search
menu

هتل ذاکر مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ذاکر مشهد
اماکن نزدیک به هتل ذاکر مشهد

درباره هتل ذاکر مشهد


هتل ذاکر مشهد درتیر ماه سال ۱۳۹۵ در خیابان امام رضای مشهد با ۴۰ واحد اقامتی و در ۵ طبقه افتتاح شد. هتل نمایی کلاسیک، ساده و شیک دارد و در طراحی داخلی آن نیز این ظاهر کلاسیک و شیک حفظ شده است. رنگ غالب هتل قرمز تیره است که کاملا با ظاهر کلاسیک هتل مطابقت دارد. در کنار این رنگ زیبا رنگ‌های روشن و خنثی مانند کرمی و سفید به کار رفته تا ترکیب و هارمونی رنگ‌ها در جای جای هتل رعایت شود.
رستوران هتل ذاکر بخشی از هتل را به خود اختصاص داده و با ورود به رستوران می‌توان عطر و بوی غذاهای خوشمزه را که هنر دست سرآشپز رستوران است حس کرد. صندلی های رستوران هتل تشک نرمی دارند و میهمانان با این صندلی‌ها خسته نخواهند شد. کافی شاپ هتل نیز با فضایی گرم و صمیمی و انواع خوارکی‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارا آماده پذیرایی از میهمانان است.
میهمانانی که با ماشین شخصی خود عازم مشهد مقدس شده‌اند قطعا پیدا کردن جای پارک یا پارکینگی مناسب یکی از دغدغه‌های اصلی‌شان است که با اقامت در هتل ذاکر دیگر جزو نگرانی‌هاشان نخواهد بود زیرا هتل ذاکر فضایی را به عنوان پارکینگ ( با ظرفیت ۲۰ خودرو) برای میهمانان خود در نظر گرفته و این پارکینگ را به صورت رایگان در اختیار میهمانان خود قرار داده است. دسترسی به فضای مجازی در عصر حاضر یکی از واجبات زندگی است و هر هتل، رستوران و کافه‌ای که به دنبال رضایت میهمانانش باشد باید این امکان را برای آن‌ها فراهم کند. رضایت و آسودگی خاطر میهمانان برای ذاکر از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل میهمانان این هتل امکان اتصال به اینترنت را در لابی و اتاق ها خواهند داشت. بد نیست بدانید که استفاده از این اینترنت رایگان است و حجم مصرفی در نظر گرفته شده ۲۰۰ مگابایت است.
اتاق های هتل ذاکر همگی دارای سیستم تهویه مطبوع بوده و مجهز به امکانات مختلفی هستند. در اتاق های هتل خدمات روم سرویس و صبحانه ارائه شده و امکانات مختلفی مانند کمد لباس، آباژور، دمپایی، تلفن، یخچال، آب رایگان و مینی بار( مینی بار هتل ذاکر مشهد با هزینه است) در اتاق ها قرار گرفته است. تمامی اتاق‌های هتل ذاکر مشهد مجهز به حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و رویس بهداشتی فرنگی بوده و لوازم بهداشتی مورد نیاز میهمانان در اتاق‌ها قرار داده شده است.
هتل ذاکر به فکر سرگرمی میهمانان بوده و به همین دلیل تلویزیون در اتاق‌ها قرار داده تا میهمانان در اوقات فراغت به تماشای برنامه مورد علاقه خود بنشینند. اتاق‌های هتل ذاکر فاقد امکاناتی مانند مبلمان، بالکن، چای ساز و صندوق امانات هستند. هتل ذاکر مشهد هتل ۵ طبقه است اما میهمانان می توانند برای رفت و آمد در طبقات از آسانسور هتل استفاده کنند. هتل ذاکر مشهد خدمات و امکانات مختلفی را در اختیار میهمانانش قرار می دهد. میهمانان هتل ذاکر مشهد با اقامت در این هتل از اتاق چمدان، تاکسی سرویس، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، خدمات خانه داری و خدمات لاندری (خشک شویی) استفاده خواهند کرد.
هتل ذاکر سرویس ویژه حرم را نیز برای میهمانان خود در نظر گرفته تا میهمانان مجبور نشوند برای رفتن به حرم ساعاتی را برای پیدا کردن تاکسی و ماشین تلف کرده و یا مجبور به پیاده روی شوند. هتل ذاکر از نظر مکانی نیز در موقعیت خوبی قرار گرفته و فاصله نسبتا کمی با حرم مطهر، مرکز شهر و بازارهای مختلف مشهور مشهد دارد. هتل ذاکر از کادری بسیار حرفه ای و آموزش دیده برخوردار است که با رویی خوش از میهمانان هتل پذیرایی می‌کنند و پذیرش آن به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی میهمانان است.

اماکن نزدیک به هتل ذاکر مشهد


فاصله هتل ذاکر مشهد تا فرودگاه ۷.۴ کیلومتر
فاصله هتل ذاکر مشهد تا ترمینال مسافربری: ۳.۹ کیلومتر
فاصله هتل ذاکر مشهد تا ایستگاه قطار: ۵.۶ کیلومتر
فاصله هتل ذاکر مشهد تا بازار رضا: ۵ دقیقه پیاده
فاصله هتل ذاکر مشهد تا سرزمین موج های آبی: ۸.۳ کیلومتر
فاصله هتل ذاکر مشهد تا مجتمع تجاری الماس شرق: ۵.۷ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است