search
menu

هتل لیدو رامسر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل لیدو رامسر
اماکن نزدیک هتل لیدو رامسر

درباره هتل لیدو رامسر


هتل لیدو رامسر در استان مازندران واقع شده است. هتل سه ستاره لیدو رامسر در سال ۱۳۹۸ افتتاح گردیده است. از مزایای هتل لیدو رامسر می‌توان به دسترسی آسان به ساحل زیبای دریای خزر، تله کابین رامسر، مرکز شهر و بلوار کازینو اشاره نمود. هتل لیدو رامسر در ۱۳ طبقه و ۶۰ باب اتاق و سوئیت آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.
اتاق‌های هتل لیدو رامسر به اتاق دو تخته(این اتاق قابلیت نفر اضافه ندارد)، اتاق دو تخته رو به دریا، اتاق سه تخته رو به دریا، اتاق چهار تخته (این اتاق قابلیت ۱ نفر اضافه دارد)، سوئیت کانکت برای پنج نفر رو به دریا تقسیم می‌شوند. بهتر است بدانید که اتاق‌ها در طبقات دوم، چهارم تا دهم واقع شده اند.
از جمله امکاناتی که برای آسایش بیشتر مسافران در اتاق ها هست می توان: تلويزيون LCD، تلفن، كمد لباس، يخچال، كف پوش سراميک، حمام، سرويس فرنگي، چیلر، قالیچه، سیستم سرمایشی فن کویل، سیستم گرمایشی فن کویل را نام برد. جالب است بدانید که نمای اتاق‌ها به دریا یا جنگل می‌باشد. شما می‌توانید با باز کردن پنجره اتاق از منظره و هوای پاک لذت ببرید.
از مزایای هتل لیدو رامسر، نزدیکی آن به پارک ساحلی و تفریحی و تله کابین رامسر و همچنین جنگل‌های زیبا و دیدنی دالخانی و دوهزار و سه هزار و ییلاق زیبایی جواهرده می باشد. دیگر امکاناتی که در هتل لیدو رامسر برای مهمانان گرامی تدارک دیده شده شامل: پاركينگ، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، لابی، روم سرويس، خدمات بيدار باش، فكس، اتاق چمدان و فتوكپي می‌شوند.
هتل لیدو رامسر با دسترسی آسان به آبهای گرم معدنی و چشم انداز بسیار زیبا و کوه دارای ساحلی تفریحی پذیرای شما عزیزان است. رستوران هتل لیدو رامسر واقع در طبقه سوم با ظرفیت ۱۰۰ نفر (ساعت سرو صبحانه: ۸ الی ۱۰ ، ناهار: ۱۲ الی ۱۵ ، شام: ۱۹ الی ۲۲) با بهترین و لذیذترین غذاها آماده پذیرایی از مسافران می‌باشد.
کافه شاپ هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت ۵۰ نفر (ساعت کاری: ۱۲ الی ۲۴) با انواع نوشیدنی‌ها و دسرها بهترین لحظات را برای شما خلق خواهد کرد.
هتل لیدو رامسر با کادری مجرب و کار آزموده ،سعی در نوآوری در کیفیت و خدمتگزاری و بهینه سازی امکانات رفاهی داشته تا برای مهمانان خود،لحظاتی گرم و به یاد ماندنی را بر جای گذارد. شایان ذکر است که پارکینگ هتل لیدو رامسر رایگان بوده و به صورت غیر مسقف واقع در محوطه هتل و مسقف واقع در طبقه ۱- و مجموعا با ظرفیت ۲۵ ماشین آماده است. هتل لیدو در کنار هتل آپارتمان نیستان رامسر، به عنوان گزینه‌های مناسب اقامت در شهر رامسر شناخته می‌شوند.

اماکن نزدیک هتل لیدو رامسر


فاصله هتل تا ساحل دریا: ۳۰ ثانیه (۵۰ متر)
فاصله هتل تا مرکز شهر: کمتر از ۲ دقیقه با ماشین (۲ کیلومتر)
فاصله تا فرودگاه رامسر: ۷ دقیقه با ماشین (۲ کیلومتر)
فاصله تا تا پایانه‌ مسافربری ایران پیمان و تاکسی برون‌شهری: ۷ دقیقه (۲ کیلومتر)
فاصله تا بازار سنتی رامسر و مرکز خرید آرامش کمتر از ۱۰ دقیقه (۷ کیلومتر)
فاصله تا موزه‌شمال، موزه‌ی تاریخ طبیعی، هتل قدیم، موزه‌ی عاج، کاخ مرمر و تله‌کابین ۱۰ دقیقه، (۷ کیلومتر)
فاصله تا آبگرم سادات‌محله: ۱۲ دقیقه با ماشین (۹ کیلومتر)
فاصله تا بوستان جنگلی صفارود: ۲۰ دقیقه با ماشین (۱۵ کیلومتر)
فاصله تا روستای توریستی جواهرده: ۵۷ دقیقه با ماشین (۳۰ کیلومتر)


علاوه بر این می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت سفرمارکت بلیط هواپیما مراجعه کنید.

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است