search
menu

هتل آپارتمان آریس مشگین شهر

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباه هتل آپارتمان آریس مشگین شهر
امکانات عمومی هتل
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان آریس مشگین شهر تا جاهای دیدنی نزدیک

درباه هتل آپارتمان آریس مشگین شهر


هتل آپارتمان آریس مشگین شهر هتلی دو ستاره در شهر زیبا و جذاب مشگین شهر است. این هتل دارای امکانات مناسبی است و از آنجاییکه مشگین شهر یک شهر توریستی و گردشگری است با خرید آنلاین بلیط هواپیما و اقامت در این هتل می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی دسترسی بسیار آسانی داشته باشید. این هتل همانطور که از نام آن پیداست واحدهای اقامتی‌اش بصورت آپارتمان هستند و اگر خواهان اقامت در هتل آپارتمان هستید آریس هتل انتخاب بسیار مناسبی است. هتل آریس با دارا بودن کادری مجرب و خوش برخورد می‌تواند پذیرای مهمان عزیزی باشد که مشگین شهر را بعنوان مقصد سفرشان انتخاب کرده‌اند. یکی از مشخصه‌های بارز این هتل تمیزی آن است. هتل امکانات بسیار زیادی دارد که در ادامه مطلب توضیحاتی در رابطه با امکانات هتل ارایه خواهد شد.

امکانات عمومی هتل


امکاناتی که برای هتل آریس در نظر گرفته شده است شامل مواردی است از جمله وجود پارکینگ، که وجود پارکینگ برای مسافرانی که با خودرو خودشان به مشگین شهر سفر می‌کنند بسیار ضروری است. هتل دارای نمازخانه است. برای حفظ امنیت جان مسافران نیز سیستم اعلام حریق در نظر گرفته شده است تا به موقع بتوان جلوی حوادث احتمالی را گرفت. برای سهولت رفت و آمد مسافران بین طبقات و پذیرش هتل آسانسور نیز در هتل قرار گرفته است.
بیرون از ساختمان هتل آریس فضای سبز وجود دارد و محیطی بسیار آرام را برای مسافران به وجود آورده است. هتل مجهز به لابی مبله بسیار شیک و زیبایی است و در لابی سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز وجود دارد. پذیرش هتل بصورت ۲۴ ساعته در خدمت مسافران و مراجعه کنندگان است. از جمله خدمات دیگری که برای هتل تعریف شده است می‌توان به تاکسی سرویس اشاره کرد. خدمات فتوکپی و روم سرویس نیز در هتل ارایه می‌شود. برای رفاه حال مسافران فروشگاه هتل نیز آماده ارایه خدمات به مسافران است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل آریس بصورت سوییت هستند و لوازم اولیه و مورد نیاز برای اقامت تقریبا در تمامی اتاق‌ها وجود دارد. از جمله این لوازم می‌توان به لوازم اولیه آشپزی مانند سینک، گاز، چایساز و یخچال اشاره کرد. واحدها بسیار شیک و زیبا هستند و شاید عیار و استاندارد این واحدها حتی از یک هتل دو ستاره نیز فراتر برود. میز غذاخوری، لوستر و فرش در تمام واحدها وجود دارد. واحدهای هتل آریس مجهز به تلویزیون هستند و می‌توانید در فضای آرام و تمیز سوییتان به تماشای تلویزیون نیز بپردازید. وجود حمام، سرویس بهداشتی و لوازم بهداشتی نیز از دیگر امکانات تعبیه شده در هتل است.
بعلاوه روزنامه برای کسانیکه که به دنبال اخبار و مطالعه هستند نیز در اتاق‌ها قرار داده شده است. واحدها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز هستند. در ضمن در اتاق‌ها نیز امکان اتصال به اینترنت را خواهید داشت. انواع سوییت‌های هتل آریس شامل: سوییت تک خوابه، سوییت دو خوابه با تخت اضافی و سوییت دو خوابه معمولی هستند.

رستوران هتل


هتل آریس رستوران ندارد ولی دارای کافی شاپ است. با اینکه هتل رستوران ندارد ولی می‌توانید غذاهای دلخواه خود را در آشپزخانه سوییت‌ها آماده کنید.

فاصله هتل آپارتمان آریس مشگین شهر تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مقبره شیخ حیدر: ۸۰۰ متر
فاصله تا پارک جنگلی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا پل معلق مشگین شهر: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا معبد شهر یری: ۳۵.۱ کیلومتر
فاصله تا چشمه آبگرم شابیل لاهرود: ۴۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است