search
menu

هتل کیمیا رامسر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کیمیا رامسر
اماکن نزدیک هتل کیمیا رامسر

درباره هتل کیمیا رامسر


هتل کیمیا از هتل های ۳ ستاره شهر سرسبز رامسر واقع در استان مازندران است. هتل کیمیا در سال ۱۳۹۶ با ۳۶ واحد اقامتی تاسیس شده است. هتل کیمیا در جاده ساحلی شهر رامسر قرار گرفته که موقعیت خوبی در نزدیکی ساحل دارد و مسافران می‌توانند به راحتی با کمی پیاده‌روی به ساحل دریای خزر برسند و در دریا شنا کرده یا از تماشای دریا لذت ببرند.
هتل کیمیا رامسر دارای شش طبقه است که به ترتیب زیر زمین به پارکینگ ، طبقه همکف به لابی ، طبقه اول تا پنجم به اتاق‌های اقامتی و طبقه ششم به رستوران این هتل اختصاص دارد. در نظر داشته باشید که هتل کیمیا رامسر دارای موقعيت مكانی عالی و همچنین دارای پرسنل بسیار خوبی است. همانطور که اشاره شد طبقات اول تا پنجم شامل واحدهای اقامتی است و این واحدهای اقامتی، اتاق‌هایی با ظرفیت‌های متفاوت است که بعضی ها رو به دریا و بعضی ها رو به جنگل هستند. شما نیز می‌توانند براساس علاقه و سلیقه‌تان اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید.
همه اتاق‌های هتل کیمیا تمیز و مرتب هستند و چیدمان خوبی دارند. اتاق‌های هتل کیمیا دارای امکانات رفاهی مناسبی است که می توان به سیستم تهویه‌ هوایی مطبوع، تخت خواب‌های راحت، مبل نشیمن، تلویزیون، یخچال، چای ساز اشاره کرد. همچنین همه اتاق‌ها دارای حمام و سشوار و سرویس‌های ‌بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند. در حالت کلی، اتاق‌ها کاملا تمیز، شیک با پنجره‌های قدی بزرگ و با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
آخرین طبقه هتل کیمیا نیز رستوران است که دارای پنجره‌های بزرگ و رو به دریاست، همین باعث می‌شود تا لذت خوردن وعده‌های غذایی برای مسافران دو چندان شود که همین امر یکی از اتفاقات بی نظیر این هتل است. همچنین رستوران دارای منوی متنوعی از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در هر سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از میهمانان است.
اگر دوست دارید با اتومبیل شخصی به شمال کشور سفر کنید تا مدهوش جاده زیبای جنگلی شوید، موقع اقامت در هتل کیمیا نگران ماشینتان نباشید زیرا در پارکینگ مسقفی در طبقه منفی ۱ وجود دارد که می‌توانید استفاده کنید. همچنین هتل کیمیا شامل دو سالن مجهز برای برگزاری انواع همایش و جلسات است که از اکثر نقاط کشور برای برگزاری همایش این هتل را انتخاب می‌کنند.
لابی هتل کیمیا کلا مبله است و می توانید تا آماده شدن اتاقتان آنجا استراحت کنید و از چشم انداز زیبای بیرون هتل لذت ببرید. وقتی درهتل کیمیا رامسر اقامت داشته باشید به راحتی می‌توانید در فضای اتاق‌ها و لابی به اینترنت پرسرعت رایگان دسترسی داشته باشید و لحظات زیبایی را در هتل و چشم انداز دریا با دوستانتان به اشتراک بگذارید.
با اینکه هتل دارای شش طبقه است اما نگران پله‌ها نباشید زیرا دارای آسانسور است و اگر لباسهایتان نیز احتیاج به خدمات خشک‌شویی و لباسشویی داشته باشد، چنین خدماتی در این هتل امکان پذیر است. همچنین هتل کیمیا دارای نماز خانه است و جعبه کمک‌های اولیه و کپسول آتش‌نشانی در هر راهرویی موجود است. علاوه بر این، اقامتگاه بوم گردی ماه تی تی رامسر هم یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت در شهر رامسر به شمار می‌رود.
امکانات دیگر هتل نیز شامل آلاچیق و تلویزیون در لابی است. پله‌های اضطراری وجود دارد تا در موقع ضروری سریعا با پله‌ها پایین بیایید. در لابی و قسمت پذیرش تاکسی سرویس موجود است که برای گردش در شهر می‌توانید از این تاکسی‌ها استفاده کنید و تا زمانی که منتظر تاکسی هستید می توانید کفش هایتان را در دستگاه واکس کفش تمیز و براق کنید.
موقعی هم که در هتل نیستید امکان خدمات خانه داری وجود دارد، فقط کافیست موقع خارج شدن از اتاقتان پرسنل مربوطه را مطلع کنید تا زمان برگشت از گردش اتاقتان را تمیز و مرتب کنند. اگر هم زمان تحویل اتاقتان فرارسیده ولی هنوز قصد ترک رامسر را ندارید، به راحتی می توانید چمدان هایتان را به اتاق مربوط به چمدان بسپارید و موقع رفتن تحویل بگیرید. علاوه بر این می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت خرید بلیط هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.

اماکن نزدیک هتل کیمیا رامسر


فاصله هتل کیمیا تا تله ‌کابین رامسر: ۱۰ دقیقه
فاصله هتل کیمیا تا موزه‌‌ تاریخ طبیعی و موزه‌‌ عاج و کاخ مرمر: ۱۵ دقیقه
فاصله هتل کیمیا تا بوستان جنگلی صفارود: ۲۰ دقیقه
فاصله هتل کیمیا تا قلعه‌ مارکوه: ۲۸ دقیقه
فاصله هتل کیمیا تا سد میجران: ۴۰ دقیقه
فاصله هتل کیمیا تا آبشار سیاسرت، روستای جواهرده و جنگل دالخانی: ۱ ساعت


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است