search
menu

هتل جهانگردی چلندر نوشهر

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی چلندر نوشهر
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل جهانگردی چلندر نوشهر تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل جهانگردی چلندر نوشهر


هتل جهانگردی چلندر نوشهر یکی از مجموعه هتل های بزرگ ترین گروه هتلداری کشور است. خانواده گروه ایرانگردی و جهانگردی که بیش از ۴۷ هتل و مرکز پذیرایی در ۲۳ استان کشور دارند، با ارائه تخفیف های ویژه بخصوص تخفیف ۵۰ درصدی اقامتی به بازنشستگان کشور با استقبال خوبی در سراسر کشور روبرو هستند و در مجموعه خود هتل های ارزان و لوکسی دارند. هتل جهانگردی چلندر نیز یکی از هتل های ۲ ستاره این مجموعه است که در ۱۸ کیلومتری نوشهر و در منطقه چلندر واقع شده است. این منطقه که از شمال به دریای خزر و از جنوب به کوه و پوشش جنگلی محدود شده، طبیعت زیبا و بکری دارد و اقامت در این منطقه حتی زیر چادر مسافرتی نیز لذت بخش است، چه برسد به هتلی مثل چلندر.

امکانات و خدمات عمومی هتل


بدون شک برترین مزیت اقامت در هتل Chalandar Tourist Hotel موقعیت مکانی آن است وگرنه امکانات و خدمات متنوعی برای اقامت مهمانانش ارائه نمی دهد. بخصوص که با پوشش جنگل سی سنگان و آبشارهای چلندر و آب پری و نمک آبرود احاطه شده و پنجره هایش رو به کوهستان جنگلی باز می شوند. برای دیدن این جاذبه های طبیعی باید مسیری طولانی ولی جذاب را پشت سر بگذارید و از لابه لای جنگل گذشته و کمی کوهنوردی کنید. در هتل جهانگردی چلندر به بازارها نیز دسترسی راحتی خواهید داشت و برای رفت و آمد به بازار یا نقاط دیگر می توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل بهره مند شوید. اینترنت هتل تنها در لابی آن قابل دسترسی است و تا ۵۰۰ مگابایت به صورت رایگان عرضه می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل جهانگردی چلندر فعالیت خود را بیش از ۳۰ سال پیش شروع کرده و در سال های اخیر جهت ارتقا سطح کیفی خدمات و امکاناتش بازسازی شده است. این هتل در ۲ طبقه ساخته شده و در واحدهایی مشتمل بر اتاق، سوئیت، کلبه و کومه از خریداران بلیط هواپیما نوشهر میزبانی می کند. اتاق های هتل در ساختمان اصلی و کلبه ها و کومه هایش در محوطه سرسبز و دیدنی هتل واقع شده اند. این هتل در مجموع دارای ۲۲ اتاق ۲ تخته، ۲۴ کلبه ۳ تخته، ۱۱ کومه ۳ تخته، ۲ ویلای ۲ خوابه ۴ تخته، یک ویلای یک خوابه ۳ تخته و ۱ ویلای ۲ خوابه ویژه ۴ تخته است. ویلای ۲ خوابه ویژه با امکانات لوکسی در اختیار مهمانان قرار می گیرد. این اتاق ها به تلویزیون، مینی بار، یخچال، مبلمان و شامپو مجهز هستند و اتاق های ساختمان اصلی هتل از وضعیت مطلوب تری برخوردارند، به طوری که می توان گفت در حد اتاق های هتل ۳ ستاره هستند.

امکانات و خدمات دیگر هتل


اگر با خودروی شخصی خود به شهر نوشهر و منطقه چلندر سفر کرده اید، نگران جای پارک نباشید، این هتل فضای کوچکی را به پارک خودروها اختصاص داده ولی باید گفت که پارکینگ هتل روباز است. اگر سریع تر از موعد مقرر به هتل رسیدید، می توانید چمدان های خود را به اتاق چمدان تحویل دهید و به طبیعت گردی یا گشتی در اطراف هتل بروید. صبحانه های این هتل رایگان نیست ولی مهمانان می توانند خودشان به فکر صبحانه باشند و یا غذای مورد علاقه خود را در آشپزخانه آماده کنند. البته این هتل در طبقه همکف خود رستورانی ایرانی با ظرفیت ۹۰ نفر دارد که در تمامی وعده ها پذیرای مهمانان است و در بخشی از رستوران میز بیلیارد هم گنجانده شده است. با این حال مهمانان هتل می توانند با استفاده از خدمات روم سرویس، غذای سفارشی خود را در اتاقشان میل کنند. در این هتل خدمات اینترنتی، فکس و فتوکپی نیز ارائه می شوند.

فاصله هتل جهانگردی چلندر نوشهر تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل ماسه ای:‌ ۳ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی سی سنگان:‌ ۱۴.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع نوشهر: ۲۱ کیلومتر
فاصله تا چشمه گردوک: ۲۳ کیلومتر
فاصله تا پیست کارتینگ دانیال: ۲۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است