکراسر و چاک به عنوان مناطق گردشگری ایران شناخته می‌شود.
اقامتگاه بوم گردی ماه تی تی رامسر با نمای زیبای چوبی خود در کنار رودخانه خروشان و پر آبی که ۴۰ متر با آن فاصله دارد، قرار گرفته است. از روی ایوان این خانه بومی طبیعت زیبا و سرسبز اطراف، کوه‌های سربه فلک کشیده با پوشش گیاهی و رودخانه به راحتی دیده می‌شود و چشم انداز بسیار زیبایی دارد.
جالب اینکه در ایوان اقامتگاه بوم گردی ماه تی تی رامسر میز و صندلی‌های چوبی برای استراحت و دورهمی‌های میهمانان قرار داده شده است که می‌توانند از هوای تازه و دل نشین این منطقه لذت ببرند. اقامتگاه بوم گردی ماه تی تی رامسر با داشتن ۴ باب اتاق که همه به صورت کف خواب هستند و به صورت سنتی تزئین شده اند، در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرایی از ۱۵ گردشگر را دارد.
جالب است بدانید که با اقامت در اقامتگاه بوم گردی ماه تی تی رامسر می‌توان به راحتی به جاذبه‌های گردشگری و طبیعی اطراف رفت و از آنها دیدن نمود. آبشار ریش بذار، آبشار هیسیان، آبشار حسینیه، آبشار خشکا، آبشار چاردر، آبشار آزارک و جنگل‌های پوشیده از درخت و سرسبز و زیبای دالخانی از این جاذبه‌ها هستند. مسافران در صورت تمایل برای اقامت در هتل هم می‌توانند به هتل لیدو رامسر که یکی از برترین مراکز اقامتی شهر است مراجعه کنند.
از دیگر امکانات ارائه شده در اقامتگاه بوم گردی ماه تی تی رامسر سنتی می‌توان به راهنمای تور‌های گردشگری محلی، پارکینگ غیرمسقف، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام به صورت استفاده مشترک و در محوطه اقامتگاه، سرویس کف خواب و به یخچال مشترک اشاره کرد. همچنین در اقامتگاه بوم گردی ماه تی تی رامسر انواع غذا‌های محلی و خوش طعم سرو می‌شود که از جمله این غذا‌ها می‌توان به باقالاقاتوق، میرزا قاسمی و سیرترشی اشاره کرد. علاوه بر این می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.

اماکن نزدیک اقامتگاه بوم گردی ماه تی تی رامسر


فاصله تا ییلاق اکراسر: ۴.۵ کیلومتر (۷ دقیقه)
فاصله تا ییلاق نمکدره: ۵ کیلومتر (۱۹ دقیقه)
فاصله تا آبشار سیاسرت: ۱۵ کیلومتر (۲۵ دقیقه)
فاصله تا جنگل دیدنی دالخانی: ۲۵ کیلومتر (۴۲ دقیقه)
فاصله تا دریاچه سد میجران: ۳۴ کیلومتر (۱ ساعت)
فاصله تا قلعه مارکوه: ۴۱ کیلومتر (۱ ساعت و ۱۴ دقیقه)
فاصله تا چالک رود: ۴۵ کیلومتر (۱ ساعت و ۱۵ دقیقه)
فاصله تا ترمینال بیتا تی بی تی: ۴۸ کیلومتر (۱ ساعت و ۱۷ دقیقه)
فاصله تا پایانه مسافربری ایران پیمان (طالشی): ۵۲ کیلومتر (۱ ساعت و ۳۱ دقیقه)
فاصله تا فرودگاه رامسر: ۵۳ کیلومتر (۱ ساعت و ۳۴ دقیقه)




امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است