search
menu

اقامتگاه بوم گردی جنت رامسر

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
اقامتگاه بوم گردی جنت رامسر
معرفی و تاریخچه اقامتگاه بوم گردی
واحدهای اقامتی اقامتگاه
چشم انداز اقامتگاه
امکانات و خدمات کلی اقامتگاه
سرگرمی و تفریحات در اقامتگاه بوم گردی
درباره روستای جنت رودبار
فاصله اقامتگاه بوم گردی جنت رودبار تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

اقامتگاه بوم گردی جنت رامسر


اقامتگاه های بوم گردی شمال کشور در منطقه های دنج و سرسبزی از این خطه قرار گرفته اند که به عطر طبیعت گره خورده اند و به سادگی همان تصاویری هستند که از آن ها منتشر می شود. اقامتگاه بوم گردی جنت رامسر نیز یکی از همین اقامتگاه هاست که راه عبور آن از دالان بهشتی جنگل های دالخانی است. و قطعا ارزش خرید آنلاین بلیط هواپیما و سفری چند روزه را دارد. اینجا علاوه بر آشنایی با فرهنگ و آداب شمالی ها می توانید طعم غذاهای محلی آن ها را بچشید و خاطراتی به یادماندنی خلق کنید.

معرفی و تاریخچه اقامتگاه بوم گردی


نزدیکی به رشته کوه های البرز و دریای خزر طبیعتی بهشتی را به شهرهای مازندران داده است؛ از مناطق خوش آب و هوای این شهر می توان به روستای جنت رودبار از توابع رامسر اشاره کرد، جایی که بعد از طبیعت گردی می توان در اقامتگاه بوم گردی به همین نام، شب را سپری کرد و مهمان شمالی های خونگرم شد. اقامتگاه بوم گردی جنت رودبار با قدمت بیش از ۳۰ سال و با ۵ واحد اقامتی از گردشگران میزبانی می کند.

واحدهای اقامتی اقامتگاه


این اقامتگاه از دنیای مدرن بی تاثیر نمانده و تعدادی از امکانات رفاهی مدرن مثل مبلمان و تخت را در برخی از واحدهای اقامتی اش جای گذاری کرده است. به این صورت که سرویس خواب ۴ واحدش به صورت کف خواب هستند ولی در واحد دیگر تخت خواب قرار گرفته است. اقامتگاه بوم گردی جنت رودبار در مجموع می تواند از ۵۰ گردشگر میزبانی کند.

چشم انداز اقامتگاه


هر خانه سنتی به خصوص خانه های شمالی دارای یک ایوان یا تراس هستند، البته ایوان از ویژگی های مهم معماری ایرانی به شمار می رود. در این اقامتگاه چشم اندازی که از روی ایوان پیداست هر کسی را مجذوب خود می کند چون نمای معرکه ای از جنگل و کوه پرکا دیده می شود که خانه هایی به صورت پراکنده در دامنه آن آشیانه کرده اند.

امکانات و خدمات کلی اقامتگاه


واحدهای اقامتگاه بوم گردی جنت رودبار علاوه بر تراس، دارای آشپزخانه کوچک مجهز به وسایل پخت و پز، سیستم گرمایشی، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس فرنگی سیار، تلویزیون و یخچال هستند. البته یکی از سوئیت های نوساز جنت رودبار دارای حمام اختصاصی مدرن، اتاق نشیمن و امکانات مدرن است. اگر با خودروی شخصی به این اقامتگاه رفته باشید می توانید خودروی خود را در پارکینگ بزرگ غیرمسقف آن پارک کنید. تاکسی سرویس و صندوق امانات از دیگر خدمات و امکانات اقامتگاه بوم گردی جنت رودبار هستند.

سرگرمی و تفریحات در اقامتگاه بوم گردی


یکی از سرگرمی هایی که مهمانان اقامتگاه برای خلق خاطرات به یادماندنی انجام می دهند، پوشیدن لباس های محلی و عکس گرفتن در آتلیه اقامتگاه است. برنامه های تفریحی دیگری مثل اسب سواری، کوه نوردی، جنگل نوردی و آفرود سواری نیز با هماهنگی قبلی قابل اجرا هستند. درست روبروی اقامتگاه یک رستوران دایر است که معمولا مهمانان غذاهای خود را از آنجا سفارش می دهند.

درباره روستای جنت رودبار


روستای جنت رودبار را با عنوان پایتخت گل گاو زبان می شناسند، این روستا پر از مزارع کشت گل گاو زبان است و بیش تر سوغاتی هایی که گردشگران از این روستا می خرند همین گل گاو زبان است. این روستا حدود ۶۰ کیلومتر با رامسر فاصله دارد و کسانی که بلیط هواپیما رامسر را می خرند باید مسیر پر پیچ و خمی را از دل جنگل های دالخانی بگذرانند تا به این روستا برسند.

فاصله اقامتگاه بوم گردی جنت رودبار تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر


فاصله اقامتگاه بوم گردی جنت رودبار تا بازار جنت رودبار: ۲۵۰ متر
فاصله اقامتگاه بوم گردی جنت رودبار تا ییلاق نمک دره: ۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی جنت رودبار تا آبشار سیاسرت رامسر: ۱۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی جنت رودبار تا جنگل دالخانی: ۲۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی جنت رودبار تا فرودگاه رامسر: ۵۵ کیلومتر
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است