search
menu

هتل الماس عباس آباد رامسر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان الماس عباس آباد
امکانات و خدمات عمومی هتل الماس
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل آپارتمان الماس عباس آباد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان الماس عباس آباد


هتل آپارتمان الماس عباس آباد از هتل های میان رده استان مازندران است که در حد فاصل عباس آباد و نشتارود قرار گرفته و حدود ۱۱ کیلومتر با متل قو فاصله دارد. هتل در منطقه خوش آب و هوایی قرار گرفته و همین باعث محبوبیت آن شده است. این هتل ۳ ستاره در ساحل اختصاصی خود آرامشی مثال زدنی را برای مهمانان خود فراهم کرده است و فضای سرسبز محوطه هتل نیز مکان دنجی را برای قدم زدن و نشستن فراهم کرده است. اینجا می توان در آلاچیق های کنار ساحل نشست و منظره های دریا و غروب خورشید را نظاره گر بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل الماس


از زمان افتتاح Almas Hotel نزدیک به یک دهه می گذرد، این هتل در سال ۹۱ احداث شده و از آن زمان تاکنون هنوز بازسازی نشده است. با این حال وضعیت تمیزی واحد ها در حد مطلوبی است. از امکانات عمومی این هتل می توان به پارکینگ آن اشاره کرد که به صورت مسقف و غیر مسقف در محوطه هتل قرار دارد و تا ۴۰ خودرو ظرفیت دارد. روزنامه هم به صورت روزانه در اختیار مهمانان قرار می گیرد و باید گفت که اتاق های هتل آپارتمان الماس اینترنت ندارند و برای استفاده از اینترنت باید کمی در لابی هتل وقت بگذرانید. در این هتل هزینه ای برای اقامت کودکان زیر ۷ سال دریافت نمی شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل الماس عباس آباد در محوطه خود ۲ ساختمان دارد که ساختمان اصلی هتل ۴ طبقه بوده و در مجموع در ۳۴ واحد اقامتی از مهمانان میزبانی می کند. این واحدها در قالب اتاق و سوئیت ارائه می شوند. کسانی که به تازگی ازدواج کرده اند و برای ماه عسل به این منطقه آمده اند می توانند در اتاق های ماه عسل هتل الماس اقامت کنند. بقیه واحدها به صورت سوئیت های یک خوابه و ۲ خوابه ارائه می شوند که برخی از آن ها رو به دریا هستند، به طوری که نسیم دریا به خوش خواب های اتاقتان راه پیدا می کند. واحدهای بالکن دار طبقه بالا نیز گزینه مناسبی برای عاشقان دریا هستند. اتاق ها به غیر از تخت هایشان کاناپه های تخت شو هم دارند و کمد و تلویزیون از امکاناتی است که در همه آن ها گنجانده شده است.

امکانات رستوران


این هتل دارای یک سالن غذاخوری، یک رستوران و کافی شاپ است؛ سالن صبحانه خوری آن فضای نسبتا بزرگی دارد و در طبقه همکف واقع شده است، سرو صبحانه تا ساعت ۱۰ انجام می شود. برای وعده های دیگر باید به رستوران هتل که در محوطه قرار دارد،‌ بروید یا از خدمات روم سرویس استفاده کنید. این رستوران با ظرفیت ۱۵۰ نفر از مهمانانش پذیرایی می کند. کافی شاپ هتل نیز در محوطه واقع شده و از صبح تا ۱۱ شب دایر است.

امکانات و خدمات دیگر هتل


چنانچه خرید بلیط هواپیما رامسر را به سفر با خودروی شخصی ترجیح داده اید، نیاز به خدماتی مثل تاکسی سرویس خواهید داشت. این هتل چنین خدماتی ارائه می کند. برای سرگرمی در هتل آپارتمان الماس عباس آباد می توانید به سالن بیلیارد آن بروید. حمام ترکی و ماساژ نیز برای تجدید قوای مهمانان و خستگی در کردن آن ها در ساختمان هتل وجود دارند. سالن چندمنظوره این هتل نه تنها برای همایش ها و جلسات بلکه برای مراسم های مختلف نیز قابل رزرو است. از این ها گذشته، پرسنل هتل مهمانان را در امور تهیه بلیط، فکس، فتوکپی و لاندری راهنمایی می کنند.

فاصله هتل آپارتمان الماس عباس آباد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل گیلماز:‌ ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا استراحتگاه ساحلی لمکده:‌ ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا پلاژ ساحلی عباس آباد: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا متل قو: ۱۱ کیلومتر

همچنین برای آشنایی با دیگر جاهای دیدنی رامسر می‌توانید از بلاگ سفرمارکت دیدن کنید.
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است