search
menu

هتل دورنا مشگین شهر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل دورنا مشگین شهر
امکانات عمومی هتل
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دورنا مشگین شهر تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل دورنا مشگین شهر


هتل دورنا مشگین شهر از هتل‌های تازه ساخت شهرستان مشگین شهر است. این هتل در سال ۱۳۹۳ در دو طبقه ساخته شده است و دارای ۱۶ واحد اقامتی است. این هتل از جمله بهترین هتل‌های مشگین شهر به حساب می‌آید و از آنجاییکه مشگین شهر، شهر نسبتا کوچکی است از این هتل به نقاط مختلف شهر به راحتی می‌توان دسترسی داشت. هتل در بخشی از شهر ساخته شده است که دسترسی آسانی به کمربندی و جاهای گردشگری و دیدنی مشگین شهر از جمله ییلاق‌های عشایر و پل معلق این شهر دارد. اقامت در این هتل برای کودکان زیر ۴ سال رایگان است. در ادامه به بررسی امکانات هتل خواهیم پرداخت تا با داشتن اطلاعات جامع و کامل راحتت‌تر نسبت به خرید بلیط هواپیما به رزرو هتل اقدام کنید.

امکانات عمومی هتل


یکی از موارد قابل توجه در رابطه با این هتل وجود کادر مجرب و بسیار خوش اخلاق است که سبب راحتی هرچه بیشتر مسافران شده است. هتل دورنا را می‌توان از جمله تمیز ترین هتل‌ها نام برد چرا که خدمات نظامت آن در حد بسیار قابل قبولی است. لابی هتل نیز بسیار دلنشین است و شما می‌توانید با استراحتی کوتاه در این فضا از خدمات اینترنت و تلویزیون نیز بهره ببرید. علاوه بر موارد ذکر شده می‌توانید ازخدمات آژانس مسافرتی متعلق به خود هتل نیز بهره ببرید.
سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هر دو در اتاق‌ها و حتی لابی هتل وجود دارند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل برای مسافران بسیار جالب توجه است و یک ویژگی مهم و ضروری برای هتل است و مسافران در آرامش خاطر می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به پذیرش هتل مراجعه کرده و با آن‌ها در ارتباط باشند. کپسول‌های آتش نشانی موجود در هتل نیز برای اطفا به موقع حریق در راهروها و ساختمان هتل قرار دارند. آسانسور برای سهولت در رفت و آمد بین طبقات قرار دارد.
پارکینگ با طرفیت محدود برای مسافران ایجاد شده است و مسافرانی که با خودرو شخصی به این شهر سفر کرده‌اند می‌توانند با آرامش خاطر خودرو خود را در پارکینگ هتل پارک کنند. در ضمن هتل رستوران نیز دارد. خدماتی همچون فکس و فتوکپی نیز به مسافران ارایه می‌شود.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های Durna Hotel مجهز به وسایل گرمایشی و سرمایشی هستند و سیستم تهویه مطبوع نیز برای اتاق‌ها تعبیه شده است. حمام و حوله و لوازم بهداشتی نیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. تلویزیون موجود در اتاق‌ها به شبکه مرکزی پخش فیلم مرتبط است و می‌تواند مسافران را در ساعاتی که در اتاقشان در حال استراحت هستند سرگرم کند. علاوه بر لابی اتاق‌ها نیز به اینترنت متصل هستند. کمد لباس و رخت آویز نیز در گوشه‌ای از اتاق‌ها جای دارند. آشپزخانه موجود در اتاق‌ها دارای لوازمی همچون یخچال است. انواع اتاق‌های هتل شامل: اتاق‌های دو تخته که دو تخت تک نفره دارد، اتاق‌های سه تخته، اتاق‌های چهار تخته، اتاق‌های پنج تخته و سوییت سه تخته هستند.

رستوران هتل


هتل دورنا دارای رستوران و همچنین کافی شاپ است. فضای رستوران بسیار تمیز و شیک است و منو آن شامل غذاهای ایرانی متنوع و بسیار هوشمزه است.

فاصله هتل دورنا مشگین شهر تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بقعه شیخ حیدر مشگین شهر: ۱ کیلومتر
فاصله تا پل معلق مشگین شهر: ۲ کیلومتر
فاصله تا کهنه قلعه مشگین شهر: ۲ کیلومتر
فاصله تا مجتمع آبدرمانی ساوالان: ۱۷ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی یری: ۳۷ کیلومتر
فاصله تا دژ قهقه مشگین شهر: ۷۹ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است