search
menu

اقامتگاه بوم گردی شنیوب پارسیان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی شنیوب
انواع اتاق و امکانات آن ها
رستوران اقامتگاه
امکانات کلی اقامتگاه
فاصله اقامتگاه تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بوم گردی شنیوب


اقامتگاه بومگردی شنیوب در شهرستان پارسیان و روستای بندر زیارت واقع شده است. شهرستان پارسیان یکی از شهرستان های استان هرمزگان در جنوب ایران و بندر زیارت نیز روستای کوچکی در شهرستان پارسیان هرمزگان است. اقامتگاه بومگردی شنیوب خانه ای است که زندگی به سبک محلی در آن جریان دارد، به این معنی که خانواده های بومی درون خانه های بومی زندگی می کنند و اگر شما بوم گرد هستید و به قصد تجربه زندگی بومی و زندگی ساحل نشینی، می خواهید راهی این سفر شوید می توانید با خرید بلیط هواپیما و رزرو اقامتگاه سفر هیجان انگیز و خاص خود را شروع کنید. بد نیست بدانید که نام شنیوب اسم یک گونه خرچنگ کوچک، فرز و سریعی است که در سواحل خلیج فارس یافت می شود. از جمله ویژگی های این نوع خرچنگ بامزه و بانمک، زندگی دسته جمعی آن هاست. اکثر مهمانان این اقامتگاه شب مانی نزدیک سواحل نیلگون خلیج فارس را می خواهند و به همین علت به این اقامتگاه سفر می کنند.

انواع اتاق و امکانات آن ها


Shanyub Ecolodge، پنج اتاق دارد که یکی از آنها متعلق به صاحبخانه و چهار اتاق دیگر برای اقامت مهمانان در نظر گرفته شده است. دَرب تمامی اتاق ها به روی هال باز می‌ شود. ظرفیت اتاق ها به صورت اتاق دو نفره، چهار نفره VIP ،شش نفره و یک اتاق ۷ نفره است که اتاق چهار نفره وی آی پی آن منظره ای رو به ساحل دارد و مهمانان این اتاق قطعا چشم انداز بهتری نسبت به سایر اتاق ها دارند. برای ایجاد حس خاص ساده زیستی و بوگردی،‌ همه اتاق خواب فاقد تخت خواب و به صورت کف خواب هستند. دراین اقامتگاه سرویس بهداشتی اختصاصی وجود ندارد و حمام ها مشترکند. تمامی اتاق ها به پتو، تشک، ملحفه،‌ یخچال، سشوار، لباس شویی، وسایل سرمایشی مثل کولر گازی و اسپیلت و سیستم گرمایشی مجهز هستند. رزرو همه اتاق ها همراه با صبحانه است.

رستوران اقامتگاه


مهمانانی که با خرید بلیط ارزان هواپیما به مناطق شمالی یا جنوبی سفر کرده اند غالباً در کنار دریا می خواهند ماهی تازه نوش جان کنند. این اقامتگاه با رستوران سنتی خود و ارائه غذاهای دریایی تازه و همچنین غذاهای ارگانیک و محلی شنیوب، آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مهمان عزیز است. اگر گیاه خوار یا خام گیاهخوار هستید برای شما نیز از شهر پارسیان غذا تهیه می کنند. پس با خیال راحت این اقامتگاه را رزرو کنید و طعم بی نظیر ماهی تازه را در کپرهای چوبی نزدیک ساحل تجربه کنید.

امکانات کلی اقامتگاه


یکی از ویژگی های خاص شنیوب کپر های زیبای آن است که از شاخ و برگ درختان نخل و به صورت یک نیم استوانه درست شده اند و بهترین محل برای لذت بردن از هوای دریا هستند. درون این کپرها می توانید همراه استراحت، از تماشای زیبای طلوع آفتاب و غروب لذت ببرید. اگر با خرید بلیط هواپیما بندرعباس به این منطقه می آیید بد نیست بدانید که شنیوب خدمات ترانسفر فرودگاهی دارد و اگر با ماشین شخصی سفر خود را آغاز کرده و به شنیوب رسیده اید نگران نباشید چرا که این اقامتگاه مجهز به پارکینگ است. از دیگر امکانات این اقامتگاه تور گردشگری است که از جمله آن ها می توان تور موسیقی محلی شنیوب، تور جزیره گردی، تور تجربه گرا و تور زیارت گردی را نام برد. با انتخاب و رزرو همه این تورها شما می توانید مانند ساحل نشینان و روستاییان، زندگی کناردریا، صیادی کردن و طبیعت بکر منطقه را تجربه کنید. پرسنل همگی به زبان انگلیسی مسلط هستند. اگر برای سالگرد ازدواج به دنبال مکان دنج دریایی و رویایی می گردید، در شنیوب مراسم ازدواج محلی برایتان برگزار می‌شود. نقش حنا یکی از مهارت های کاملا معمولی در خانه جنوبی هاست و این کار را رایگان برای همه مهمانان انجام می دهند. شنیوب با این همه امکانات، خاطره های هیجان انگیزی را برای شما رقم می زند. با خرید بلیط هواپیما چارتر لذت این سفر به یادماندنی را از دست ندهید.

فاصله اقامتگاه تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل نیروم: ۱۷.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز شهر پارسیان: ۱۸.۹ کیلومتر
فاصله تا کلات سرخ: ۱۹ کیلومتر
فاصله تا تنگه شو تاریکو: ۳۳.۶ کیلومتر
فاصله تا شهر دیدنی کوشکنار: ۳۶.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز بندرعباس :۳۸۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است