search
menu

خانه مسافر ولایت قم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره خانه مسافر ولایت قم
امکانات و خدمات عمومی خانه مسافر ولایت قم
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله خانه مسافر ولایت قم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره خانه مسافر ولایت قم


شهر مقدس قم سالانه تعداد بالایی از زائران را پذیرا است و به همین علت اقامت در هتلی مانند خانه مسافر ولایت می تواند انتخابی عالی باشد. خانه مسافر ولایت هاستلی دو ستاره و اقتصادی در شهر مقدس قم است و در سال ۱۳۹۰ راه اندازی شد. قابل ذکر است که این اقامتگاه به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است تا با نیازهای میهمانان بیشتر هماهنگ باشد و مسافران تجربه ای دلنشین را از اقامت در این هتل داشته باشند. این هتل موقعیت مکانی مناسبی در مرکز شهر دارد و با ۱۶ دقیقه پیاده روی به مرقد و حرم مطهر حضرت معصومه (س) می رسید. اگر بلیط هواپیما ارزان خریداری کرده اید و قصد سفر به شهر قم را دارید، باید از فرودگاه مهرآباد تهران تا قم را در مدت زمانی حدود ۱ ساعت و ۴۲ دقیقه طی کنید تا به خانه مسافر ولایت برسید.
در صورتی که با اتوبوس به شهر قم سفر می کنید و خانه مسافر ولایت قم را برای اقامت انتخاب کرده اید، از ترمینال مسافربری قم فاصله ی ۹.۹ کیلومتری را با ماشین طی کنید تا به هتل برسید. از مزیت های خوب دیگر خانه مسافر ولایت این است که تا ایستگاه راه آهن قم، تنها ۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد. اگر در سفر خود در شهر قم، علاوه بر بازدید از اماکن مذهبی و زیارتگاه ها، به دنبال خرید و گردش هم هستید، حتما به مجتمع گردشگری مهر و ماه که ۲۳ دقیقه با ماشین با هتل آپارتمان ولایت فاصله دارد، سری بزنید و اوقاتی خوش را در آنجا سپری کنید و به خرید و تفریح بپردازید.

امکانات و خدمات عمومی خانه مسافر ولایت قم


در خانه مسافر ولایت با امکانات و خدماتی خوب، اقامتی راحت و آسوده را تجربه خواهید کرد. امکانات این هتل شامل لابی با مبلمان و تلویزیون، اینترنت در لابی، صندوق امانات، کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع، زنگ هشدار و سیستم اعلام حریق است. خانه مسافر ولایت همچنین دارای خدماتی مانند پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات خانه داری است. این اقامتگاه برای زائران و مسافران زیارتی شهر قم بسیار مناسب است؛ زیرا بعد از سپری کردن یک روز معنوی در شهر مقدس قم، به خانه مسافر ولایت باز می گردند و در آرامش استراحت می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل به صرفه و مناسب، ۱ طبقه و ۱۰ اتاق متنوع با دکوراسیونی چشم گیر و زیبا و در مجموع ۲۸ تخت دارد. اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته. این اقامتگاه برای مسافرانی که خانوادگی سفر می کنند، مسافرانی که با تعداد بالای سه نفر به شهر قم میایند و یا کسانی که علاقه دارند در طول اقامت خود راحتی بالایی در محیطی مانند خانه خود داشته باشند و خود آشپزی کنند بسیار ایده آل است. اتاق های خانه مسافر ولایت قم دارای تجهیزاتی عالی هستند که باعث می شود مسافران در طول اقامت خود کمبودی را حس نکنند و اقامتی خوش و به یاد ماندنی را داشته باشند. این امکانات شامل این موارد هستند: آشپزخانه مجهز به سینک ظرفشویی و وسایل و لوازم لازم برای آشپزی، امکان پخت و پز کردن، یخچال، تلویزیون، دمپایی، حمام با دوش، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، رخت آویز و سیستم اطفا حریق.

فاصله خانه مسافر ولایت قم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا بازار قدیمی قم: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا حمام تاریخی عشقعلی قم: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا امامزاده حمزه: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مدرسه فیضیه: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد جامع عتیق قم: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد جمکران: ۱۹ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است