search
menu

هتل آپارتمان تخت جمشید مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان تخت جمشید مشهد
اماکن نزدیک هتل آپارتمان تخت جمشید مشهد

درباره هتل آپارتمان تخت جمشید مشهد


هتل آپارتمان تخت جمشید مشهد از گزینه های اقامتی اقتصادی و مناسب واقع در نزدیکی حرم مطهر امام رضا علیه السلام است که با داشتن 4 طبقه و واحدهایی با امکانات رفاهی مطلوب آماده پذیرایی از گردشگران و زائرانی است که قصد دارند در مکانی مقرون به صرفه و در شرف حرم ثامن الحجج اقامت کنند. گفتنی است این مکان که به تازگی بازسازی شده، از واحدهای اقامتی شیک و تمیزی تشکیل شده است که به زیبایی طراحی و دکور شده اند و از نظر تجهیزات اقامتی هیچ کم و کسری از اتاق های هتل های چند ستاره ندارند. طیف وسیع گزینه های اقامتی هتل آپارتمان تخت جمشید مشهد این امکان را برای میهمانان هتل فراهم کرده که قادر باشند اتاق مورد نظر خود را بسته به نفرات و بودجه خود از میان آپارتمان های یک خوابه دو تخته، یک خوابه سه تخته، یک خوابه چهار تخته و دو خوابه شش تخته برگزیده و اقامت آسوده ای را در آن تجربه کنند.
همان طور که پیش تر ذکر شد، هتل آپارتمان تخت جمشید مشهد از امکانات بی شماری برخوردار است. رستوران این هتل با منوی متنوع خود قادر است غذاهای مختلفی را برای میهمانان هتل طبخ و سرو کرده و با فضای دلنشین خود خاطره شیرینی را از اقامت در هتل آپارتمان تخت جمشید مشهد برای میهمانان رقم بزند. از دیگر امکانات هتل آپارتمان تخت جمشید مشهد می توان به نمازخانه ای اشاره کرد که با مکان دنج و آرام خود، خلوت و سکوت را پیشکش نمازگزارانی می کند که مایلند در فضایی روحانی و آرامش بخش راز و نیاز کنند. آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، سیستم اعلام حریق و اینترنت پرسرعت از امکاناتی است که میهمانان هتل در طول اقامت خود در هتل آپارتمان تخت جمشید مشهد از آن ها بهره مند خواهند گشت.
اگر سری به واحدهای اقامتی هتل آپارتمان تخت جمشید مشهد بزنید، خواهید دید که هر آپارتمان و سوئیت این مکان از دکوری جذاب و زیبایی برخوردار بوده و به اسباب و وسایلی چون مبلمانی راحت، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلفن، لوازم بهداشتی استحمام و سیستم تهویه مطبوع مجهز شده اند. جالب است بدانید که واحدهای اقامتی این هتل از آشپزخانه مجزایی برخوردار بوده که این امکان را برای میهمانان میسر می سازد تا خود به پخت و پز و آشپزی مشغول شده و غذای مورد نیاز خود را تهیه کنند. بنابراین از لحاظ امکانات نیز، هتل آپارتمان تخت جمشید مشهد هیچ کمبودی نداشته و حس حضور در خانه را به شما منتقل می کند.
بی تردید یکی از مهم ترین مزایای هر هتلی قرار گرفتن در نزدیکی جاذبه های تاریخی و گردشگری است و هتل آپارتمان تخت جمشید مشهد نیز با واقع شدن در مکانی بسیار مناسب و در فاصله ۸ دقیقه ای به حرم مطهر امام رضا، از این مزیت کاملا بهره مند است. میهمانان هتل با صرف مدت زمانی اندک قادر خواهند بود که به اماکنی نظیر فرودگاه شهید هاشمی نژاد، پایانه مسافربری، ایستگاه راه آهن، پارک ملت و نمایشگاه بین المللی مشهد دسترسی داشته باشند.
با وجود امکانات ذکر شده و هزینه اقامتی مقرون به صرفه این هتل باید گفت که کمتر مکانی در شهر مشهد وجود دارد که مانند هتل آپارتمان تخت جمشید مشهد چنین امکاناتی را با این هزینه در اختیار میهمانان خود قرار دهد. بنابراین این هتل بی شک انتخابی بسیار مناسبی برای اقامت در شهر مقدس مشهد محسوب می شود.

اماکن نزدیک هتل آپارتمان تخت جمشید مشهد


فاصله هتل آپارتمان تخت جمشید مشهد تا حرم مطهر: ۳۰۰ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان تخت جمشید مشهد تا راه آهن: ۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان تخت جمشید مشهد تا پایانه مسافربری: ۵ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان تخت جمشید مشهد تا پارک ملت: ۱۷ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان تخت جمشید مشهد تا آرامگاه فردوسی: ۳۸ کیلومتر


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است