search
menu

هتل شالیزار نوشهر

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شالیزار نوشهر
امکانات کلی هتل شالیزار نوشهر
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شالیزار نوشهر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل شالیزار نوشهر


هتل شالیزار نوشهر یک هتل ۲ ستاره اقتصادی در قلب نوشهر، یک شهر ساحلی کاملا زیبا، واقع شده است که با ۲۰ دقیقه پیاده روی می توانید به ساحل برسید. ساحل، دارای شن و ماسه تمیز و دکه های چای است. شالیزارها یکی از شناخته شده ترین نمادهای شمال ایران هستند، به همین دلیل هتل این نام را به خود اختصاص داده است. هتل شالیزار در سال ۱۳۵۳ ساخته شده و در سال ۱۳۶۸ مورد بازسازی قرار گرفته است.
این هتل با امکانات رفاهی مناسب و دکوراسیون شیک آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. فاصله فرودگاه نوشهر از این هتل ۴.۳ کیلومتر است و با ماشین حدود ۱۰ دقیقه طول می کشد تا خود را به فرودگاه برسانید. تعدادی از روستاها و تالاب ها به همراه تعدادی جنگل از جاذبه های اطراف هتل هستند. همچنین نزدیک بودن هتل به جاذبه های گردشگری از جمله پارک فین چالوس، امامزاده نوح و تله کابین نمک آبرود موجب جذب گردشگران بسیاری شده است. اگر قصد تهیه بلیط هواپیمای ارزان و سفر به نوشهر را داشته باشید، Shalizar Hotel گزینه خوبی برای یک اقامت دلنشین است.

امکانات کلی هتل شالیزار نوشهر


از جمله خدمات این هتل می توان به پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، اینترنت پر سرعت رایگان و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد. رستوران و کافی شاپ با غذاهای خوشمزه از مزایای اضافی به شمار می آیند. سالن تشریفات و سالن کنفرانس هتل می تواند گزینه های مناسبی برای برگزاری برنامه هایی مانند گردهمایی، تشریفات و مراسم محسوب شود. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا خدماتی مانند خشکشویی، نمازخانه، تاکسی سرویس و اجاره اتومبیل از دیگر خدمات هتل شالیزار به حساب می آیند. پارکینگ هتل دارای ظرفیت ۲۵ خودرو است و برای کسانی که با خودروی شخصی سفر می کنند آماده ارائه خدمات است. سیستم اعلام حریق هتل از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کرده و امنیت بیشتری را برای مسافران فراهم می کند.
علاقمندان به مطالعه می توانند برای گذراندن اوقات فراعت خود به کتابخانه هتل بروند و از خدمات آن استفاده کنند. همچنین فضای سبز هتل مکان مناسبی برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت به شمار می آید. توجه داشته باشید که در این هتل اجاره آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. نکته آخر اینکه، کارکنان دقیق و باتجربه هتل می توانند خواسته های میهمانان در یک هتل دو ستاره را برآورده کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل شالیزار ۲۴ واحد مسکونی را در۶ طبقه جای داده است که میهمانان می توانند براساس تعداد نفرات خود، اتاق دلخواهشان را انتخاب کنند. اتاق های دو نفره و سه نفره هتل با امکانات متعددی از جمله تهویه مطبوع، بالکن، اینترنت Wi-Fi، تلویزیون ال سی دی، میز آرایش، میز کار و یخچال اقامت دلنشینی را برای شما فراهم می کنند. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب باعث تعدیل دمای اتاق می شود. اتاق ها دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار و سرویس فرنگی هستند. تجهیزات تهیه چای و قهوه نیز در اتاق ها فراهم شده است. سرویس اضافی به صورت تختخواب استاندارد ارائه می شود. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سال رایگان است.

رستوران هتل


هتل شالیزار دارای رستورانی برای سرو غذاهای فست فود و رستوران سنتی برای سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی است. همچنین برای صبحانه املت، تخم مرغ آب پز، نیمرو، پنیر، کره، مربا، عسل، شیر، نسکافه، چای، آبمیوه و نان ایرانی سرو می شود.

فاصله هتل شالیزار نوشهر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار محلی نوشهر: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل نوشهر: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک فین چالوس: ۱۵ کیلومتر
فاصله تا تله کابین نمک آبرود: ۲۴.۵ کیلومتر
فاصله تا امام زاده نوح: ۲۵.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی سی سنگان: ۳۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است