search
menu

هتل آپارتمان سینا قزوین

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان سینا قزوین
فاصله هتل آپارتمان سینا قزوین تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان سینا قزوین


هتل آپارتمان سینا یکی از هتل ۳ ستاره و مقرون به صرفه شهر قزوین است که در سال های اخیر تاسیس شده و توانسته با سابقه کوتاه مدت خود توجه بسیاری از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما قزوین را به خود جلب کند. ارائه امکانات متنوع، فضا و مبلمان مدرن و خدمات باکیفیت باعث شده که هتل آپارتمان سینا قزوین در زمره هتل های محبوب این شهر قرار گیرد.
یکی از مزایایی که با اقامت در هتل آپارتمان سینا نصیبتان می شود نزدیکی به جاذبه های مشهوری مثل سرای سعدالسلطنه، عمارت عالی قاپو و آب انبار سردار است که تنها چند کوچه با هتل فاصله دارند و می توان پیاده به دیدن این اماکن رفت.
هتل آپارتمان سینا در اواخر سال ۱۳۹۶ و در ۷ طبقه بنا شد و تمام واحدهای اقامتی آن دارای تراسی هستند که می توان از بالای آن ها بافت قدیمی قزوین را نظاره گر بود. وجود تراس باعث شده که فضای واحدها دلبازتر و دلنشین تر جلوه کنند.
این هتل در ۲۸ واحد اقامتی و در ظرفیت های متنوعی شامل آپارتمان های ۲، ۳، ۴ و ۵ نفره از مهمانان خود میزبانی می کند. آپارتمان های هتل سینا نورگیری خوبی دارند و با اثاثیه مدرنی چیده شده اند. این آپارتمان ها دارای آشپزخانه های کوچک ولی مجهزی هستند و مهمانان با اقامت در آن ها از امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون صفحه تخت، کتری، کمد، دراور، اینترنت، شوفاژ، سیستم سرمایشی، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی بهره مند خواهند شد.
اگر با خودروی شخصی به این هتل مراجعه کردید نیازی نیست نگران جای پارک باشید، هتل آپارتمان سینا پارکینگ مسقف ۲ طبقه‌ای با ظرفیت ۵۰ خودرو را در اختیار مهمانانش قرار می دهد و استفاده از آن برای مهمانان رایگان است. از مزیت های دیگر اقامت در هتل سینا باید به سرویس ترانسفر فرودگاهی آن اشاره کرد. این هتل دارای امکاناتی مثل صندوق امانات، پرینتر، اتاق چمدان، فکس و دستگاه واکس کفش است و خدماتی مثل خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، خدمات خانه داری را به مهمانانش ارائه می کند. البته کادر مجرب پذیرش به صورت ۲۴ ساعته در انجام این امور راهنمای مهمانان خواهند بود.
در طبقه همکف هتل سینا رستورانی با ظرفیت ۶۰ نفر دایر است که قادر است انواع غذاهای ایرانی و محلی را برای مهمانان سرو کند و از فضای نسبتا مدرنی برخوردار است. ضمنا مهمانان هتل می توانند برای صرف صبحانه به سالن غذاخوری هتل مراجعه کنند، با اینکه منوی صبحانه متنوع نیست ولی کیفیت آن قابل قبول و رضایت بخش است.
یکی از مواردی که شما را مجاب به اقامت در هتل آپارتمان سینا می کند، تمیزی اتاق ها و ملحفه های آن است که تاکنون بازخوردهای مثبتی در این باره از جانب مهمانان هتل ثبت شده است و البته موقعیت مکانی هتل که به آن اشاره شد از دیگر مزیت های اقامت در این هتل است و می توان خیلی راحت به بازار سنتی شهر نیز دسترسی داشت ولی آنچه ممکن است به عنوان یکی از معایب هتل شناخته شود، وجود سر و صدای زیاد تالار پایین هتل و همچنین دیوارهای بدون عایق اتاق ها هستند که موجب می شوند سر و صداهای واحدهای مجاور شنیده شود. در کل مزایای اقامت در هتل آپارتمان سینا بیش تر از معایب آن هستند و می تواند خاطره خوشی از سفر به قزوین را برایتان رقم بزند.

فاصله هتل آپارتمان سینا قزوین تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله هتل آپارتمان سینا قزوین تا خانه میریان زاده: ۴۵۰ متر
فاصله هتل آپارتمان سینا قزوین تا آب انبار حاج کاظم:‌۷۵۰ متر
فاصله هتل آپارتمان سینا قزوین تا مسجد النبی: ۹۰۰ متر
فاصله هتل آپارتمان سینا قزوین تا سرای سعد السلطنه: ۱ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان سینا قزوین تا سردر عالی قاپو: ۱ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان سینا قزوین تا موزه قزوین: ۱.۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است