search
menu

اقامتگاه بوم گردی خلعتبری رامسر

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی خلعتبری رامسر
معرفی اقامتگاه بوم گردی خلعتبری
امکانات اتاق ها و فضای داخلی اقامتگاه بوم گردی خلعتبری
مسیر دسترسی به اقامتگاه بوم گردی خلعتبری
تفریحات اقامتگاه بوم گردی خلعتبری
فاصله اقامتگاه بوم گردی خلعتبری رامسر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بوم گردی خلعتبری رامسر


اقامتگاه بوم گردی خلعتبری در روستای جنت رودبار شهرستان رامسر قرار دارد. جنت رودبار جزو مناطق ییلاقی و خوش آب و هوا در رامسر است که در سال های اخیر جزو مهم ترین مناطق گردشگری شناخته شده است. روستای جنت رامسر به عنوان جواهری ارزنده دارای طبیعتی بی نظیر و منحصر به فرد است. در روستای جنت رودبار گل گاو زبان به وفور یافت می شود؛ به طوری که مزارع این گیاه در این روستا بسیار زیاد است و به عنوان پایتخت گل گاو زبان در میان مردم شناخته شده است. کل روستای جنت رامسر سرشار از آرامش و زیبایی و شکوه است. شما نیز در سفرتان به این روستای دل ‌انگیز روح و جسمتان نفسی تازه خواهند کرد. گردشگران این خطه در سفر به شهر رامسر و دیدار از روستای بی نظیر جنت رودبار مدهوش می شوند؛ یکی از نکات جالب در مورد روستای جنت وجود اقامتگاه های بومگردی محبوبی است که روستائیان خانه هایشان را به شکل اقامتگاه درآورده اند و به دلیل ییلاقی و کوهستانی بودن منطقه همواره مورد توجه قرار می گیرند. اقامتگاه های بوم گردی در شهرهای ساری، کیاسر، نوشهر، هزارجریب نکا، جنت رودبار تنکابن و جواهرده بیشترین تقاضا را تا به حال داشته اند.

معرفی اقامتگاه بوم گردی خلعتبری


اقامتگاه بوم گردی خلعتبری خانه ای ۱۴۰ متری در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر قرار دارد و شامل ۲ اتاق خواب، پذیرایی، آشپزخانه، سالن بزرگ، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی است. اقامتگاه بوم گردی خلعتبری با ظرفیت ۳۰ نفری آماده پذیرایی از مهمانان از سراسر کشور است، همچنین علاوه بر قسمت سوئیت Khalatbari Ecolodge شامل ۴ کلبه چوبی است که هرکدامشان دارای تراس هستند. هریک از کلبه های اقامتگاه بوم گردی خلعتبری رامسر دارای ظرفیت ۴ نفره است و به ازای هر نفر اضافه باید هزینه اضافی پرداخت کنید. مورد جالب توجه در اقامتگاه بوم گردی خلعتبری رامسر استفاده از چوب در همه قسمت های ساختمان است و دلیل اصلی استفاده از چوب نیز به خاطر شرایط منطقه و سرسبزی و آب و هوای خاص آنجاست، به غیر از چوب هیچ مصالحی در این شرایط دوام ندارد. لطفا قبل از اقدام به خرید بلیط هواپیما و رزرو این اقامتگاه به ساعت تحویل و تخلیه اتاق ها دقت کنید تا در آن جا معطل نشده و به راحتی اتاقتان را تحویل بگیرید. ساعت تحویل اتاق ها ۲ ظهر و ساعت تخلیه نیز ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق ها و فضای داخلی اقامتگاه بوم گردی خلعتبری


اتاق ها و پذیرایی این اقامتگاه به صورت کف خواب هستند و به تعداد کافی سرویس خواب قرار داده شده است، البته اگر تعداد زیادی رختخواب خواستید، از صاحب خانه درخواست کنید. اگر قصد اقامت در کلبه ها را داشته باشید باید در نظر بگیرید که برای حفظ معماری سنتی، سرویس بهداشتی و حمام کلبه ها به صورت مشترک در حیاط تعبیه شده است ولی در صورت اقامت در سوئیت حمام و سرویس بهداشتی به صورت اختصاصی در داخل سوئیت است. از بخاری هیزمی و چراغ نفتی به عنوان سیستم گرمایشی استفاده می شود و به دلیل موقعیت جوی و شرایط آب و هوایی نیازی به سیستم سرمایشی نیست و هوا در همه حال متعادل است. در آشپزخانه سوئیت امکاناتی مانند میز ناهارخوری، یخچال، گاز و ظروف برای پخت و پز و غذا و میوه وجود دارد. همچنین اقامت برای کودکان زیر ۶ سال نیز رایگان است.

مسیر دسترسی به اقامتگاه بوم گردی خلعتبری


مسیر دسترسی به این اقامتگاه از طریق مسیر سرسبز و زیبای جنگل های دالخانی است که کلبه های اقامتگاه خلعتبری به چشم می خورند. تمام طول مسیر تا اقامتگاه آسفالته است و همچنین اگر با اتومبیل خودتان سفر می کنید، اصلا جای نگرانی نیست، زیرا اقامتگاه بوم گردی خلعتبری شامل حیاطی است که به عنوان پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد.

تفریحات اقامتگاه بوم گردی خلعتبری


در هنگام اقامت در اقامتگاه بوم گردی خلعتبری می توانید تفریحاتی مانند جنگل نوردی، کوه نوردی انجام دهید و برای خود و خانواده تان اقامتی خوش ایجاد کنید.

فاصله اقامتگاه بوم گردی خلعتبری رامسر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله اقامتگاه بوم گردی خلعتبری رامسر تا ییلاق اکراسر: ۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی خلعتبری رامسر تا نمکدره: ۷٫۴ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی خلعتبری رامسر تا ایزکی: ۸٫۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی خلعتبری رامسر تا آبشار هیسیان: ۱۵٫۳ کیلومتر

امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است