search
menu

هتل آپارتمان طباطبایی مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان طباطبایی مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان طباطبایی مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدها
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان طباطبایی مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان طباطبایی مشهد


هتل آپارتمان طباطبایی مشهد در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده است. از مزیت های این هتل می توان به فاصله اندک تا حرم مطهر و دسترسی راحت به بازارها و مراکز تجاری مشهد اشاره کرد. این هتل آپارتمان دارای امکانات رفاهی مناسبی بوده و از کادر مجربی برخوردار است که در صورت اقامت در این هتل اقامتی خاطره انگیز در انتظار شماست. هتل آپارتمان طباطبایی با پنج طبقه و ۲۵ باب اتاق فعالیت خود را آغاز کرده و سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور است. موقعیت مکانی این هتل آپارتمان به گونه ای است که زائرین می توانید با پیاده روی و پیمودن ۸۵۰ متر به ورودی باب الرضا مشرف شوند. برای دسترسی به فرودگاه نیز می توانند از ترانسفر رفت و برگشت با هزینه اضافی بهره مند شوند.

امکانات عمومی هتل آپارتمان طباطبایی مشهد


هتل آپارتمان طباطبایی مشهد جزو مکان های ارزشمند و با کیفیت در مشهد است و علاوه بر امکانات مناسب دارای فضای شیکی است که سالانه گردشگران زیادی به دلیل موقعیت مناسب، قیمت پایین و امکانات خوب این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند و هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل آپارتمان نیز اقدام می کنند. هتل آپارتمان طباطبایی مشهد خدمات و امکانات رفاهی متنوعی را به میهمانان خود ارائه می دهد که باعث جلب رضایت آن ها می شود. خدماتی نظیر پذیرش ۲۴ ساعته، کافی شاپ، خشکشویی با هزینه جداگانه، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه و ... در این هتل فراهم گردیده اند. لابی هتل آپارتمان طباطبایی مشهد بسیار شیک بوده و با نورپردازی‌های ملایم حس آرامش را به مسافران منتقل می کند. در لابی تجهیزاتی مانند تلویزیون، سیستم تهویه هوا و مبلمان قرار داده شده است، همچنین اینترنت وای فای رایگان نیز در لابی این هتل در اختیار مسافران قرار داده می شود. به یاد داشته باشید که در صورت اقامت در این هتل آپارتمان اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها


واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان عبارتند از اتاق دوتخته دوبل و اتاق چهارتخته. هیچ یک از اتاق ها دارای ظرفیت اضافی نیستند. در میان واحدهای اقامتی این هتل یک باب اتاق دو تخته نورگیر بوده و چشم اندازی رو به پاسیو دارد. همچنین این هتل آپارتمان با ارائه خدمات با کیفیت خود توانسته در میان هتل آپارتمان‌های دیگر در شهر مشهد درجه یک را از آن خود کند. برای دسترسی به اتاق های این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید. علاوه بر اینها، هتل آپارتمان طباطبایی مشهد دارای قیمت بسیار مناسبی بوده و سفری ارزان به ارمغان می آورد.
واحدهای اقامتی هتل آپارتمان طباطبایی مشهد به قدری زیبا و شیک هستند که چشم انداز بی نظیری رو به حرم مطهر رضوی دارند و این حس یکی از تکرارنشدنی ترین حس ها در هنگام سفرتان خواهد بود. در اتاق‌های این هتل آپارتمان امکانات رفاهی مانند سیستم تهویه مطبوع هوا، آب رایگان، تلویزیون، تلفن، مبلمان، یخچال، مینی بار باهزینه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، روم سرویس، حمام اختصاصی با دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی و.... در اختیار میهمانان قرار داده می شود و امکانات رفاهی موجود در اتاق های این هتل آپارتمان در امر محبوبیت در میان گردشگران و زائران نقش زیادی دارند.

رستوران هتل


رستوران هتل آپارتمان طباطبایی مشهد بسیار شیکی بوده و با ظرفیت ۵۰ نفر در حین آرامش غذاهای خوشمزه را نوش جان خواهید کرد. رستوران این هتل آپارتمان انواع غذاهای ایرانی و محلی را به صورت منویی ارائه می‌دهد. انواع صبحانه های سرد و گرم به صورت بوفه ای و انواع غذاها در وعده های ناهار و شام سرو می شوند. در صورت اقامت در این هتل صبحانه به صورت رایگان ارائه می شود ولی برای وعده های دیگر باید هزینه جداگانه پرداخت کنید.

فاصله هتل آپارتمان طباطبایی مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آرامگاه پیرپالاندوز: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۹.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک علمی پروفسور بازیما: ۱۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است