search
menu

هتل مازرون قائمشهر

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مازرون قائمشهر
انواع اتاق ها و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل مازرون قائمشهر تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل مازرون قائمشهر


هتل مازرون قائمشهر، هتلی دو ستاره در شهر زیبا و سرسبز قائمشهر استان مازندران است که همه ساله میزبان تعداد فراوانی از گردشگران و مهمانانی است که با خرید بلیط هواپیما به مازندران سفر می کنند. قائمشهر از بزرگترین شهر های استان مازندران است که به علت قرار گرفتن میان کوه و دریا، آب و هوای معتدل و مرطوبی داشته و میزان بارش و رطوبت آن بالا است و در کنار این آب و هوای معتدل و مرطوب، زمستان های سرد و برفی دارد. از آب و هوای خوب شهر که بگذریم وجود جاذبه های دیدنی و گردشگری قائمشهر همواره این شهر را مورد توجه گردشگران و طبیعت دوستان قرار داده است. علاوه بر طبیعت بکر و دوست داشتنی، نزدیک بودن به دریای خزر باعث شده خیلی از مسافران به امید زندگی و گذراندن تعطیلاتی چند روزه کنار دریا بلیط ارزان هواپیما به شهرهای شمالی ایران خریده و به دنبال هتل های نزدیک دریا باشند. هتل مازرون قائمشهر یکی از این هتل های نزدیک دریا است که در سال ۱۳۸۶ افتتاح و در سال ۱۳۹۰ بازسازی شد.

انواع اتاق ها و امکانات آن ها


مازرون ۲۰ واحد اقامتی مختلف در ۴ طبقه خود دارد که شامل اتاق دو تخته، اتاق دو تخته وی آی پی، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته و سوئیت چهارنفره وی آی پی هستند. برخی از اتاق های این هتل مبله بوده و خدمات صبحانه در همه ی اتاق ها ارائه می شود. بعضی از واحدها دارای آشپزخانه ای مجهزاند تا مهمانان غذاها و نوشیدنی های مورد علاقه خود را به سبک و روش مورد نظر خود تهیه و نوش جان کنند. وجود آشپزخانه و خدمات روم سرویس برای وقت هایی که حوصله رستوران رفتن را ندارید به درد می خورد. تمامی اتاق های این هتل دو ستاره، دارای سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش و یخچال هستند. در داخل اتاق ها تلویزیون ال ای دی وجود دارد تا مهمانان گاهی سرگرم شبکه استانی دیجیتال شده و گذر زمان را فراموش کنند. بدنیست بدانید که در برخی از اتاق ها سرویس بهداشتی فرنگی و برخی دیگر سرویس ایرانی دارند و اگر این مسئله برایتان مهم است هنگام رزرو اتاق ها به این موارد توجه ویژه بکنید. برای راحتی و آسایش بیشتر مهمانان هتل مازرون، در حمام های اتاق ها صابون، شامپو، حوله و دمپایی های جداگانه ای هم برای سرویس بهداشتی و هم حمام قرار داده شده است.
برخی واحد ها نه همه ی آن ها، دارای دراور، رخت آویز و کمد لباس هستند پس زمان انتخاب و رزرو اتاق دقت کنید. روز اول به محض ورود به اتاق ها، آب رایگان به مسافران تقدیم می شود. بعضی از اتاق ها بالکن دارند و وضعیت دید اتاق ها رو به دریا و کوچه است. امکان شارژ وسایل الکترونیکی در اتاق ها وجود دارد و همه ی اتاق ها مجهز به اینترنت رایگان با حجم محدود می باشند. اگر حجم محدود اولیه به اتمام رسید می توانید با پرداخت هزینه نسبت به شارژ مجدد اقدام کنید. اتاق های این هتل فاقد برخی امکانات مانند صندوق امانات و سیستم اطفاء حریق هستند.

رستوران هتل


هتل مازرون قائمشهر دارای رستورانی با ظرفیت ۱۰۰ نفر ، آماده ارائه خدمات به مهمانان است. رستوران مازرون، با تهیه مواد اولیه تازه و پخت آن ها به بهترین روش، توانسته رضایت تعداد زیادی از مهمانان را به خود جلب کند تا حدی که از تنوع و کیفیت بالای غذایی رستوران و همچنین تمیز و مرتب بودن آن را تحسین کرده اند.

امکانات و خدمات کلی هتل


لابی هتل با ظرفیت ۱۰ نفر در طبقه همکف قرار دارد. در لابی هتل می توانید به تماشای تلویزیون بنشینید و از اینترنت رایگان محدود استفاده کنید. نگران لباس های کثیف خود نباشید خدمات لاندری هتل از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعدازظهر در خدمت شما مهمانان است. هتل دارای صندوق امانات بوده و کارکنان بخش پذیرش به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی هستند. برای راحتی مسافران، آسانسور بین طبقات وجود دارد. برای تهیه بلیط چارتر ، مسافران نیازی نیست به بیرون از هتل مراجعه کنند چراکه آژانس مسافرتی در هتل موجود است تا خدمات گردشگری را به مهمانان ارائه دهد. این هتل برای آن دسته از مسافرانی که با خودروی شخصی به قائمشهر سفر و مازرون را انتخاب کرده اند، پارکینگ روباز و سرپوشیده ای ایجاد و آن را به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار داده است. از دیگر امکانات هتل، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، کپسول آتش نشانی، خدمات بیدار باش، تاکسی سرویس، پله اضطراری، کافی نت، پرینتر، فکس و فتوکپی را نام برد.

فاصله هتل مازرون قائمشهر تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ایستگاه راه آهن : ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا ترمینال دولت: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا تپه طالقانی: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا دریاچه گل پل قائمشهر: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا چشمه هزارون: ۸.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است