search
menu

هتل سیمرغ مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سیمرغ مشهد
امکانات عمومی هتل سیمرغ مشهد
خدمات هتل سیمرغ مشهد
گزینه های اقامتی هتل سیمرغ مشهد
امکانات اتاق های هتل سیمرغ مشهد
موقعیت مکانی هتل سیمرغ مشهد
فاصله هتل سیمرغ مشهد تا اماکن مهم و جاذبه های گردشگری شهر مشهد

درباره هتل سیمرغ مشهد


هتل سیمرغ مشهد از هتل های ۳ ستاره شهر مشهد است که در میدان هفده شهریور و در نزدیکی حرم مطهر امام هشتم علیه السلام قرار دارد. این هتل که از ۷۶ واحد اقامتی در ۷ طبقه تشکیل شده، قادر است گزینه های اقامتی مختلفی را به گردشگران و زائران عزیز عرضه دارد و اقامتی خاطره انگیز و در عین حال مقرون به صرفه را برای میهمانان خود به ارمغان آورد.

امکانات عمومی هتل سیمرغ مشهد


همان طور که پیش تر نیز گفته شد، هتل سیمرغ مشهد هتلی سه ستاره است و امکانات فراوان آن، کلاس آن را کاملا توجیه می کند. با اقامت در این هتل نیازی نیست نگران یافتن مسجد و یا مکانی ساکت و آرام برای نیایش خود باشید، زیرا این هتل از نمازخانه دلنشینی برخوردار است که با فضای آرامش بخش و روحانی خود، خلوتی دنج را برای نمازگزاران عزیز هتل مهیا می کند. مادامی‌که در این هتل اقامت می کنید، از لحاظ خورد و خوراک نیز جای هیچ نگرانی وجود ندارد؛ چرا که رستوران هتل با منوی کامل و مکان دلباز خود قادر است شما را از یافتن رستورانی باکیفیت در اطراف هتل بی نیاز سازد. علاوه بر رستوران، کافی شاپ هتل نیز با انواع و اقسام نوشیدنی های سرد و گرم مقوی و لذیذ خود، ویتامین های بدن شما را تامین ساخته و طعم شیرین اقامت در هتل سیمرغ مشهد را دوچندان می سازد. از دیگر امکانات Simorgh Hotelمی‌توان به آسانسور، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، سیستم تهویه مطبوع، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان و دستگاه واکس کفش اشاره کرد.

خدمات هتل سیمرغ مشهد


افزون بر امکانات رفاهی فوق، هتل سیمرغ مشهد خدمات متعددی نظیر پرینتر، فکس، فتوکپی، بیدار باش، شبکه پخش فیلم، اینترنت پرسرعت برای خرید بلیط هواپیما و ...َ، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، زنگ هشدار و سرویس حرم را به میهمانان خود عرضه می دارد.

گزینه های اقامتی هتل سیمرغ مشهد


طیف وسیع گزینه های اقامتی هتل سیمرغ مشهد سبب شده است که هر گردشگر و زائری قادر باشد واحد اقامتی مناسب خود را با توجه به نفرات، بودجه و امکانات، برای خود برگزیند. برخی از گزینه های اقامتی این هتل عبارتند از: اتاق دو تخته، سه تخته، سوئیت سه نفره، چهار نفره و آپارتمان یک خوابه (پنج نفره) و دو خوابه (ده نفره).

امکانات اتاق های هتل سیمرغ مشهد


خوشبختانه هتل سیمرغ مشهد از نظر امکانات واحدهای اقامتی نیز عملکرد بسیار خوبی داشته است. کلیه اتاق های دلباز این هتل به خوبی و با اسباب و وسایلی شیک و مناسب از قبیل مبلمانی راحت، یخچال، تلویزیون، دراور، کمد لباس، تلفن و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی تزئین شده و به سیستم های تهویه مطبوع و اطفاء حریق مجهز شده اند. بنابراین از این بابت نیز نیازی به نگرانی نیست؛ چرا که هرآنچه شما برای اقامتی خاطره انگیز و لذت بخش بدان نیاز داشته باشید، در واحدهای اقامتی هتل سیمرغ مشهد خواهید یافت.

موقعیت مکانی هتل سیمرغ مشهد


از دیگر مزایای اقامت در هتل سیمرغ مشهد، سهولت دسترسی به اماکن جذاب و گردشگری این شهر دیدنی است. جدا از فاصله اندک این هتل به حرم مقدس امام رضا علیه السلام، میهمانان هتل قادر خواهند بود با صرف اندک زمانی به جاهای دیدنی مشهد چون بازار رضا، بازار جنت، مسجد هفتاد و دو تن، مصلی تاریخی مشهد، آرامگاه نادرشاه افشار و پارک میرزا کوچک خان دسترسی یابند.

فاصله هتل سیمرغ مشهد تا اماکن مهم و جاذبه های گردشگری شهر مشهد


فاصله هتل تا پارک میرزا کوچک خان: ۷۷۲ متر
فاصله هتل تا ورودی حرعاملی حرم: ۱٫۹۱ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه مردم شناسی: ۲٫۱۱ کیلومتر
فاصله هتل تا صحن جمهوری: ۲٫۵۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک وحدت: ۲٫۶۸ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد گوهرشاد: ۲٫۸۲ کیلومتر
فاصله هتل تا خانه ملک: ۳٫۱۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است