search
menu

هتل کاروانسرای عباسی کوه پا نایین اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کاروانسرا عباسی کوه پایه
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل کاروانسرا عباسی کوه پایه تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل کاروانسرا عباسی کوه پایه


هتل کاروانسرا عباسی کوه پایه، اقامتگاهی سه ستاره است که در شهر تاریخی کوهپایه قرار گرفته و قدمتی به درازای دوره صفویان دارد. هتل کاروانسرا از چنان معماری و طراحی جذاب و شگفت انگیزی برخوردار است که هر گردشگری را محو تماشای خود می کند به ویژه این که در معماری آن می توان سبک معماری دوره صفوی را به وضوح دید. این هتل کاروانسرا با حفظ معماری سنتی در سال ۱۳۹۱ تغییر کاربری داد و با نام هتل سنتی کاروانسرا عباسی کوه پایه شروع به فعالیت کرد. شاید برایتان جالب باشید بدانید این هتل کاروانسرا در سال ۱۳۷۹ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. سبک معماری اتاق های این کاروانسرای ۴۵۰ ساله زندگی در دوران ایران قدیم را برایتان تداعی می کند. پس اگر به دنبال تجربه ای متفاوت از سفر و اقامت هستید،‌ وقت را تلف نکرده و همین الان با خرید بلیط هواپیما اصفهان به این پایتخت قدیمی سفر کرده و از اقامت در کاروانسرای عباسی کوه پایه لذت ببرید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


اتاق های این هتل کاروانسرا عبارتند از: اتاق خوش نشین دو نفره که به خاطر حفظ معماری سنتی آن فاقد حمام و سرویس بهداشتی است و مهمانان می توانند از حمام و سرویس بهداشتی داخل محوطه استفاده کنند؛ اتاق شب نشین دو نفره( این اتاق ها دارای ایوان و در طبقه همکف قرار دارند) برخی از این اتاق ها همانند اتاق خوش نشین، فاقد پنجره و نورگیر هستند پس موقع انتخاب اتاق دقت کنید و اتاق مورد نظر و باب میلتان را رزرو کنید؛ اتاق وزیر نشین دو نفره با قابلیت شش نفر اضافه( که سرویس نفر اضافه به صورت تشک می باشد)؛ اتاق شاه نشین دو نفره که قابلیت چهار نفر اضافه دارد( این اتاق دارای سالن نشیمن و در طبقه اول واقع شده و دارای پله است). جالب است بدانید این اتاق درگذشته، اتاق استراحت شاه عباس بوده است و بد نیست برای تجربه اقامت شاهانه، این اتاق را برای اقامت خود انتخاب کنید. غیر از اتاق خوش نشین، بقیه اتاق ها دارای حمام و سرویس بهداشتی هستند. از امکانات این اتاق ها می توان به آباژور، یخچال، حوله حمام، دمپایی، گلیم، اسپیلت، دمپایی در حمام و سرویس فرنگی اشاره کرد. با خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر تاریخی کوه پایه ، لذت یک اقامت دلچسب با رایحه ناب ایام گذشته را در زمان حال تجربه کنید.

رستوران هتل


هتل کاروانسرا عباسی کوه پایه، دارای یک رستوران با کیفیت، با ظرفیت پذیرایی از صد نفر مهمان را دارد. غذاهای این رستوران بسیار با کیفیت و لذیذ که توسط یک تیم آشپزی کاملا حرفه ای با مواد اولیه تازه تهیه می شود. همانند دیگر بخش های هتل، رستوران نیز با المان های سنتی چیدمان شده اند. غذاهای سنتی که طعم ناب و دلچسب گذشته را در خاطره هر مهمان تداعی می کند.
کافی شاپی هم در این هتل وجود دارد که محیط بسیار دلنشین برای گذراندن و گفت وگو با دوستان است. انواع نوشیدنی ها و دسرهای خوشمزه در این کافه وجود دارد. چایخانه سنتی هتل کاروانسرا عباسی، یک جای دنج و سنتی همراه چای و قهوه ناب و مرور خاطرات گذشته و نوستالژیک ، سفر خاطره انگیزی را برای مهمانان رقم می زند.

امکانات و خدمات کلی هتل


از امکانات و خدمات هتل می توان به نمازخانه، لابی، تاکسی سرویس شبانه روزی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در محوطه اشاره کرد. در لابی هتل برای راحتی مسافران، مبل، میز، اینترنت رایگان و سالن چند منظوره ایجاد شده است. اگر با ماشین شخصی خود سفر به این کاروانسرا را آغاز کرده اید نگران پارک خودروی خود نباشید، هتل مجهز به پارکینگ با ظرفیت بیست خودرو است البته پارکینگ هتل کاروانسرا غیر مسقف و روباز است. در هر سفری خرید سوغاتی آن شهر، یکی از بخش های جذاب و دلنشین سفر است و این هتل کاروانسرا با ایجاد فروشگاه صنایع دستی مهمانان خود را بی نیاز از گشت و گذار در بازارها و مراکز خرید اصفهان کرده است. فضای بیرون هتل با نیمکت های چوبی و حوض آب و باغچه تزیین شده و همه ی این ها یک عصر شامگاهی در کنار معماری سنتی این کاروانسرا را دل انگیز می کند. خدمات لاندری، خدمات اتو، فکس، اتاق چمدان، فتوکپی و خدمات اینترنتی را از بخش پذیرش هتل جویا شوید که به صورت شبانه روزی پاسخگوی مهمانان است. اقامت برای کودکان زیر هفت سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان، و برای کودکان بالای هفت سال نفر اضافه محاسبه می شود. گردشگران خارجی نیز می توانند از راهنمای تور های گردشگری و کمک پرسنل مسلط به زبان انگلیسی استفاده کرده و به بازدید از جاهای دیدنی اصفهان و کوه پایه بروند.

فاصله هتل کاروانسرا عباسی کوه پایه تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه شیخ جواهری : ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مخزن آب طبیعی : ۱۱.۷ کیلومتر
فاصله تا بخش تاریخی روستا : ۱۲ کیلومتر
فاصله تا برج کیچی : ۱۵.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه تاریخی خان آباد : ۱۸.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه تاریخی اشکهران: ۴۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است