search
menu

هتل صدف نوشهر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل صدف نوشهر
اماکن نزدیک به هتل صدف نوشهر

درباره هتل صدف نوشهر


هتل صدف نوشهر یکی از هتل‌های ۳ ستاره استان مازندران است که ساخت آن در سال ۱۳۷۲ به پایان رسیده و از آن زمان تا کنون، میزبان مسافرانی است که نوشهر را به عنوان مقصد تعطیلات خود انتخاب کرده اند. هتل صدف نوشهر به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت.
هتل صدف نوشهر در ساختمانی ۲ طبقه بنا شده است و در مجموع دارای ۳۹ اتاق مجزا می‌باشد. این اتاق‌ها به امکاناتی از قبیل یخچال، تلویزیون، کمد لباس و سیستم گرمایش و سرمایش مجهز شده اند. حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی هم در داخل تمام اتاق‌ها وجود دارد. لوازم بهداشتی و وسایل استحمام نیز در اتاق‌ها تعبیه شده است تا مسافران نیازی به حمل لوازم غیر ضروری نداشته باشند.
پذیرش هتل صدف نوشهر به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به کاربران است. مسافرانی که با خودروی شخصی به نوشهر سفر کرده باشند می‌توانند با هماهنگی این بخش و به صورت رایگان از فضای پارکینگ هتل استفاده نمایند. سایر کاربران هم می‌توانند از خدمات تاکسی سرویس استفاده نمایند.
دسترسی رایگان به اینترنت وای فای پر سرعت در فضای لابی هتل و همچنین در داخل تمامی اتاق‌ها امکان پذیر است. صبحانه مسافران به صورت رایگان سرو می‌شود و رستوران هتل صدف نوشهر با گنجایشی بالغ بر ۲۰۰ نفر، پذیرای مسافران در سایر وعده‌های غذایی می‌باشد. کافی شاپ هتل هم گزینه مناسبی برای صرف میان وعده به شمار می‌رود.
هتل صدف نوشهر در نزدیکی دریای خزر قرار دارد و فاصله آن تا ساحل دریا، تنها ۲۰۰ متر می‌باشد و مسافران هر زمانی که تمایل داشته باشند می‌توانند با چند دقیقه پیاده روی، خود را به ساحل برسانند. در ادامه نیز فاصله برخی از جاذبه‌ای گردشگری و اماکن شهری تا هتل آمده است.

اماکن نزدیک به هتل صدف نوشهر


فاصله تا چشمه گردوک (۲۶ کیلومتر و ۳۳۴ متر)
فاصله تا مسجد جامع نوشهر (۲۴ کیلومتر و ۷۴۳ متر)
فاصله تا رستوران حسن رشتی (۲۴ کیلومتر و ۷۳۲ متر)
فاصله تا باغ اکولوژی (۲۴ کیلومتر و ۷۰۰ متر)
فاصله تا فرودگاه (۲۸ کیلومتر و ۴۰۳ متر)
فاصله تا سد خاکی آویدر (۵۲ کیلومتر و ۲۱ متر)



امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است