search
menu

هتل آپارتمان کارن رامسر

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان کارن رامسر
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل آپارتمان کارن رامسر


هتل آپارتمان کارن رامسر از هتل های ۲ ستاره شهر رامسر است که مشرف به ساحل دریای خزر قرار گرفته و کم تر از یک دهه از فعالیتش در عرصه هتلداری می گذرد. هتل آپارتمان کارن با تکیه به همین تجربه خود توانسته به هتل محبوبی بین گردشگران داخلی تبدیل شود و اکثر کسانی که بلیط هواپیما رامسر خریده اند و به دنبال اقامتگاه ارزان قیمتی هستند، این هتل را در اولویت قرار می دهند.

موقعیت مکانی هتل


هتل آپارتمان کارن رامسر بیش تر محبوبیت خود را مرهون موقعیت مکانی خود است؛ چون قرار گرفتن در خط ساحلی شهر از مزیت های مورد توجه گردشگران به حساب می آید. از این هتل دسترسی به جاذبه هایی مثل موزه مردم شناسی، پارک آبی رامسر، فرودگاه رامسر، تله کابین رامسر و پارک جنگلی صفارود فاصله بسیار راحت است. موزه مردم شناسی در فاصله ۲۰۰ متری هتل قرار گرفته و دستری به بقیه این جاذبه ها، با خودرو، کمتر از ۱۰ دقیقه طول می کشد.

امکانات و خدمات عمومی هتل


طبیعت اطراف هتل آپارتمان رامسر، اشتیاق به گذراندن تعطیلات در این هتل را بیش تر می کند چون وقتی در بالکن اتاق ها ایستاده اید بوی خوش جنگل، صدای دریا و مناظری از کوه های اطراف به شما حس سرزندگی می بخشند. از این گذشته این هتل دارای فضای سبز، پارکینگ سرپوشیده، نمازخانه، آسانسور و اینترنت است و مهمانان می توانند از خدماتی مثل روم سرویس و تاکسی شبانه روزی بهره مند شوند.

انواع اتاق های هتل


این هتل ۵ طبقه در مجموع دارای ۱۶ واحد اقامتی شامل سوئیت های تک خوابه است که برخی از آن ها رو به دریا و بقیه رو به کوه هستند. معمولا خانواده ها و کسانی که به صورت گروهی سفر کرده اند، سوئیت های این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند. این سوئیت ها با ظرفیت ۴ نفره به مهمانان ارائه می شوند و امکان افزایش یک نفر ظرفیت هم برای تمامی آن ها وجود دارد.

امکانات اتاق های هتل


درست همانگونه که از هتل های ۲ ستاره انتظار می رود، هتل آپارتمان کارن رامسر هم با ارائه تمام آنچه برای اقامتی آسوده به آن نیاز خواهید داشت، سعی در فراهم کرده آسایش و رفاهتان دارد و سوئیت های آن به گونه ای دکور شده اند که تقریبا فضای خانه را برایتان تداعی خواهند کرد. این سوئیت ها دارای آشپزخانه کوچک مجهز، مبلمان، فرش، چای ساز، کمد لباس، لوازم بهداشتی، حمام، دمپایی، مینی بار و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند.

گزینه های صرف غذا


البته هتل آپارتمان کارن رامسر فاقد رستوران است ولی صبحانه رایگانی سرو می کند و مهمانان می توانند صبحانه های خود را در اتاقشان میل کنند. ضمنا ساعات سرو صبحانه از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح است.

دیگر خدمات و امکانات هتل


هتل آپارتمان کارن رامسر لابی کوچک و نقلی دارد که ۱۲ نفر ظرفیت دارد و مهمانان می توانند در لابی هتل به تماشای تلویزیون بنشینند یا از اینترنت استفاده کنند. درباره نظافت و تمیزی واحدهای هتل کارن رامسر هم باید گفت که نظافت در حد معمولی بوده و کارکنان هتل بسیار خوش برخورد هستند. از دیگر امکانات این هتل هم می توان به خدمات تهیه بلیط، فتوکپی، فکس، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

دلایل انتخاب هتل


قیمت ارزان
موقعیت مکانی خوب

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل آپارتمان کارن رامسر تا موزه مردم شناسی رامسر: ۲۲۰ متر
فاصله هتل آپارتمان کارن رامسر تا پارک آبی رامسر: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان کارن رامسر تا فرودگاه رامسر: ۷ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان کارن رامسر تا تله کابین رامسر: ۷.۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان کارن رامسر تا پارک جنگلی صفارود: ۱۱ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان کارن رامسر تا زیپ لاین رامسر: ۱۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است