search
menu

هتل گل نرگس نایین اصفهان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل گل نرگس نایین اصفهان
امکانات رفاهی هتل گل نرگس نائین اصفهان
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل گل نرگس نائین اصفهان

درباره هتل گل نرگس نایین اصفهان


هتل گل نرگس نائین اصفهان (Hotel GoleNarges) اقامتگاهی است دو ستاره واقع در شهر دیدنی و خوش منظره نائین که در جنب دانشگاه آزاد این شهر قرار گرفته و آماده است تا به شایستگی از گردشگرانی که برای تماشای طبیعت کویری و مناظر تماشایی این خطه از سرزمین کشورمان، بلیط هواپیما اصفهان را خریداری و به این منطقه شگفت انگیز سفر می کنند، میزبانی کند.

امکانات رفاهی هتل گل نرگس نائین اصفهان


با وجود اینکه هتل گل نرگس نائین اصفهان جزء اقامتگاه های اقتصادی و دو ستاره اصفهان محسوب می شود، امکانات رفاهی متنوعی را در خود جای داده است. از فضای سبز و نمازخانه گرفته تا دستگاه واکس کفش و پارکینگ رایگان، هرآنچه برای تجربه اقامتی بیادماندنی و آرامش بخش بدان نیاز دارید، در این هتل فراهم گشته است. گفتنی است که فضایی در این هتل به انبار نگهداری از چمدان اختصاص داده شده تا میهمانانی که زودتر از زمان تحویل واحد اقامتی خود در هتل حضور میابند، قادر باشند چمدان های خود را در این مکان رها کرده، با خیالی آسوده از جاهای دیدنی شهر بازدید کنند.
همچنین برای رفاه حال گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت، چایخانه سنتی دنج و مناسبی در این مکان قرار گرفته تا با دم نوش های تسکین دهنده و نوشیدنی های گوارایی که ارائه می دهد، حس شیرین حضور در این مکان را دوچندان سازد. ناگفته نماند که رستورانی باکیفیت با ظرفیتی بیش از ۲۰۰ نفر در طبقه همکف این هتل قرار گرفته که وظیفه تهیه غذای میهمانان گرامی هتل را برعهده دارد. این رستوران نه تنها از فضایی دلپسند و پاکیزه تشکیل شده، بلکه از پرسنلی مجرب و کارآزموده برخوردار بوده و قادر است کلیه نیازهای خورد و خوراک میهمانان را در طول اقامت در هتل گل نرگس نائین اصفهان برطرف سازد.

خدمات هتل


افزون بر امکانات رفاهی یاد شده، هتل گل نرگس نائین اصفهان خدماتی قابل قبول را نیز به گردشگران و خریداران بلیت هواپیما ارزان ارائه می کند: پذیرش شبانه روزی، خانه داری، خشکشویی، باربری، بیدار باش و روم سرویس از جمله خدماتی است که در این هتل به گردشگران عرضه می گردد. سرویس اینترنت پرسرعت وایفای نیز در ۲۴ ساعت شبانه روز بدون قطعی به میهمانان هتل ارائه می شود تا لذت اقامتی شیرین با تجربه گشت و گذاری پرسرعت در فضای مجازی ادغام شود.

واحدهای اقامتی هتل


واحدهای اقامتی هتل گل نرگس نائین اصفهان در طرح های یک تخته، دو تخته و سه تخته به میهمانان هتل عرضه می گردد تا در انتخاب اتاقی مناسب، دستشان باز باشد. طراحی دلپذیر، چیدمانی جذاب و تزئینی دلنواز متشکل از تجهیزاتی مدرن و شیک، همگی دست به دست هم داده اند تا فضای دل انگیزی برای اقامتی طولانی مدت فراهم گردیده و حس حضور در خانه به میهمانان منتقل گردد. ناگفته نماند که کلیه اتاق های این هتل از سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی برخوردار بوده و به سیستم گرمایش و سرمایش مناسب مجهز شده اند. وجود تجهیزات اقامتی متعددی نظیر تلویزیون، یخچال، دراور، تخت خواب و غیره، اقامتی آسوده را در این هتل برای میهمانان تضمین کرده است.

موقعیت مکانی هتل


هتل گل نرگس نائین اصفهان در بلوار دکتر فاطمی، درست جنب دانشگاه آزاد نائین واقع شده و از لحاظ دسترسی به جاهای دیدنی نائین در موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته است. به لطف قرار گرفتن در این ناحیه مطلوب، بازدید از برخی جاذبه های گردشگری نائین نظیر نارین قلعه نائین و مسجد جامع نائین در اندک زمانی برای گردشگران امکان پذیر گشته است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل گل نرگس نائین اصفهان


فاصله هتل تا مسجد جامع نائین: ۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه مردم شناسی کویر نائین: ‌۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار مصلی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار خان: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار نوگاباد: ‌۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است