search
menu

هتل آپارتمان تک مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان تک مشهد
امکانات عمومی هتل‌آپارتمان تک مشهد
انواع واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان تک مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان تک مشهد


هتل‌آپارتمان تک در شهر مقدس مشهد واقع‌شده است. مشهد به عنوان یکی از شهرهای پرطرفدار و پر رفت‌وآمد در کشورمان محسوب می‌شود که هم از بابت زیارت و هم گشت‌وگذار و خرید یکی از مشهورترین شهرهاست؛ بنابراین یافتن محل اقامت مناسب، مرتب و مقرون‌به‌صرفه یکی از گزینه‌های اصلی سفر به مشهد به شمار می‌رود. هتل‌آپارتمان تک از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده و جزو معدود هتل‌های مشهد است که در عین آپارتمانی و یک ستاره بودن باز هم در میان مسافران شهرت خوبی دارد و در طول سال از مسافران زیادی میزبانی می‌کنند. یکی از مزیت‌های این هتل‌آپارتمان نزدیکی آن به حرم مطهر امام رضا است که در فاصله یک کیلومتری از ورودی باب الرضا واقع‌شده و زائران تنها با چند قدم پیاده‌روی در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانند به زیارت بروند. علاوه بر آن، نزدیکی این هتل‌آپارتمان به بازار رضا برای خرید سوغاتی و چندین مرکز خرید دیگر خبر خوبی برای دوست داران خرید است. علاوه بر جاهای دیدنی نزدیک برخی از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری در مشهد وجود دارند که با اقامت در این هتل دسترسی آسانی خواهید داشت، برخی از جاذبه‌ها عبارت‌اند از پارک کوهسنگی، سرزمین موج‌های آبی، آرامگاه فردوسی، آرامگاه نادرشاه افشار، نمایشگاه بین‌المللی مشهد و ییلاقات طرقبه و شاندیز. همچنین فاصله این هتل‌آپارتمان تا فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد نیز حدوداً ۸ کیلومتر است، تنها کافی است تا نسبت به خرید بلیط هواپیمای مشهد اقدام کرده و با رزرو این هتل‌آپارتمان زیبا خودتان را برای سفری به‌یادماندنی آماده کنید.

امکانات عمومی هتل‌آپارتمان تک مشهد


امکانات ارائه‌شده در این هتل‌آپارتمان نیاز مسافران را برطرف می‌کند و در پایان سفر اظهار رضایت می‌کنند. از خدمات ارائه‌شده در هتل‌آپارتمان تک می‌توان به آسانسور اشاره کرد که تمامی طبقات به راحتی قابل‌دسترس هستند. همچنین در لابی هتل می‌توانید از صندوق امانات بهره‌مند شوید و وسایل ارزشمندتان را به این قسمت بسپارید. بخش پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان و زائران استقبال می‌کنند. برای بهره‌مندی از اینترنت می‌توانید به لابی مراجعه کنید، همچنین برای سپردن چمدان و وسایلتان می‌توانید به اتاق چمدان بروید. در لابی سرویس بهداشتی ایرانی تعبیه‌شده است. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ در نظر گرفته‌شده است.

انواع واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


هتل‌آپارتمان تک دارای ۴ طبقه و ۱۶ واحد اقامتی است که همگی به صورت آپارتمان هستند و با امکانات و خدمات رفاهی مناسب اقامتی خوش برای میهمانان رقم می‌زنند. براساس قوانین این هتل‌آپارتمان زمان تحویل اتاق ساعت ۱۴ و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است. انواع واحدهای اقامتی در هتل‌آپارتمان تک به صورت آپارتمان‌های یک‌خوابه برای دو نفر هستند که برای زیاد کردن ظرفیت اتاق‌ها می‌توانید دو کاناپه تخت شو درخواست کنید. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال رایگان و برای کودکان بین ۳ تا ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم‌بها و برای بالای ۸ سال به طور کامل محاسبه می‌گردد. در داخل واحدهای اقامتی می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام اختصاصی با سرویس بهداشتی فرنگی بهره‌مند شوید.

رستوران هتل


با توجه به اینکه در هتل‌آپارتمان تک رستوران دایر نشده است، بنابراین مسافران در حین اقامت در این هتل می‌توانند به رستوران‌های موجود در نزدیکی هتل بروند و انواع غذاهای ایرانی، محلی و فست فود سفارش دهند.

فاصله هتل‌آپارتمان تک مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیرپالاندوز: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی مشهد: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک مشهد: ۹.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۹.۹ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است