search
menu

خانه مسافر یاس کبود قم

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره خانه مسافر یاس کبود قم
امکانات عمومی خانه مسافر یاس کبود قم
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
رستوران اقامتگاه
فاصله خانه مسافر یاس کبود قم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره خانه مسافر یاس کبود قم


خانه مسافر یاس کبود در بلوار بهار شهر قم واقع شده است. این اقامتگاه به نوبه خود درجه یک بوده و از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است، سپس در جهت ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده یکسال بعد از تاسیس مورد بازسازی قرار گرفته است. قم به عنوان دومین شهر زیارتی در کشورمان است که در تمامی روزهای سال مخصوصا در اعیاد و وفات ها آماده استقبال از مسافران زیادی می شوند، بنابراین بهتر است قبل از اقدام به سفرتان شناخت کافی درباره محل های اقامت در این شهر کسب کنید و براساس بودجه و سلیقه تان می توانید هتل یا اقامتگاه مورد نظر را انتخاب کنید.
همچنین شهر قم به دلیل فاصله کوتاه آن تا تهران و وجود اماکن زیارتی میزبان زائران زیادی است. دلایل زیادی برای انتخاب خانه مسافر یاس کبود وجود دارد که در ادامه به معرفی این مکان می پردازیم. این اقامتگاه دارای ۵ طبقه و ۱۱ باب اتاق است و ظرفیت ۳۳ مسافر را دارد. خانه مسافر یاس کبود به دلیل دسترسی آسان و مناسب به حرم مطهر حضرت معصومه مورد توجه گردشگران و زائران زیادی قرار می گیرد تا حدی که در تمامی ماه های سال مملو از مسافر بوده و برایشان اقامتی به یاد ماندنی فراهم می کنند. این خانه مسافر به عنوان مهمانپذیر یا پانسیون شناخته می شود و به دلیل قیمت های پایین و مقرون به صرفه مورد توجه خیلی از گردشگران در هنگام سفر قرار می گیرد، بدین صورت که با خرید بلیط هواپیما ارزان و رزرو این خانه مسافر یکی از خاطره انگیزترین و ارزان ترین سفرهایتان را تجربه خواهید کرد.

امکانات عمومی خانه مسافر یاس کبود قم


خانه مسافر یاس کبود در مرکز شهر قرار دارد و یکی از دلایل محبوبیت این مکان در میان مسافران می توان به موقعیت جغرافیایی و نزدیکی آن به مراکزی مانند حرم حضرت معصومه، موزه آستان مقدی حضرت معصومه، شبستان امام خمینی، استراحتگاه رفاهی امام رضا اشاره کرد. پذیرش مسافران به صورت ۲۴ ساعته در این خانه مسافر انجام می گیرد. ظرفیت لابی نیز ۷ نفر است و اینترنت وای فای رایگان برای تمامی مسافران ارائه می شود، همچنین در لابی امکاناتی نظیر تبدیل ارز، اتاق چمدان، تلویزیون و تلفن وجود دارد. خدمات مناسبی برای معلولین فراهم گردیده است تا اقامتی سرشار از آرامش داشته باشند و اینکه و خدماتی نظیر خشکشویی با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد. ترانسفر گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر قم با هزینه اضافی است. به یاد داشته باشید که در هنگام اقامت در این مکان اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


انواع واحدهای اقامتی در خانه مسافر یاس کبود عبارتند از اتاق دو نفره، اتاق چهار نفره با سه تخت و یک سرویس اضافی، اتاق پنج نفره با چهار تخت و یک سرویس اضافی و اتاق شش نفره با سه تخت و سه سرویس اضافی. توجه داشته باشید که زمان تحویل اتاق ها در این مکان ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است. در اتاق ها نیز سیستم تهویه مطبوع وجود دارد، همچنین همه اتاق ها به صورت روزانه نظافت می شوند. از امکانات ارائه شده در داخل اتاق های این خانه مسافر می توان به مبلمان، رخت آویز، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، تلفن، یخچال اشاره کرد. حمام اختصاصی در داخل واحدهای این اقامتگاه نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله و دمپایی هستند.

رستوران اقامتگاه


توجه داشته باشید که در داخل این خانه مسافر رستوران وجود ندارد و برای صرف غذا می توانید به رستوران های نزدیک سر بزنید و انواع غذاهای ایرانی و محلی را نوش جان کنید.

فاصله خانه مسافر یاس کبود قم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر حضرت معصومه: ۷۰۰ متر
فاصله تا حمام تاریخی عشقعلی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار قدیمی قم: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ گنبد سبز: ۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است