search
menu

اقامتگاه بوم گردی چامگاه رامسر

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی چامگاه رامسر
امکانات اقامتگاه بوم گردی چامگاه
امکانات غذایی و رستوران در اقامتگاه بوم گردی چامگاه
دسترسی به اقامتگاه بوم گردی چامگاه
امکانات خرید سوغاتی در نزدیکی اقامتگاه بوم گردی چامگاه
فاصله اقامتگاه بوم گردی چامگاه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بوم گردی چامگاه رامسر


اقامتگاه بوم گردی چامگاه در روستای جنت رودبار شهر زیبای رامسر و جاده میرزا کوچک خان جنگلی و در انتهای بازار واقع شده است. این خانه بومی و سنتی بسیار زیباست و دارای معماری سنتی شمال کشور است. کل این خانه از چوب ساخته شده و از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در زمینه پذیرش مسافر آغاز کرده است. اگر شما نیز جزو نفراتی باشید که به اقامت در ییلاق علاقه دارید، یکی از بهترین گزینه ها همین جاست. اقامتگاه چامگاه در بافت کوهستانی رامسر دارای نمای دلنشینی است، بعد از خرید بلیط هواپیما و آغاز سفری دلنشین به خطه رامسر در شمال کشور، برای رسیدن به این اقامتگاه باید جاده های سرسبز و فوق العاده ای را پشت سر بگذارید؛ آب و هوای این منطقه حتی در تابستان نیز خنک است، بنابراین حتما همراه خود لباس گرم بردارید. فضای دوستانه این اقامتگاه همراه با بالکن دنج تجربه اقامتی بی نظیر برایتان به ارمغان می آورد. از طبیعت اطراف این اقامتگاه لذت ببرید و لحظات خوشی را تجربه کنید.

امکانات اقامتگاه بوم گردی چامگاه


اقامتگاه بوم گردی چامگاه در خارج از محدوده ترافیک شهری قرار دارد و شامل ۲ اتاق خواب، آشپزخانه با تمامی لوازم و تجهیزات، یخچال، تلویزیون، پذیرایی، مبلمان، ۲ تخت تک نفره و یک تخت دو نفره، تراس با چشم اندازی عالی، توالت ایرانی و فرنگی و حمام است و در مجموع ظرفیت ۱۲ گردشگر را دارد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد اقامتگاه چامگاه اینست که در منطقه بکر و کوهستانی و مشرف به بازار سنتی روستا قرار دارد و از تراس خانه می توانید طبیعت بی نظیر اطراف را تماشا کنید. توجه داشته باشید که Chamgah Ecolodge به صورت دربست در اختیار مسافران قرار داده می شود، اما در فصل تابستان صاحب خانه نیز در طبقه پایین زندگی می کند. سیستم گرمایشی این اقامتگاه بخاری برقی و نفتی در هر اتاق است ولی به دلیل آب و هوای کوهستانی در تابستان نیازی به وسایل سرمایشی نیست. فقط توجه کنید که به دلیل قرار گیری این اقامتگاه در منطقه مرتفع عبور و مرور سالمندان و معلولین آسان نیست. در اقامتگاه بوم گردی چامگاه به تلویزیون و سیستم پخش صوتی و تصویری دسترسی خواهید داشت. در تراس نیز فرش و متکا قرار داده شده تا با آرامش از چشم انداز زیبا لذت ببرید. همچنین پارکینگ رایگان در محوطه هتل با ظرفیت ۳ ماشین وجود دارد.

امکانات غذایی و رستوران در اقامتگاه بوم گردی چامگاه


در اقامتگاه بوم گردی چامگاه امکان ارائه غذا وجود ندارد، ولی مهمانان می توانند از آشپزخانه استفاده کنند که شامل پخت و پز و گاز و ظروف غذاخوری است یا اینکه می توانند از ۳ رستوران نزدیک این اقامتگاه غذا سفارش دهند یا اینکه از فروشگاه‌ های مواد غذایی کنسرو وسایل کباب را تهیه کنید.

دسترسی به اقامتگاه بوم گردی چامگاه


اقامتگاه بوم گردی چامگاه در منطقه‌ بکر واقع شده است و به همین دلیل تردد وسایل نقلیه در این منطقه بسیار کم است و خطوط حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس وجود ندارد، بنابراین تنها راه دسترسی به این اقامتگاه از طریق وسایل نقلیه شخصی یا تاکسی های دربستی امکان‌ پذیر است. از مسیر گرسماسر سه جاده فرعی وجود دارد که همگی به جاده آسفالته جنت رودبار می رسند، پس از عبور از کردخیل و اکراسر و نمک دره به اقامتگاه بوم گردی چامگاه خواهید رسید.

امکانات خرید سوغاتی در نزدیکی اقامتگاه بوم گردی چامگاه


در سفرتان به خطه شمال و روستای جنت رودبار مطمئنا دست پر برمی گردید و سوغاتی‌ های زیبا و ارزشمندی خرید خواهید کرد؛ به عنوان مثال می توانید از صنایع دست ساز اهالی روستای جنت رودبار خرید کنید، مانند سبد‌های چوبی و حصیری که یادآور خانه های شمالی هستند. در نزدیکی رامسر کارگاه های نمدبافی وجود دارد که نمدهای رنگی برای سوغاتی گزینه مناسبی هستند. اگر از طرفداران سوغاتی های خوشمزه و خوراکی هستید، پیشنهاد ما به شما کلوچه‌ های خوشمزه با مغز گردو و کوکی‌ های لذیذ با تکه های شکلات است. زیتون پرورده رامسر یا نان قتلمه نیز در سفر به این خطه فراموش نشود.

فاصله اقامتگاه بوم گردی چامگاه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله اقامتگاه بوم گردی چامگاه تا ییلاق اکراسر: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی چامگاه تا نمکدره: ۷٫۱ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی چامگاه تا ایزکی: ۸٫۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی چامگاه تا آبشار هیسیان: ۱۵ کیلومتر

امکانات هتل
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است