search
menu

هتل آپارتمان پرشیا نوشهر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان پرشیا نوشهر
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل آپارتمان پرشیا تا اماکن در جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان پرشیا نوشهر


هتل آپارتمان پرشیا نوشهر یکی از چندین آپارتمان های پرشیا است که در این شهر احداث شده و با نام های هتل آپارتمان های پرشیای ۲ و ۳ شناخته می شوند. هتل آپارتمانی که ما درباره آن می گوییم هتلی دو طبقه با ۱۲ واحد اقامتی است که در خیابان شهید فلاحی نوشهر ساخته شده. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۸۸ افتتاح شد و از آن زمان تمامی تلاش خود را به کار برده تا با ایجاد امکانات و ارائه خدمات مناسب توجه و رضایت مهمانان خود را جلب کند.
با اینکه امکانات این هتل میان رده، معمولی و شاید در برخی موارد کمتر از حد انتظار باشد اما موقعیت جغرافیای آن دسترسی مهمانان به بسیاری از اماکن دیدنی و مراکز خرید را آسان کرده است. شاید بدانید که نوشهر یکی از خاص و بکر ترین مقاصد سفر است که به دو بخش کوهستانی و جلگه ای تقسیم شده. بازار نوشهر، تالاب ارواح، دریاچه آویدر، روستای لاشک، روستای کندلوس، آبشار دارنو و غیره از جمله جاذبه های گردشگری نوشهر هستند. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به این بهشت کوچک را دارید بد نیست هتل آپارتمان پرشیا را به عنوان گزینه اقامتی در نظر داشته باشید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


انواع مختلف اتاق های هتل پرشیا شامل سوئیت های یک خوابه دو تخته، سه تخته و چهار نفره هستند. برخی از این سوئیت ها رو به جنگل و برخی دیگر رو به دریا هستند. پس اگر می‌خواهید که سوئیت تان رو به دریا باشد تا از صدای امواج آرامش بخش آن لذت ببرید حتما و حتما هنگام رزرو اتاق به این مسئله تاکید داشته باشید. به جز منظره پیش روی پنجره ها، اتاق ها چندان تفاوتی با یکدیگر نداشته و بیشتر امکانات آن ها با هم مشابه است به جز اینکه برخی از اتاق ها دارای مبلمان، میز نهارخوری و سرویس بهداشتی فرنگی هستند. همه اتاق ها دارای تلویزیون و یخچالند.
برای سرمایش اتاق ها از اسپلیت استفاده شده و برای گرمایش سیستم گرمایش مرکزی و شوفاژ تعبیه شده است. برای اینکه مهمانان از امنیت وسیله های گرانبها و ارزشمند خود آسوده خاطر باشند صندوق امانات مخصوص در هر اتاق قرار داده شده است. علاوه بر این سوئیت ها همگی دارای آشپزخانه، اجاق گاز و وسایل پخت و پز بوده و مهمانان امکان پخت و پز در اتاق ها را خواهند داشت. دسترسی به اینترنت هتل دستشویی ها نیز امکان پذیر است اما بد نیست بدانید که استفاده از اینترنت رایگان نبوده و شامل هزینه خواهد بود. همچنین برای راحتی بیشتر وسیله هایی مانند سشوار، حوله، دمپایی و سایر لوازم بهداشتی در سرویس‌ های بهداشتی قرار داده شده است. خدمات روم سرویس در صورت تمایل به اتاق ها ارائه خواهد شد.

رستوران هتل


هتل پرشیا کافی شاپ مدرنی دارد انواع نوشیدنی ها و خوراکی های سبک را در اختیار مهمانان قرار می‌ دهد. هتل فاقد رستوران است اما مهمانان می توانند از رستوران های اطراف هتل مانند رستوران اکبر جوجه و کافه الگانت برای نوش جان کردن غذا استفاده کنند.

امکانات و خدمات هتل


هتل آپارتمان پرشیا به عنوان هتل سه ستاره امکانات چندانی ندارد و با اینکه خدمات آن مانند نظافت و پاکیزگی هتل در کنار رفتار خوب و محترمانه کارکنانش توانسته رضایت مهمانان را جلب کند اما امکانات آن هنوز جای پیشرفت و بهتر شدن دارد. امکانات این هتل شامل نمازخانه، خدمات خانه داری، جعبه کمک های اولیه، تلویزیون، صندوق امانات، لباسشویی و اتاق چمدان هستند. مهمانانی هم که با خودروی شخصی سفر کردند می توانند اتومبیلشان را در پارکینگ سرپوشیده هتل پارک کنند.

فاصله هتل آپارتمان پرشیا تا اماکن در جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ گیاه شناسی و اکوبیولوژیک‌ نوشهر: ۵‌.۲ کیلومتر
فاصله تا تنگه دار: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا مرداب هسل: ۱۶.۶ کیلومتر
فاصله تا دریاچه ارواح: ۴۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است